Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Informatie gevraagd over concorde 1998  (gelezen 2263 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Karlijn100

  • Gast
Informatie gevraagd over concorde 1998
« Gepost op: juli 13, 2016, 09:48:50 pm »

Beste allemaal,

Sinds 1 week ben ik in het bezit van een camp-let concorde uit 1998. Op het eerste oog ziet hij er erg goed uit en zal ik weinig kleine aanpassingen of onderhoud moeten doen voor vertrek.

Omdat de wagen nu nog in de opslag staat vroeg ik me ter voorbereiding alvast wel 2 dingen af..
1. Wat is de daadwerkelijke afmeting van de bedden/kussens? Welke afmeting beddengoed gaat er evt omheen? Ook wil ik eventueel een 3 cm dunne dekmatras kopen en heb hierdoor de juiste afmetingen nodig..
Ik had, bij de bezichtiging, wel snel snel de matrassen gemeten maar kwam op een breedte van resp. 1.34 en 1.42 uit (ipv 1.60) ???

2. Zitten er ook in een concorde van 1998 een steunpoot en/of verandastang voor en zijkant?

Graag verneem ik jullie reactie en kan ik snel verder met mijn voorbereiding, leuk!!

Gr. Karlijn
« Laatst bewerkt op: juli 13, 2016, 11:14:13 pm door Karlijn100 »
Gelogd

Marjootje

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 677
  • Merk Vouwwagen: camplet adventure
  • klappen maar!
Re: Informatie gevraagd over concorde 1998
« Reactie #1 Gepost op: juli 14, 2016, 12:50:10 pm »

Hallo Karlijn,
Welkom op ons forum en gefelciteerd met je campletje. :J
Vraag 1: Er gaan gewone 2 persoons hoeslakens omheen Grofweg is het een bedmaat van 1.40 x2.00
Ik heb bij de leenbakker 2 1persoons topdekmatrassen gekocht van 70 x2m, aangezien wij in de bak liggen ipv deksel hebben we er even een hapje uitgeknipt, wil prima.
Vraag 2: Ja er horen/kunnen ook 2 veranda stangen bij te zitten ( 1 is langer dan de ander, voorraam en zij raam)
Gelogd

Karlijn100

  • Gast
Re: Informatie gevraagd over concorde 1998
« Reactie #2 Gepost op: juli 14, 2016, 01:17:23 pm »

Bedankt voor je info, top!!
En het
 klopt dus dat de breedte 1.40 ipv 1.60 is.. (zal wellicht wennen zijn na de ruimte in onze overleden alpenkreuzer)..
Dit weekend gaan we waarschijnlijk proef kamperen dus we zullen zien ;)

Heb jij het dekmatras van de leenbakker ook bovenop de orginele kussens liggen?  Welke dikte hebben deze?

Hoor het nog graag, dan kan ik morgen nog gaan shoppen :)
Bedankt! Grts!
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal