Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omlaag

Auteur Topic: Kratten/bakken Campooz  (gelezen 11470 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeronimo

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 228
  • Merk Vouwwagen: Campooz Lazy Jack Trekking
Re: Kratten/bakken Campooz
« Reactie #15 Gepost op: maart 21, 2020, 02:04:28 pm »

Hallo de kratten kun je eigenlijk niet als opstapje gebruiken.
Wij hebben onze kratten met deksel gekocht bij een Duitse producent Auer packaging mooie en goede kratten en ongeveer een derde van de prijs van de Campooz kratten.

Hallo, wij overwegen ook deze kratten te kopen. Hoe goed zijn deze gesloten? We willen deze ook gebruiken om etenswaren in te gebruiken maar ik kan op de foto niet goed beoordelen of het deksel voldoende afsluit tegen mieren.
Gelogd
Die-hard mooi-weer-kampeerder

Robert2019

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 5
  • Merk Vouwwagen: Campooz Fat Freddy 2020
Re: Kratten/bakken Campooz
« Reactie #16 Gepost op: maart 21, 2020, 04:17:08 pm »

Ik denk dat dit soort kratten van welk merk dan ook waarschijnlijk geen mieren tegen houdt.
Je zou kunnen proberen iets van een tochtstrip op de rand te plakken .
Gelogd

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.748
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL
Re: Kratten/bakken Campooz
« Reactie #17 Gepost op: maart 21, 2020, 06:59:22 pm »

Hallo de kratten kun je eigenlijk niet als opstapje gebruiken.
Wij hebben onze kratten met deksel gekocht bij een Duitse producent Auer packaging mooie en goede kratten en ongeveer een derde van de prijs van de Campooz kratten.

Wij zaten aan deze kratten te denken hebben dat geen slot.

Waar heb jij deze besteld? Het prijsverschil is redelijk groot.

Hallo, wij overwegen ook deze kratten te kopen. Hoe goed zijn deze gesloten? We willen deze ook gebruiken om etenswaren in te gebruiken maar ik kan op de foto niet goed beoordelen of het deksel voldoende afsluit tegen mieren.
Wij hebben etenswaren al jaren in afgesloten kratten geen last van mieren, Etenswaren sluiten we ook nog eens goed af voor dat we deze in de kratten doen.
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few

btje1977

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 72
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi 2.0
Re: Kratten/bakken Campooz
« Reactie #18 Gepost op: maart 21, 2020, 07:17:49 pm »

Kijk maar eens bij bauhaus in Venlo. Hebben ook een site. Zit wel een gat aan de zijkant voor het handvat.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Gelogd

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.748
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL
Re: Kratten/bakken Campooz
« Reactie #19 Gepost op: maart 21, 2020, 07:48:23 pm »

Kijk maar eens bij bauhaus in Venlo. Hebben ook een site. Zit wel een gat aan de zijkant voor het handvat.
Bedankt voor de tip. We hadden die in Duitsland al zien liggen in de bouwmarkt, voor ons geen optie we willen graag volledig gesloten kratten.
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few

FriedelP

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.376
  • Merk Vouwwagen: Raclet Safari 2016
Re: Kratten/bakken Campooz
« Reactie #20 Gepost op: maart 21, 2020, 08:25:37 pm »


Ik vond de kratten van Robert2019 hier terug op het internet en die lijken me afgesloten:


https://www.auer-packaging.com/be/nl/Euroboxen-met-scharnierdeksel.html


Tenminste als je die met gesloten handvaten neemt.
Gelogd

Jeronimo

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 228
  • Merk Vouwwagen: Campooz Lazy Jack Trekking
Re: Kratten/bakken Campooz
« Reactie #21 Gepost op: maart 21, 2020, 10:15:01 pm »

Ik vond de kratten van Robert2019 hier terug op het internet en die lijken me afgesloten:


https://www.auer-packaging.com/be/nl/Euroboxen-met-scharnierdeksel.html


Tenminste als je die met gesloten handvaten neemt.

Die had ik ook gevonden, maar toch bedankt!
Gelogd
Die-hard mooi-weer-kampeerder

Stiebe

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 176
  • Merk Vouwwagen: Campooz Lazy Jack Camping/Trekking
Re: Kratten/bakken Campooz
« Reactie #22 Gepost op: maart 28, 2020, 11:48:47 am »

Ik ben na wat puzzelwerk uitgekomen op kratten van Schiphorst. Ik heb er totaal 14 stuks besteld in verschillende hoogtes. Ik heb totaal 7 stapels met kratten (40x60) met een maximale hoogte van 47cm (vb 2x 23,5 en 33,5+13,5). We hebben kratten met deksel (volledig afgesloten, ook geen open handvat) en open kratten. De volledig afgesloten kratten gebruiken we voor kleding en boodschappen. Geen enge beestjes tussen de kleren, en geen muizen in de beschuit ;-)
Uiteindelijk best een investering, maar geen weggegooid geld vind ik. Voor  een krat van bv 60x40x23,5 betaalde ik €22,50, deze staat nu in de Campooz prijslijst voor €59,50. Dat is de moeite wel waard. 

Ik heb voor de Lazy Jack lang getwijfeld of we het Easy Load systeem zouden aanschaffen. Maar nu ik alles opgeborgen heb in kratten, en verder geen losse rotzooi in de bak wil, was dat naar mijn idee een overbodige luxe. Wanneer de tent is opgezet is de ruimte toch ook goed bereikbaar.


Zojuist vloertje erin gelegd en de kratten opgeborgen. Alles past perfect!!!
Uiteindelijk zit er toch het Easy Load systeem op. Gelukkig wel  :J :J :J
Gelogd
Begonnen met een klein tentje, toen een bungalowtent, vervolgens een Tago Super Comfort, even afgedwaald naar een Adria 435PH, daarna een nieuwe Cabanon Malawi 2.0, en op dit moment een nieuwe Campooz Lazy Jack 2020 Camping/Trekking.

joel.pap

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 27
  • Merk Vouwwagen: CampooZ Lazy Jack Trekking (2020)
  • Lazy Papman meets Lazy Jack
Re: Kratten/bakken Campooz
« Reactie #23 Gepost op: maart 29, 2020, 10:29:32 am »


Zojuist vloertje erin gelegd en de kratten opgeborgen. Alles past perfect!!!
Uiteindelijk zit er toch het Easy Load systeem op. Gelukkig wel  :J :J :J
Hoi Stiebe,

Ik ben ook van plan de bodem met vinyl te bedekken. Het vinyl door laten lopen op de klep is nog niet zo’n gek idee, maar dan moet het wel vast geplakt worden toch? Waarmee heb je dat gedaan? Groet Joël


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd

Stiebe

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 176
  • Merk Vouwwagen: Campooz Lazy Jack Camping/Trekking
Re: Kratten/bakken Campooz
« Reactie #24 Gepost op: maart 29, 2020, 11:19:29 am »

Hoi Stiebe,

Ik ben ook van plan de bodem met vinyl te bedekken. Het vinyl door laten lopen op de klep is nog niet zo’n gek idee, maar dan moet het wel vast geplakt worden toch? Waarmee heb je dat gedaan? Groet Joël


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Hoi Joel,

Ik heb het zeil op de vloer met dubbelzijdig tape geplakt. Op het deksel lag het los omdat het daar heen en weer schuift bij het inklappen van de klep.

Uiteindelijk heb ik het op de klep toch weggesneden. Ik vond het niet handig met inklappen. Ik heb het 5cm over de klep door laten lopen zodat de sparing van vloer naar klep bedekt is. Het weggesneden stuk neem ik gewoon mee in de kar en kan er los opgelegd worden.

Gr. Erwin
Gelogd
Begonnen met een klein tentje, toen een bungalowtent, vervolgens een Tago Super Comfort, even afgedwaald naar een Adria 435PH, daarna een nieuwe Cabanon Malawi 2.0, en op dit moment een nieuwe Campooz Lazy Jack 2020 Camping/Trekking.

polleke68

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 4
  • Merk Vouwwagen: Campooz Fat Freddy*
Re: Kratten/bakken Campooz
« Reactie #25 Gepost op: juni 28, 2020, 11:24:07 am »

Hi,

Wij hebben voor onze nieuwe Fat Freddy* Eurokratten gekocht bij https://www.engelslogistiek.nl/. Zeer snel en zeer stevige producten.
Voor de indeling hebben we 6 kratten gekocht van 60x40cm. 3 kratten zijn 44cm hoog en 3 kratten zijn 31,5cm hoog (die zetten we vanaf het bovenluik gezien achterin.)
Op 2 hoge kratten hebben we een deksel. Dit zijn de kratten waar de kleding in zit.

De indeling is dus 3 kratten met de lange zijde aan de binnenkant (vanaf het bovenluik gezien en 3 lage kratten erachter
Aan de achterkant van de aanhanger (bij de klep) staat de keuken over de breedte. Aan de voorkant is wat ruimte over voor langere voorwerpen.
We hebben ook 2 kleine afsluitbare kratjes in blauw en rood gekocht voor gereedschap en haringen!

Groet, Paul
Gelogd

shizuku

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1
  • Merk Vouwwagen: Nog niet
Re: Kratten/bakken Campooz
« Reactie #26 Gepost op: juli 04, 2020, 11:40:16 am »

wij hebben 2 kratten met deksel die in de keuken passen. Ze gaan net door de opening heen. Tijdens transport zit daar de pannen, borden bestek etc in. Bestek zit in een bestekbak.
Er is dan nog wat ruimte over voor andere losse spullen.
Op locatie gaan die spullen los in de keuken en gebruiken we 1 bak voor de vuile vaat, de anderen voor groente en fruit. Dan staan ze onder de keuken.
Zijn geen silverline kratten, komen bij de vrijbuiter vandaan.

Hier ben ik zeer benieuwd naar. Heeft u ev. foto's van deze kisten en in het keukentje?
Gelogd

joel.pap

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 27
  • Merk Vouwwagen: CampooZ Lazy Jack Trekking (2020)
  • Lazy Papman meets Lazy Jack
Re: Kratten/bakken Campooz
« Reactie #27 Gepost op: juli 04, 2020, 12:02:38 pm »

Wij hebben de keuken (met kastjes vol met servies, bestek ed) in de lengte in de bak met daarbovenop wat platte dingen (chill mat, hangmat). Onder de keuken is een klein baantje ruimte: de elektrakabels. Daarnaast komen de tassen en koffers. Langs de andere zijkant de stokkentassen luifel, kindertenten. Achter de keuken (disselzijde dus) ligt de tafel, opvouwbaar campingkastje, ugly Betty, 2 dichte kratjes, 2 middelgrote gasflessen (6kg), skottelbraai, emmer etc. 4 platte stoelen bovenop onder het zijl. Ik heb een mobicool mb40 koelbox achterin de auto. Die staat op de plek van de koffers en tassen in de bak als de vouwwagen in de schuur gestald staat.

Maw: niet veel kratten nodig. Wagen lekker vol. Ligt heerlijk achter de auto. Dakkoffer voor wat speelgoed.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd

Venkelstraat

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 93
Re: Kratten/bakken Campooz
« Reactie #28 Gepost op: juli 04, 2020, 02:31:11 pm »

Hier ben ik zeer benieuwd naar. Heeft u ev. foto's van deze kisten en in het keukentje?
Deze dus. De bakken moet je er indraaien, dan passen ze precies door de opening. Als ze erin staan hebben we nog best ruimte ernaast. Staat o.a. een klein waterkokertje, de opvouwbare vuilniszak houder.

Verstuurd vanaf mijn Mi 9T Pro met Tapatalk

Gelogd

vivianW

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 10
  • Merk Vouwwagen: campooz lazy jack trekking met ugly betty
Re: Kratten/bakken Campooz
« Reactie #29 Gepost op: juli 05, 2020, 10:17:21 am »

wow, bijna professioneel! Wat een luxe!

Wij hebben AH klapkratten, ideaal! Kleding kan zo ook nog wat "luchten", waterspeelgoed kan uitlekken na gebruik. Eten staat binnen in een klapkrat,  nog nooit een mier-insect in de tent gehad! Hebben onlangs wel een opvouwbaar kastje gekocht waar we het eten in gaan zetten maar dit is meer zodat onze hond zich niet te buiten gaat aan ons eten :).
In het keukentje staat alles bij ons los, gewoon op de plankjes. plankje met bekers en bakjes, plankje met pannetjes, plankje met borden en een ouderwets blikken doosje voor het bestek (oke, alles ligt dan door elkaar maar ja het is kamperen toch?). Wij hebben wel de nespresso bij ons, met melkopschuimer, dat dan weer wel. hahaha!

Kar ligt altijd vol. Bovenop de kar: tafel, stoelen, strandstoeltjes, stokken luifel, slaapcabine, ugly betty.
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal