Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Oostappencampings  (gelezen 1790 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Carlo Keupers

  • Gast
Oostappencampings
« Gepost op: augustus 15, 2016, 03:02:29 pm »

ondanks de vele slechte recensies op Zoover en andere sites over Oostappencampings toch even dit
deze zomer voor de derde keer een oostappencamping aangedaan. Animatie door Cosmo-entertainment
Zowel Zilverstrand ( Mol, B), Prinsenmeer ( Asten, NL) als Droomgaard ( Kaatsheuvel, NL) waren 3 totaal verschillende parken
wij hebben ons ook altijd gehouden aan dezelfde periode, nl het Belgische bouwverlof in Juli

2014, Zilverstrand:vrij groot, met mooie meren en veel jaarplaatsen en verhuurcaravans, ook de kampeerplaatsen waren ruim en voorzien van voldoende stroom en degelijke waterpunt. op iedere kampeergrond staat een kleine speeltuin en een sanitaire blok, zwembad is wat klein, animatie is uitstekend voor de kids
doch in dit park stond toen alles blijkbaar nog in zijn zijn kinderschoenen, er was weinig personeel, een erg kleine winkel, winkele in nabijgelegen gemeente ( Aldi, Colruyt, Lidl)

2015, Prinsenmeer: erg groot park rond een meer, veel verhuurobjecten, zowel stacaravans als kampeerplaatsen, alles was opnieuw in orde en proper, animatie was weer top en verblijf veel te kort, winkel is voldoende groot en ook al was het zwembad wat klein (ook voor dagjesmensen die even wilden afkoelen )het was voldoende voor onze kids.

2016, Droomgaard: kleine gezellige familiecamping, vooral voor iets kleinere kinderen. animatie ook nu weer top, kleine winkel maar met voldoende waren ook Kaatsheuvel een Waalwijk zijn niet ver ( 5min ) om te gaan shoppen.zowel binnen als buitenbad ( laatste wel redelijk koud, maarja, das gelijk het weer de hele zomer geweest is)
30 min wandelen van de Efteling en dit met een buggy en een kind van 6j
5 min wandelen van een groot nationaal park ( loonse en dunse duinen )

1 ding staat vast, na de vakantie had ik maar 1 gevoel :**
volgend jaar gaan we terug naar Oostappen, waar weten we nog niet , dat zien we dan wel



Gelogd

eriktiel

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 201
  • Merk Vouwwagen: jamet
  • Liever mijn vrouw met overgewicht dan mijn vw
Re: Oostappencampings
« Reactie #1 Gepost op: augustus 15, 2016, 10:03:23 pm »

grappig..ik ben nu 43 en bijna geboren op Oostappen!! (3 maanden later) Mijn ouders gingen al toen het in oprichting was. Gemeente camping was het toen. Later werd het overgenomen en uitgebreid. Vroeger voor alle overnames was het een leuke gezellige familie camping met vertier voor jong en oud!! Schitterend zwemmeer waar alleen maar gezwommen mocht worden...
Toen het te commercieel werd en er een heel deel volgestampt werd met Polen..ehh seizoensarbeiders zijn mijn ouders gestopt. Ruim 30 jaar gestaan!!
Gelogd
Jamet Louisiana. Liever mijn vrouw met overgewicht dan mijn vouwwagen!
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal