Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omlaag

Auteur Topic: Nieuwe Panama  (gelezen 14231 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

alis

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 107
  • Merk Vouwwagen: Roadmaster Family S
Re: Nieuwe Panama
« Reactie #15 Gepost op: mei 28, 2016, 08:52:57 pm »

Héél mooie wagen, ben jaloers op het inpakgemak. Is met onze Roadmaster "iets" lastiger.
Veel plezier ermee.
Gelogd

spelonk

  • Gast
Re: Nieuwe Panama
« Reactie #16 Gepost op: mei 29, 2016, 10:04:41 am »

Mooie wagen,veel plezier er mee!

Verstuurd vanaf mijn SM-N7505 met Tapatalk

Gelogd

VeNi

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Berichten: 126
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama UP
Re: Nieuwe Panama
« Reactie #17 Gepost op: mei 29, 2016, 09:59:44 pm »

Super ! veel plezier ermee ! Het uitklappen valt reuze mee , maak je daar geen zorgen om.
Gelogd

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
Re: Nieuwe Panama
« Reactie #18 Gepost op: mei 30, 2016, 11:54:23 am »

nou dat ziet er heel goed uit de eerste foto's. Welkom
Gelogd
Jevipro

linda75

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 799
  • Merk Vouwwagen: aart kok livingstone
Re: Nieuwe Panama
« Reactie #19 Gepost op: mei 30, 2016, 12:02:01 pm »

wat een prachtige wagen. en zo lekker nieuw... ben ook benieuwd hoe hij je bevalt mbt opzetten ed. maar de eerste fotos zien er goed uit!! veel klapplezier
Gelogd

johan123

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 148
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Flyer
  • Johan
Re: Nieuwe Panama
« Reactie #20 Gepost op: mei 30, 2016, 12:05:19 pm »

Gaaf ding! Gefeliciteerd. Stond bij ons ook op de short list.
Ben net als de rest ook benieuwd hoe hij bevalt met opzetten.
Gelogd
Space

Mascha

  • Gast
Re: Nieuwe Panama
« Reactie #21 Gepost op: mei 30, 2016, 01:48:46 pm »

wauw wat veel ruimte en zo makkelijk in te pakken!

veel plezier ermee!
Gelogd

Groeneklapper

  • Gast
Re: Nieuwe Panama
« Reactie #22 Gepost op: juni 04, 2016, 08:38:59 pm »

Hierbij alvast een paar foto's, het verhaal volgt na het weekend...
Gelogd

wijnand

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 604
  • Merk Vouwwagen: Trigano Itinea
  • 2011: Trigano Alpha 2021: Trigano Itinea
Re: Nieuwe Panama
« Reactie #23 Gepost op: juni 04, 2016, 08:46:51 pm »

Mooi hoor! Geniet er maar van :J.
Gelogd

Groeneklapper

  • Gast
Re: Nieuwe Panama
« Reactie #24 Gepost op: juni 04, 2016, 08:47:18 pm »

En nog een paar van de binnentent....
Gelogd

superkoe32

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.413
  • Merk Vouwwagen: CCC Xclusive 2021
  • ** Pluk de dag! **
Re: Nieuwe Panama
« Reactie #25 Gepost op: juni 04, 2016, 08:59:14 pm »

Mooi hoor!
Gelogd

Hacatefi

  • Gast
Re: Nieuwe Panama
« Reactie #26 Gepost op: juni 05, 2016, 08:44:11 am »

Netjes gedaan voor de 1e keer! Ben benieuwd naar je bevindingen.
Gelogd

derks

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2
  • Merk Vouwwagen: Raclet Alegra
Re: Nieuwe Panama
« Reactie #27 Gepost op: juni 06, 2016, 02:09:00 pm »

Gefeliciteerd en heel veel campeer plezier! Ben benieuwd hoe de wagen gaat bevallen.

Verstuurd vanaf mijn A3-A10 met Tapatalk

Gelogd

Groeneklapper

  • Gast
Re: Nieuwe Panama
« Reactie #28 Gepost op: juni 07, 2016, 07:49:50 am »

En nu met voortent....dadelijk de kleine wegbrengen, zal daarna onze ervaringen delen  :#
Gelogd

Groeneklapper

  • Gast
Re: Nieuwe Panama
« Reactie #29 Gepost op: juni 07, 2016, 10:47:47 am »

Zo, eindelijk even tijd om te schrijven over ons weekendje weg...... Afgelopen weekend dus met de vw naar de camping gereden om alles een keer op te zetten. Het rijden zelf is een verademing vergeleken met de caravan, dat is dus al een grote plus. Halverwege de rit kwamen we er echter achter dat de beschrijving op de tafel is blijven liggen...mmm....je bent altijd zo druk bezig met de kleine man zodat hij niets tekort komt met als gevolg dat je waar het om gaat vergeet.....

Het uitvouwen van de wagen duurde even iets langer dan gedacht, mede dus omdat we niet meer wisten welke van de buizen als eerste vastgeklikt moesten worden. Toen deze eenmaal stond viel ons de zee van ruimte in de voortent van het slaapgedeelte op. Ook over het inritsbare kuipzeil zijn wij erg te spreken. Vervolgens hebben we de gastencabine van Bas opgezet. Dat was een gepuzzel omdat het met 1 buizenconstructie wordt vastgezet. Hier was geen beschrijving van aanwezig. Ik kreeg de cabine niet goed gespannen maar met dank aan de foto van VeNi in een ander topic kwam ik erachter dat de buizen niet de lijn van de tent moeten volgen maar juist tegenovergesteld geplaatst moeten worden. VeNi, bedankt!! Eenmaal opgezet heeft ons kereltje een geweldige ruimte slaap-speeltent.

Gezien het slechte weer dat ze voorspeld hadden, en omdat ik ook even rustig wilde gaan zitten  :#, hebben we de voortent gelaten voor wat hij was. Wel de luifel snel opgezet, zonder problemen overigens. De volgende dag hebben we alsnog de voortent opgezet en dat ging eigenlijk redelijk soepel. Het kan allemaal natuurlijk wat sneller en efficienter maar voor een eerste keer ben ik best wel tevreden.

Nu de hele vouwwagen in zijn volle glorie is opgezet vallen er een paar dingen op:

mindere kanten van de vw:
- de gastencabine is niet aan het kuipgrondzeil vast te ritsen, een gemiste kans want nu valt het gemak van een dergelijke grondzeil een beetje weg
- de gastencabine is bewerkelijk aangezien er veel scheerlijnen voor nodig zijn om deze goed op te zetten...
- de punt van de deksel van de keuken 'prikt' in het doek, op deze plaats heeft Raclet wel een versteviging in het doek aangebracht maar toch....
-bij slecht weer is de luifel net iets te kort.....

positieve kanten van de vw:
- hij is van ons :>
- veel opbergruimte in de laadbak, ideaal voor de spullen die je niet dagelijks gebruikt en die anders maar in de weg liggen
- veel ruimte in de slaapcabine en de voortent van de vw zelf, erg prettig wanneer je op doorreis bent....
- de luifel bij goed weer
- de keuken vind ik erg mooi, zeker met de haken aan de deksel die voor extra opbergmogelijkheden zorgen
- de combinatie vw met luifel geeft genoeg mogelijkheden voor een lang weekend weg
- ruimte voortent voor als je langer op de plek staat

en persoonlijk:
- hij is erg gezellig! De bruintinten creeeren een rustige natuurlijke sfeer waar ik zelf wel gevoelig voor ben. Het geeft mij weer het echte kampeergevoel, iets wat ik vroeger met mijn tentje ook had maar bij de caravan miste. Ook de lijnen van de vouwwagen vind ik erg mooi, de vw, de voortent en de luifel volgen allemaal dezelfde lijn....we hadden de voortent nog niet live gezien en afgaande op de foto's ging mijn voorkeur uit naar alleen de vw met luifel.....en voor korte tripjes is dit zeker het geval maar de voortent geeft wel meer mogelijkheden. Bij slecht weer haal je een gedeelte van de voorwand weg zodat de luifel automatisch verlengd wordt, dit geeft dus toch weer voldoende beschutting. Ook het gebruikt van het bruine gaatjestapijt in de voortent bevalt goed, qua kleur geeft dit wel een licht en ruimtelijk effect.

Al met al zijn wij zeer blij met deze vouwwagen!!!
« Laatst bewerkt op: juni 07, 2016, 10:49:43 am door Groeneklapper »
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal