Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6   Omlaag

Auteur Topic: opbergbuis voor tentstokken  (gelezen 43106 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.639
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: opbergbuis voor tentstokken
« Reactie #75 Gepost op: juli 15, 2014, 08:21:17 pm »

Tja, te zwaar... Wij hadden voor de huidige wagen ook een Louisiana, en daar ging best veel in. Een haringzak met 20 kg (niet lachen) haringen en andere meuk. Toilet, Jerrycan, Aerotex, grondzeil. Wat precies weet ik niet, maar wel flink meer dan jullie laden. En onze wagen woog exact 655 kg. Is 5 kg te zwaar, maar leek ons nog wel binnen de veilige marges.

Om een onzeker gevoel te voorkomen, wegen we altijd de eerste keer kamperen de compleet ingepakte wagen een keer. Geeft een boel veel nachtrust.

Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

bernie

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 284
  • Merk Vouwwagen: Alpen Kreuzer parade SL. En nu Raclet Safari GL
Re: opbergbuis voor tentstokken
« Reactie #76 Gepost op: juli 15, 2014, 08:38:04 pm »

Dat met die koker wil bij ons helaas niet. Zit veel te veel in de weg. Ik had nog een kokertje pvc diameter 200mm met schroefdeksel. Ideaal dacht ik! Nou niet dus. Kan hem eenvoudig niet kwijt.

Over gewicht. Wij hebben zo'n digitale kinderweegschaal tot 50 kg op 10 gram nauwkeurig. Weeg gewoon alles wat mee gaat. Heb de proef op de som genomen en de vw een keer bij ons op de zaak op de weegschaal gezet. En wat denk je? Tot op 3 kg nauwkeurig!!!
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal