Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Jamet luifel - welke zijn er?? Hulp gevraagd ivm evt. aanschaf andere vouwwagen  (gelezen 1184 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Inge

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 65
  • Nog 'n paar maandjes - trotse eigenaar Jamet Easy

Wij zijn aan het kijken om onze Jamet Louisiana uit 2004 misschien in te gaan ruilen voor een Jamet Jametic uit 2011.... Zijn nog aan het orienteren/rondkijken voor geschikte modellen - we willen wel het allerliefst overstappen op een snelklapper (1-2-3 systeem).

Nu heeft de Jamet Jametic die wij op het oog hebben wel een luifel - wordt een varioluifel genoemd, maar het liefste zouden we een wat grotere/dichtere luifel willen... Onze Jamet Louisiana heeft nu een hele mooie luifel - zoiets zouden we wel weer mooi vinden.... Deze varioluifel lijkt meer op een zonneluifel....

Weet iemand of er voor de Jamet Jametic uit 2011 (kleurstelling rood/creme of bruin/creme...???) ook andere luifels te vinden/bestellen zijn??
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Jamet luifel - welke zijn er?? Hulp gevraagd ivm evt. aanschaf andere vouwwagen
« Reactie #1 Gepost op: april 06, 2017, 10:08:37 pm »

De 2013 heeft dat wel maar of die optie er is voor de 2011 durf ik niet te zeggen. 
Gelogd

witkamp

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 8
  • Merk Vouwwagen: Jamet
Re: Jamet luifel - welke zijn er?? Hulp gevraagd ivm evt. aanschaf andere vouwwagen
« Reactie #2 Gepost op: april 07, 2017, 05:31:52 pm »

Voor zover ik weet is het wat muis zegt dat er vanaf 2013 een luifel voor de jametic is die je ook kunt vastmaken ipv losse flappen (adventure luifel).

Je schiet er volgens mij niet veel mee op door hem op een 2011 model te doen, je mist een aantal ritsen aan de voorkant en de luifels vanaf 2013 hebben ook die stokken bovenin voor stevigheid. Die kun je ook niet kwijt...  bijgevoegd een foto van een jametic outdoorluifel om aan te geven wat ik bedoel met de stangen.

Luifels zoals die van lousiana en Arizona zul je qua breedte niet vinden op de jametics (helaas) de dieptes wel. Boogluifels van de dakota / panorama (ook jametic genoemd) vind ik (persoonlijk) niet fijn door de schuine voorwand waardoor je effectief een halve meter minder hebt in het midden... (wel de breedte, niet de diepte :-) )

« Laatst bewerkt op: april 07, 2017, 05:33:31 pm door witkamp »
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal