Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Gewone koelkast in de doorloopkeuken  (gelezen 1226 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jsj

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 35
  • Merk Vouwwagen: Gerjak
Gewone koelkast in de doorloopkeuken
« Gepost op: februari 12, 2018, 11:31:08 am »

Wij hebben recent een Gerjak Tago gekocht met doorloopkeuken. We zijn er nog niet op vakantie geweest maar ik voorzie een probleem waar ik een oplossing voor zoek.

In de doorloopkeuken zit een Dometic absorptie koelkast die er mooi in past maar omdat wij  ( gezin, 3 kinderen ) toch wel meer ruimte nodig hebben wil ik er een koeler bij kopen.

In eerste instantie dacht ik aan een Mobicool B40 hybride. Deze past niet in de doorloop keuken omdat deze vermoedelijk net te breed is maar kan wel mooi achterin de auto op 12v en op de camping als compressor koeler lekker op 230v.

Nadeel is dat deze vrij duur zijn in aanschaf en zwaar.

Toen we vorige week bij de ikea waren zag ik deze koelkast voor 89 euro.



http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00331670/

Deze past er wel tussen maar is een paar centimeter dieper. Dit zal een beetje lastiger zijn met het aankoppelen van de keuken maar ik verwacht dat dit wel past. De Dometic kan dan achterin de auto op 12v. Deze koelkast is ook nog eens een paar kilo lichter dan Mobicool en Dometic.

Enige nadeel is dat deze een paar centimeter hoger is en dus een klein beetje uitsteekt. Het grote voordeel is dat je het wel kunt gebruiken als werkblad omdat je gewoon een deur aan de voorkant hebt.

Heeft iemand hier ervaring mee toevallig ?










« Laatst bewerkt op: februari 12, 2018, 11:34:09 am door jsj »
Gelogd

Iris

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 106
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2018
Re: Gewone koelkast in de doorloopkeuken
« Reactie #1 Gepost op: februari 12, 2018, 12:52:53 pm »

Mogelijk vind je hier wat info over het gebruik van een gewone koelkast ipv mobiele.

http://www.camperforum.nl/viewtopic.php?p=398614
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal