Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Slapen vouwwagen  (gelezen 3902 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dirkvanwoerkom

  • Gast
Re: Slapen vouwwagen
« Reactie #15 Gepost op: juni 08, 2017, 08:24:13 pm »

Om nog een variant toe te voegen. 
Wij gebruiken op de plank, een SI met daar boven op een topper van 5 cm. Ligt echt fantastisch.  Zou er thuis ook wel op willen slapen.
Gelogd

EriLin

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 322
  • Merk Vouwwagen: EX-KLAPPER Campooz Lazy Jack (voorheen Combi Camp Country, Hobby 460 ufe)
Re: Slapen vouwwagen
« Reactie #16 Gepost op: juni 09, 2017, 09:13:01 am »

Wij hebben het hele matras vervangen door 15 cm dik Pantera SG 52 130 koudschuim en dat is voor ons helemaal top. De af fabriek kwaliteit van de matrassen is van mindere kwaliteit koud/traagschuim, althans bij Combi Camp/Aartje, al vinden andere mensen dat het standaard matras weer top ligt. Inderdaad is dit erg persoonlijk.

2 fatsoenlijke SI matten in XL breed kosten al gauw net zo veel volgens mij en niks geen gedoe meer met extra lagen die er wel/niet in kunnen blijven zitten met klappen etc.

Goed koudschuim van minimaal 10cm moet voor iedereen goed kunnen liggen, de online shops kunnen daar best goed in adviseren heb ik gemerkt. Geef je lighouding en gewichten door en ze komen met een goede optie of combi van soorten koudschuim. Je kunt zelf 2 verschillende kanten laten maken door een toplaagje te laten verlijmen. Dit is handig als jij en je partner heel erg verschillen in lighouding en/of gewicht.
Gelogd

yvonne1303

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 14
  • Merk Vouwwagen: Camplet classic
Re: Slapen vouwwagen
« Reactie #17 Gepost op: juni 25, 2017, 08:50:24 am »

Ik heb uiteindelijk een dikke Si mat gekocht,  10 cm met een hoes erover. Ik heb er nu een paar nachten in. De vouwwagen op geslapen en ik ben zeer content. Slaapt heerlijk.
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal