Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Disselslot  (gelezen 3120 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vdirk

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 45
  • Merk Vouwwagen: Trigano Chantilly
Re: Disselslot
« Reactie #15 Gepost op: april 19, 2017, 08:48:13 pm »

Grappig...

Ik heb ervaring met de Alko Safety. Ik kreeg het bijgeleverd bij min vorige vouwwagen (Trigano) dus nooit bewust voor gekozen. Maar.. echt fijn, ding, makkelijk in gebruik niet zo groot, altijd goed.  Ik heb nu ook ervaring met de Easy lock Condor (zelfde als de Eagle maar dan voor ander type koppeling)  Echt een rotding. ben er zelfs als eens met aangekoppelde vouwwagen mee naar de dealer gereden om 'm los te kunnen krijgen. Iedere keer vind ik het weer beetje spannend.  Dealer gaf ook wel toe  dat dit "het moet precies goed zitten anders werkt het niet"  fenomeen kenmerkend is voor in ieder geval de condor. Het is jammer dat het Alko slot niet past op mijn huidige wagen, anders wist ik het wel.

De Al-Ko Safety werkt erg goed, mijn ervaringen zijn echt top met dit slot!
Gelogd
To klap or not to klap, that is not a question!

meeder

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.010
  • Aart Kok Zambezi River Lodge 2009
Re: Disselslot
« Reactie #16 Gepost op: april 23, 2017, 09:58:51 am »

Op de vouwwagen hadden wij een Double Lock Fixed Lock zitten. Die zit permanent gemonteerd en je klapt de "vork" omhoog langs de trekhaak, slot er door en klaar.
Op de hut hebben we gekozen voor de Alko safety premium, de rode uitvoering voldoet niet meer aan de meest recente eisen en de Premium wel. Het premium slot is binnen een paar seconden te plaatsen maar hij is wel lomp en zwaar.
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal