Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Slaapcabinetent helemaal stuk  (gelezen 1460 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dieter

  • Gast
Slaapcabinetent helemaal stuk
« Gepost op: april 27, 2016, 09:04:08 pm »

Dag iedereen,

Wie kan mij het beste advies geven we zitten met een Dilemma,, de vouwwagen van ons (alpen kreuzer allure) is super fijn en willen hem liever niet wegdoen maar afgelopen jaar was het camperen ons zo danig tegengevallen omdat de tent nu zo erg defect, lek en vies is dat het niet meer te doen is.

Dit vinden wij super jammer want de rest is gewoon nog als nieuw en ik weet dat we de komende jaren hem liever niet weg wilde doen tot afgelopen jaar... Het is ieder jaar natuurlijk verergerd, van alles geprobeerd,, laten impregneren zelf impregneren enz enz hoekjes stuk van het doek....

Ik heb vandaag de conplete tent er afgeschroeft en ik dacht,, waarom hebben ze die niet gewoon nieuw op voorraad liggen  :> dan was het hele probleem opgelost... Maar goed...

Wie kan mij vertellen of dit te betalen is om het compleet vouwwagdeel te laten vervangen of heeft iemand andere ideeen ? Tweedehands vertrouw ik het niet want dan hebben we waarschijnlijk hetzelfde probleem.

Mvgr Dieter
Gelogd

AnnekeCornee

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 542
  • Merk Vouwwagen: Raclet Safari 2008
Re: Slaapcabinetent helemaal stuk
« Reactie #1 Gepost op: april 27, 2016, 09:19:57 pm »

Bij Swiba misschien? http://www.swiba.nl/vouwwagen.php

Als je een net exemplaar tweedehands kunt vinden, kan dat goedkoper zijn dat een heel tentdeel opnieuw laten maken, lijkt me.
Gelogd

vic36shorty

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.637
  • we klappen tegenwoordig in een gerjak tago indian
Re: Slaapcabinetent helemaal stuk
« Reactie #2 Gepost op: april 28, 2016, 05:58:56 am »

Heb je al eens gekeken op de site van esvo
 https://www.esvocampingshop.com/nl/
Ze zijn naar mijn idee niet echt duur
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal