Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: Noordwaards naar Noorwegen  (gelezen 22882 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Krizz

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.005
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Tuareg Gamedrive
Re: Noordwaards naar Noorwegen
« Reactie #30 Gepost op: augustus 27, 2016, 03:36:11 pm »

Nou, zo heel erg was het ook niet.... De kids zelf hebben er eigenlijk helemaal niet over geklaagd! Maar hoe gezellig het met zijn vieren ook kan zijn soms merk ik (vooral bij mijn dochter) dat ze soms het contact met leeftijdsgenootjes miste.
Wat wel geweldig is van zo'n rondreis met zijn vieren, is dat je echt met elkaar op stap bent, samen activiteiten plannen, spelletjes doen, tochten maken, onderweg zijn etc. Zo breng je als gezin veel meer tijd met elkaar door dan 'normaal'.
Inderdaad mijn zoon werd spontaan sociaal op alle campings zonder WIFI. Heerlijk uren geklaverjast. ...
Afgelopen voorjaar zaten We campinglife te kijken vroeg ineens mijn dochter Pap wat is een animatieteam????
Heerlijk... toen maar als antwoord gegeven dat is voor ouders die niet van hun kinderen houden...    ;-)

Wat is heerlijker dan samen met je kinderen dammen in riviertjes bouwen als ze klein zijn....
Gaan canyoning of raften of een gletsjer beklimmen als ze ouder zijn.

Gelogd
The KubbKing is dead... long live the New King

FriedelP

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.362
  • Merk Vouwwagen: Raclet Safari 2016
Re: Noordwaards naar Noorwegen
« Reactie #31 Gepost op: augustus 28, 2016, 02:33:14 pm »

Wil ik ook nooit doen op vakantie, de kinderen naar het animatieteam brengen!

Het hele jaar moet je werken, en kan je daardoor heel wat leuke dingen met je kinderen niet doen! De kinderen vragen dan vaak waarom je zo vaak zo laat moet werken en vinden het spijtig dat je niet altijd met hen heel de vakanties samen kan zijn! (Met mama kunnen ze dat wel want die staat zelf in het onderwijs). Dan ga ik tijdens mijn vakantie niet de kinderen naar de animatie doen, maar wil ik zelf leuke dingen met hen doen! Ze zouden het ook niet willen denk ik!
Gelogd

sanneman

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 490
Re: Noordwaards naar Noorwegen
« Reactie #32 Gepost op: augustus 28, 2016, 02:38:07 pm »

Als mijn drie dames niet naar de theatershow konden gaan hadden we juist ruzie bij de klapper! Zal ook wel een leeftijd-dingetje zijn gok ik.

Maar on topic: onze ervaring is ook dat de kids flexibeler zijn dan je zelf soms denkt: wel/geen animatie, wel/geen Nederlands sprekende kinderen, wel/geen uitgebreide speeltuin: de dametjes vermaken zich toch wel!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal