Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: Opzetten van de vouwwagen  (gelezen 5237 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

NCLeeuw

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 22
  • Merk Vouwwagen: Jamet Arizona
Re: Opzetten van de vouwwagen
« Reactie #30 Gepost op: september 01, 2018, 02:21:42 pm »

Wij kamperen altijd in de Benelux en staan dan 2-3 weken op één plek. Dan moet je wel rekening houden met een keer een flinke bui ja. Zelfs dit jaar met het perfecte kampeerweer hebben we toch een paar beste buien gehad.
Gelogd

mar-ine

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 313
  • Merk Vouwwagen: AartKok- LS/RL/GD
Re: Opzetten van de vouwwagen
« Reactie #31 Gepost op: september 02, 2018, 01:42:36 pm »

Wij staan altijd op t gras. Niks eronder. Tenzij er voor ons iemand gestaan heeft die met plastic in de weer is geweest. Als het dan regent moet je je sandalen aanhouden. Lastiger is t niet. Ik vind het milieutechnisch onverantwoord om iedere keer wegwerpfolie weg te gooien. Volkomen zinloos en niet nodig.


mar-ine
Gelogd

NCLeeuw

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 22
  • Merk Vouwwagen: Jamet Arizona
Re: Opzetten van de vouwwagen
« Reactie #32 Gepost op: september 03, 2018, 10:25:46 am »

Wij staan altijd op t gras. Niks eronder. Tenzij er voor ons iemand gestaan heeft die met plastic in de weer is geweest. Als het dan regent moet je je sandalen aanhouden. Lastiger is t niet. Ik vind het milieutechnisch onverantwoord om iedere keer wegwerpfolie weg te gooien. Volkomen zinloos en niet nodig.

Ik weet niet naar welke campings jullie gaan, maar ik heb in de 13 jaar dat wij kamperen nog nooit een plek gehad waar nog helemaal gras was. Onder de voortent is het meestal platgetrapte grond. Heeft ook niks met de grondzeilen te maken. Alle gras wat weken/maanden geen zonlicht krijgt en waar continue overheen gelopen wordt gaat dood en slijt weg.
Ik ga met je mee wat het milieu betreft, maar het plastic is prima te recyclen dus zo groot is de impact op het milieu ook niet.
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal