Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omlaag

Auteur Topic: Kratten/bakken Campooz  (gelezen 11520 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jer81

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 921
  • Merk Vouwwagen: Trigano Itenea GL
Re: Kratten/bakken Campooz
« Reactie #30 Gepost op: juli 14, 2020, 05:26:48 pm »

Een vraagje over het laden van e Campooz.
Aangezien er geen keuken aan hangt en veel mensen toch een koelkast/box meenemen ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar hoe jullie die meenemen?
Ik heb zelf een tristar icecool 45c. Een vrij lomp ding (maar heel fijn), maar zou die in de bak passen?
Gelogd

ArnoldusWH

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 306
  • Merk Vouwwagen: CampooZ Fat Freddy II, 2018
  • My klapper is my castle
Re: Kratten/bakken Campooz
« Reactie #31 Gepost op: juli 14, 2020, 07:28:24 pm »

Een vraagje over het laden van e Campooz.
Aangezien er geen keuken aan hangt en veel mensen toch een koelkast/box meenemen ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar hoe jullie die meenemen?
Ik heb zelf een tristar icecool 45c. Een vrij lomp ding (maar heel fijn), maar zou die in de bak passen?

Hoi Jer81,

Ik heb zelf een 'gewichtige' houten keuken (Chuckbox) gemaakt en neem een compressor-koelkast van Engel mee. De ene links in de wagen, de andere tegen de rechterkant, beide boven de as. Bijgaand een foto van de CampooZ folder uit 2018, hierin staat dat de hoogte van de aanhanger (binnenzijde) 50 centimeter is.

Gelogd

joel.pap

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 27
  • Merk Vouwwagen: CampooZ Lazy Jack Trekking (2020)
  • Lazy Papman meets Lazy Jack
Re: Kratten/bakken Campooz
« Reactie #32 Gepost op: juli 14, 2020, 07:38:45 pm »

Een vraagje over het laden van e Campooz.
Aangezien er geen keuken aan hangt en veel mensen toch een koelkast/box meenemen ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar hoe jullie die meenemen?
Ik heb zelf een tristar icecool 45c. Een vrij lomp ding (maar heel fijn), maar zou die in de bak passen?
Wij hebben de mobicool MB 40, past er precies in qua hoogte (ook via de achterklep) en ook naast de Campooz keukenmeubel.

Onderweg hebben we mobicool trouwens in de achterbak van de auto, zodat er altijd gekoeld drinken voorhanden is.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd

Jer81

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 921
  • Merk Vouwwagen: Trigano Itenea GL
Re: Kratten/bakken Campooz
« Reactie #33 Gepost op: juli 14, 2020, 10:33:05 pm »

Dank voor de antwoorden.
Is er eigenlijk bovenop, onder het zeil ook nog wat ruimte voor bijvoorbeeld stoelen en een tafel?
Gelogd

joel.pap

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 27
  • Merk Vouwwagen: CampooZ Lazy Jack Trekking (2020)
  • Lazy Papman meets Lazy Jack
Re: Kratten/bakken Campooz
« Reactie #34 Gepost op: juli 14, 2020, 10:35:24 pm »

Dank voor de antwoorden.
Is er eigenlijk bovenop, onder het zeil ook nog wat ruimte voor bijvoorbeeld stoelen en een tafel?
Wij hebben er 4 stoelen liggen. Tafel zou ook nog moeten passen maar die ligt bij ons gewoon in de bak.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd

Venkelstraat

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 93
Re: Kratten/bakken Campooz
« Reactie #35 Gepost op: juli 14, 2020, 10:42:22 pm »

Dank voor de antwoorden.
Is er eigenlijk bovenop, onder het zeil ook nog wat ruimte voor bijvoorbeeld stoelen en een tafel?
Zeker wel, er liggen bij ons op de LJ 2 grote stoelen met voetenbank, campingtafel, het trapje vh bed, tas met stokken, 2 popuptenten vd Decathlon, een zak met het opbergschort met stok, een bodyboard, het grondzeil vd voortent, tentluier voor de tent en de voortent,
Wij hebben het froli systeem , waardoor het matras hoger ligt en nog 2 extra matjes van 10 cm voor de pubertentjes . Deze vouwen we altijd mee in de tent. Liggen op het bed.
Dus best veel ruimte ja :)106]:)2]

Verstuurd vanaf mijn Mi 9T Pro met Tapatalk

Gelogd

Borrie333

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 4
  • Merk Vouwwagen: Campooz Lazy Jack Camping 2023 + Ugly Betty + Luifel
Re: Kratten/bakken Campooz
« Reactie #36 Gepost op: februari 20, 2024, 08:25:04 pm »


Zojuist vloertje erin gelegd en de kratten opgeborgen. Alles past perfect!!!
Uiteindelijk zit er toch het Easy Load systeem op. Gelukkig wel  :J :J :J

Hoi Stiebe, ik zie dat je de gehele berging netjes vol hebt gepakt met eurokratten. Wij hebben zojuist een Lazy Jack met Ugly Betty, voortent en luifel aangeschaft. Wat heb je met alle stokken en tentendoeken gedaan? Heb je die bovenop opgeborgen?
Gelogd

Ernst

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 55
  • Merk Vouwwagen: Campooz lazy Jack 2024
Re: Kratten/bakken Campooz
« Reactie #37 Gepost op: februari 20, 2024, 08:52:58 pm »

Hoi Stiebe, ik zie dat je de gehele berging netjes vol hebt gepakt met eurokratten. Wij hebben zojuist een Lazy Jack met Ugly Betty, voortent en luifel aangeschaft. Wat heb je met alle stokken en tentendoeken gedaan? Heb je die bovenop opgeborgen?

Heb je de 2024 of eerder versie. Wij halen 2maart onze LJ2024 op en dan ga ik ook kijken hoe de stokken erin passen. Hebben paar euroboxen al. Als ik het niet vergeet maak ik wel wat fotos van inpakken
Gelogd

Borrie333

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 4
  • Merk Vouwwagen: Campooz Lazy Jack Camping 2023 + Ugly Betty + Luifel
Re: Kratten/bakken Campooz
« Reactie #38 Gepost op: februari 20, 2024, 09:08:06 pm »

Wij hebben de 2023 versie aangeschaft. Toen we alles gingen ophalen lag de bak al aardig vol met alle extra's. Ik zag in op de foto van Stiebe dat er geen stokken en volgens mij ook geen tentdoeken lagen. Als dit alles bovenop kan worden opgeslagen zou dit een hoop ruimte schelen. Enkele stokken van de voortent passen namelijk niet in de breedte...

In andere topics zag ik al oplossingen met kokers/bakken aan de ondekant van een vw, maar dat zie ik niet echt zitten. Tot dusver lijkt mij de aanschaf van foudraal en deze bovenin opbergen het handigst.

Gelogd

Ernst

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 55
  • Merk Vouwwagen: Campooz lazy Jack 2024
Re: Kratten/bakken Campooz
« Reactie #39 Gepost op: februari 20, 2024, 09:12:28 pm »

Wij hebben de 2023 versie aangeschaft. Toen we alles gingen ophalen lag de bak al aardig vol met alle extra's. Ik zag in op de foto van Stiebe dat er geen stokken en volgens mij ook geen tentdoeken lagen. Als dit alles bovenop kan worden opgeslagen zou dit een hoop ruimte schelen. Enkele stokken van de voortent passen namelijk niet in de breedte...

In andere topics zag ik al oplossingen met kokers/bakken aan de ondekant van een vw, maar dat zie ik niet echt zitten. Tot dusver lijkt mij de aanschaf van foudraal en deze bovenin opbergen het handigst.
aha ok  de 2024 versie is iets hoger dus. en ik zou zowiezo niet volledig volstampen met zoveel kratten. ook vanwege de stokken e.d.
Gelogd

Borrie333

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 4
  • Merk Vouwwagen: Campooz Lazy Jack Camping 2023 + Ugly Betty + Luifel
Re: Kratten/bakken Campooz
« Reactie #40 Gepost op: februari 20, 2024, 09:57:03 pm »

Ik baal er gewoon van dat de lange stokken net niet in de breedte passen. Daardoor moeten ze in de lengte en kan je niet niet mooi alle Euroboxen in de laadruimte kwijt... :I Autistisch trekje..
Gelogd

Ernst

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 55
  • Merk Vouwwagen: Campooz lazy Jack 2024
Re: Kratten/bakken Campooz
« Reactie #41 Gepost op: februari 20, 2024, 10:15:19 pm »

Ik baal er gewoon van dat de lange stokken net niet in de breedte passen. Daardoor moeten ze in de lengte en kan je niet niet mooi alle Euroboxen in de laadruimte kwijt... :I Autistisch trekje..

je hebt toch 5 cm dan nog over? of helemaal niets ?
Gelogd

Borrie333

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 4
  • Merk Vouwwagen: Campooz Lazy Jack Camping 2023 + Ugly Betty + Luifel
Re: Kratten/bakken Campooz
« Reactie #42 Gepost op: februari 21, 2024, 02:58:15 pm »

Ik wil gewoon de stokken uit de bak en ik ben benieuwd of andere hier een oplossing voor hebben. Bovenop hoeft het niet zo strak te liggen. Lijkt mij prima te doen.
Gelogd

Nanninga

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 19
  • Merk Vouwwagen: Campooz Fat Freddy -> VERKOCHT
Re: Kratten/bakken Campooz
« Reactie #43 Gepost op: februari 21, 2024, 05:18:12 pm »

Ik wil gewoon de stokken uit de bak en ik ben benieuwd of andere hier een oplossing voor hebben. Bovenop hoeft het niet zo strak te liggen. Lijkt mij prima te doen.
Er zijn mensen die hiervoor een buis aan/onder de vouwwagen hebben gemaakt. In de Facebookgroep voor Campooz vouwwagen eigenaren staan veel voorbeelden.
Gelogd
Not all those who wander are lost...

Campwerk

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 43
  • Merk Vouwwagen: Campwerk
Re: Kratten/bakken Campooz
« Reactie #44 Gepost op: februari 23, 2024, 03:46:54 pm »

Ik heb voor onze Campwerk in Duitsland een Transport Rohr aangeschaft van 200mm en die met klemmen bevestigd.
Daarnaast ook Auer boxen. Beide bevallen erg goed.
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal