Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Wie heeft er gebruik gemaakt van de terugroepactie?  (gelezen 14887 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Martijn232

  • Gast
Re: Wie heeft er gebruik gemaakt van de terugroepactie?
« Reactie #15 Gepost op: mei 09, 2017, 12:43:49 pm »

Heb ook een Teun aangeschaft en hij bevalt uitstekend.
Goede kwaliteit makkelijk op te zetten. Kortom een aanrader.
Gelogd

bergenpost

  • Gast
Re: Wie heeft er gebruik gemaakt van de terugroepactie?
« Reactie #16 Gepost op: mei 28, 2017, 07:08:10 pm »

Volgens de mail van dorema waren er ook oroblemen met de lagers. Rits problemen zijn aangepastm naar. Ik zie nieuwe beren op de weg voor deze wagen. Das erg jammer want het is een leuk ding. Net retour van een lang weekend.. ik denk wel dat ze er alles aan gaan doen om het te herstellen!😉

Verstuurd vanaf mijn SM-G388F met Tapatalk

Gelogd

Vwleusden

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 29
  • Merk Vouwwagen: Trigano Itinea GL
Re: Wie heeft er gebruik gemaakt van de terugroepactie?
« Reactie #17 Gepost op: augustus 09, 2017, 03:17:49 pm »

Wij hebben er gebruik van gemaakt, buiten het feit dat het erg lang heeft geduurd (3 maanden) tot de wagen terug kwam zijn we behoorlijk teleurgesteld.

Zo zijn er op de hoeken van de bak schuimrubber hoekjes vervangen voor kunststof hoeken.

Wij kregen onze wagen echter terug met meer mankementen en denken zelfs dat dit niet onze tent is. Er zitten aan weerszijden van de tent 2 kleine winkelhaakjes, net onder de rode band. Hier zijn wel plakkers op gedaan. De zijwanden van de luifel kunnen we niet meer aan de tent ritsen omdat we aan 1 kant geen loper hebben en de andere kant 2 lopers. Voorheen kon dit wel.

Tevens lekt de ondertent op de naad van zijwand en grondzeil.
Ook heeft er een lijm laag losgelaten van de ondertent bij de bovenste drukknoop waarmee je hem aan de bak bevestigd, hierdoor blijkt ook dat het stiksel los zit.

Zijn al geruime tijd in contact met de dealer, die geeft aan dat er dit najaar een oplossing komt vanuit Dorema.

Verder hebben we een prima vakantie gehad, 3 weken Ardèche en is deze vouwwagen betreft gemak ideaal voor ons 4 koppig gezin.
Gelogd

bergenpost

  • Gast
Re: Wie heeft er gebruik gemaakt van de terugroepactie?
« Reactie #18 Gepost op: augustus 14, 2017, 04:06:49 pm »

Onze ttt4 wagen kwam ook laat retour. Tijdens het open klappen bij de verkoper bleek dat niet alle gebreken verholpen waren. We kregen een leenwagen. Ook en ttt4 aan deze wagen waren de kapjes op de hoeken zo geplaatst dat er spanning op stond.. Om een lang verhaal kort te maken. We hebben onze Ttt4 terug verkocht aan verkoper..

Verstuurd vanaf mijn SM-G388F met Tapatalk

Gelogd

martijn82

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.560
  • Geniet van het kampeer leven .
Re: Wie heeft er gebruik gemaakt van de terugroepactie?
« Reactie #19 Gepost op: augustus 14, 2017, 05:58:37 pm »

Onze ttt4 wagen kwam ook laat retour. Tijdens het open klappen bij de verkoper bleek dat niet alle gebreken verholpen waren. We kregen een leenwagen. Ook en ttt4 aan deze wagen waren de kapjes op de hoeken zo geplaatst dat er spanning op stond.. Om een lang verhaal kort te maken. We hebben onze Ttt4 terug verkocht aan verkoper..

Verstuurd vanaf mijn SM-G388F met Tapatalk
En wat heb je er voor terug gekocht?

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Gelogd

bergenpost

  • Gast
Re: Wie heeft er gebruik gemaakt van de terugroepactie?
« Reactie #20 Gepost op: augustus 14, 2017, 06:18:03 pm »

We hebben niet het volledige aankoop bedrag terug gekregen. Het is een Cabanon Malawi 2.0 geworden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G388F met Tapatalk

Gelogd

martijn82

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.560
  • Geniet van het kampeer leven .
Re: Wie heeft er gebruik gemaakt van de terugroepactie?
« Reactie #21 Gepost op: augustus 14, 2017, 06:22:49 pm »

We hebben niet het volledige aankoop bedrag terug gekregen. Het is een Cabanon Malawi 2.0 geworden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G388F met Tapatalk
Oké dat is netjes. Mooi opgelost

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Gelogd

bergenpost

  • Gast
Re: Wie heeft er gebruik gemaakt van de terugroepactie?
« Reactie #22 Gepost op: augustus 14, 2017, 06:31:33 pm »

Oké dat is netjes. Mooi opgelost

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Ja we zijn blij met de malawi:)7].  Begrijp wel dat er geen coulanceregeling was!

Verstuurd vanaf mijn SM-G388F met Tapatalk

Gelogd

martijn82

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.560
  • Geniet van het kampeer leven .
Re: Wie heeft er gebruik gemaakt van de terugroepactie?
« Reactie #23 Gepost op: augustus 14, 2017, 06:34:13 pm »

Ja we zijn blij met de malawi:)7].  Begrijp wel dat er geen coulanceregeling was!

Verstuurd vanaf mijn SM-G388F met Tapatalk
Maar dit kan voor zo'n bedrijf de dood steek zijn. Door het zo rommelig te doen. Jammer de tt4 is een mooie wagen. Maar als ik dit zo lees niet meer voor mij

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Gelogd

poldertoerist

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.319
Re: Wie heeft er gebruik gemaakt van de terugroepactie?
« Reactie #24 Gepost op: augustus 19, 2017, 07:37:34 pm »

Dank voor de reactie,

ik ben nog steeds erg blij met de TTT4. We zijn er net weer paar weken mee weggeweest en verlang niet terug naar de trigano hoewel dat zeker een fijne wagen was.

De kapjes zitten er bij mij al op, dus dat hoeft niet meer. Eigenlijk is alles prima behalve de rits van het grondzeil die dus verkeerd om zit. voor de zekerheid heb ik wel de tent gemarkeerd.

Vooralsnog heb ik er alle vertrouwen in dat het gewoon goed gaat komen. Dorema is niet de minste. Als je op het forum leest zijn er genoeg merken met problemen en die wachten doorgaans tot er geklaagd wordt of laten het voor wat het is. Ik vind het wel heel sterk als je er voor uit durft te komen dat je eerste serie niet goed genoeg was. 

Gelogd
Adventure Awaits

bergenpost

  • Gast
Re: Wie heeft er gebruik gemaakt van de terugroepactie?
« Reactie #25 Gepost op: augustus 24, 2017, 10:55:12 pm »

Dank voor de reactie,

ik ben nog steeds erg blij met de TTT4. We zijn er net weer paar weken mee weggeweest en verlang niet terug naar de trigano hoewel dat zeker een fijne wagen was.

De kapjes zitten er bij mij al op, dus dat hoeft niet meer. Eigenlijk is alles prima behalve de rits van het grondzeil die dus verkeerd om zit. voor de zekerheid heb ik wel de tent gemarkeerd.

Vooralsnog heb ik er alle vertrouwen in dat het gewoon goed gaat komen. Dorema is niet de minste. Als je op het forum leest zijn er genoeg merken met problemen en die wachten doorgaans tot er geklaagd wordt of laten het voor wat het is. Ik vind het wel heel sterk als je er voor uit durft te komen dat je eerste serie niet goed genoeg was.
Het is idd heel sterk als je er voor uitkomt dat je eerste serie niet goed genoeg was. Ik hoop dan ook dat ze ervan geleerd hebben. Maar toch bij onze wagen ging het mis en de manier waarop speelt dan ook een rol. Voor mij is de TTT4 einde verhaal. Eens maar nooit meer.

Verstuurd vanaf mijn SM-G388F met Tapatalk

Gelogd

Vwleusden

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 29
  • Merk Vouwwagen: Trigano Itinea GL
Re: Wie heeft er gebruik gemaakt van de terugroepactie?
« Reactie #26 Gepost op: januari 29, 2018, 10:30:04 pm »

Wij krijgen en volledig nieuwe tent erop met alle toebehoren, dus eigenlijk houden we alleen het onderstel uit 2016.

Als alles geregeld is ben ik een blij man.
Gelogd

poldertoerist

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.319
Re: Wie heeft er gebruik gemaakt van de terugroepactie?
« Reactie #27 Gepost op: januari 31, 2018, 11:47:50 am »

dat is netjes!
Gelogd
Adventure Awaits

Vwleusden

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 29
  • Merk Vouwwagen: Trigano Itinea GL
Re: Wie heeft er gebruik gemaakt van de terugroepactie?
« Reactie #28 Gepost op: maart 07, 2018, 06:38:38 pm »

Vorige week door de sneeuwbuien naar de dealer.

Nieuwe wagentent, voortent, ondertent, zijwanden van luifel, sunwings... Dus alleen de luifel is nog de originele.

Kreeg ook te horen dat Teun verder gaat in Alpenkreuzer.
De TTT4 is dan identiek aan de Alpenkreuzer Parade.
Gelogd

poldertoerist

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.319
Re: Wie heeft er gebruik gemaakt van de terugroepactie?
« Reactie #29 Gepost op: maart 27, 2018, 04:43:43 pm »

Ook ik heb de wagen weer retour..  Ik was gewoon tevreden over mijn TTT4 op de rits van de voortent na, die had aangepast moeten zijn, maar daar heeft een communicatiefoutje plaats gevonden. Maar ook daar hebben we samen met Dorema een prima oplossing voor gevonden.  WW

Verder hebben ze nog wel het een en ander weten te verbeteren. Ben benieuwd als we er weer mee weggaan, maar dat lezen jullie dan wel weer bij de ervaringen. 

Op naar de eerstvolgende vakantie! :# :>

en.. Wat mij betreft kan dit topic nu wel op slot.


Gelogd
Adventure Awaits
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal