Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: heb je n0g onderdelen voor je jametic nodig voor de zomervakantie bestel snel  (gelezen 1448 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bertrotterdam

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 15
  • Merk Vouwwagen: andre jamet jametic

Ik heb bij mijn dealer al meer dan 3 weken houders voor enkele latjes van mijn lattenbodem in bestelling. Dealer heeft al diverse keren gebeld en gemaild met importeur maar ze nog steeds niet ontvangen. Volgens importeur moeten die uit Frankrijk komen en kan er geen enkele toezegging gedaan worden wanneer die in Nederland aankomen..............geleerde les heb je nog specifieke onderdelen voor je jametic nodig voor de zomervakantie bestel dan snel bij de dealer. Ik baal van deze slechte service van de importeur.
Gelogd

Annemiekske

  • Gast
Re: heb je n0g onderdelen voor je jametic nodig voor de zomervakantie bestel snel
« Reactie #1 Gepost op: april 23, 2017, 03:24:46 pm »

Begrijpelijk. Heel vervelend zeg!!!


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gelogd

Tom

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 360
  • Merk Vouwwagen: Roadmaster
  • Roadmaster Family S
Re: heb je n0g onderdelen voor je jametic nodig voor de zomervakantie bestel snel
« Reactie #2 Gepost op: april 23, 2017, 04:58:36 pm »

Is het zo'n aparte maat dan dat deze speciaal via de importeur binnen moeten komen?
Gelogd

Bertrotterdam

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 15
  • Merk Vouwwagen: andre jamet jametic
Re: heb je n0g onderdelen voor je jametic nodig voor de zomervakantie bestel snel
« Reactie #3 Gepost op: april 24, 2017, 07:43:54 am »

Het betreft plastic houdertjes (wit/creme) voor latten van de lattenbodem.
Gelogd

muis

  • Gast
Re: heb je n0g onderdelen voor je jametic nodig voor de zomervakantie bestel snel
« Reactie #4 Gepost op: mei 01, 2017, 10:40:00 am »

Bij Jamet gaat alles via de importeur die ké overigens zelf ook kunt benaderen.  Ubachs: info@jamet.nl wie weet helpt dit om meer duidelijkheid te krijgen.  Een andere optie is om verschillende dealers te bellen of zin ze nog hebben liggen. 
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal