Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Zoeken camping in Toscane voor meivakantie  (gelezen 3696 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

fdr76

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon
Zoeken camping in Toscane voor meivakantie
« Gepost op: januari 15, 2018, 05:45:10 pm »

De kinderen hebben gelukkig weer twee weken meivakantie. Wij willen dan graag naar Toscane, na 2 jaar camping Weekend aan het Gardameer iets anders. De sfeer op camping weekend inclusief mooi uitzicht en goed restaurant vonden we fantastisch.

Maar ja nu zijn we dus op zoek naar een sfeervolle camping in de driehoek van Pisa, Florence en Siena.

Wie weet er voor de meivakantie een sfeervolle camping in deze regio en wil ons tippen ;-).

(Liefst met een verwarmd zwembad maar deze kans acht ik klein)


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gelogd

pwg-van-ej

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 888
Re: Zoeken camping in Toscane voor meivakantie
« Reactie #1 Gepost op: januari 15, 2018, 11:35:51 pm »

De kinderen hebben gelukkig weer twee weken meivakantie. Wij willen dan graag naar Toscane, na 2 jaar camping Weekend aan het Gardameer iets anders. De sfeer op camping weekend inclusief mooi uitzicht en goed restaurant vonden we fantastisch.

Maar ja nu zijn we dus op zoek naar een sfeervolle camping in de driehoek van Pisa, Florence en Siena.

Wie weet er voor de meivakantie een sfeervolle camping in deze regio en wil ons tippen ;-).

(Liefst met een verwarmd zwembad maar deze kans acht ik klein)


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Afgelopen zomer op Barco Reale gestaan... aankomende zomer gaan we weer:) mooie camping met een heerlijke gerechten in het restaurant


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal