Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: raclet safari 2009  (gelezen 918 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

2jongenstwins

  • Gast
raclet safari 2009
« Gepost op: februari 27, 2019, 08:43:07 pm »

Beste forumlezers,
Wij zijn sinds vorig jaar in het bezit van een raclet safari 2009. Er zit een matras en topper in, maar deze willen we vervangen iig het matras, maar weet een van jullie hoe dik dit matras mag zijn zodat ik er geen topper op hoef te leggen en hoe breed moet ik het matras nemen. Er staat 165 maar neem aan dat dit incl. bankzitje is en hoe breed is dan het bankzitje. Ik wil wel dit matras erin laten als we de vw inklappen. Overigens zijn we al 2x met deze vouwwagen weg geweest maar ben vergeten dikte matras en afmetingen matras op te nemen en wil nu niet de vw uit de staling halen, dat gebeurd pas begin juni.
Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Gelogd

AnnekeCornee

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 542
  • Merk Vouwwagen: Raclet Safari 2008
Re: raclet safari 2009
« Reactie #1 Gepost op: februari 28, 2019, 03:09:47 pm »

Wij hebben nu ook een topper (5 cm, Ikea) op het standaard schuimmatras liggen. Dit samen inklappen lukt al niet lekker, dus topper gaat bij ons los bovenop. Ik denk dat max 10 cm kan. 165 cm is inderdaad inclusief bankkussens, maar die moeten eraf bij het inklappen, anders komen ze klem te zitten. De bankkussens zijn ongeveer 20 cm breed, want wij hebben een topper van 140 breed en aan beide zijkanten iets ruimte over op het slaapmatras.
Gelogd

allesaanelkaar

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 18
  • Merk Vouwwagen: Raclet Villanova
Re: raclet safari 2009
« Reactie #2 Gepost op: april 10, 2019, 02:03:40 pm »

wij hebben in onze vorige tent (rosas mini) de meer dan 10 jaar oude matrassen  vervangen door ikea matrassen. De originele matrassen zijn +-10cm dik en +-130cm breed. (zonder de extra bankkussens)
Hoes ikea eraf, 10 cm van matrasbreedte eraf snijden en dan met de originele hoes van de tent terug de tent in.. sliep zalig.
Wij kozen voor deze: (+-80€)
https://www.ikea.com/be/nl/producten/matrassen-lattenbodems/matrassen-dekmatrassen/moshult-foammatras-stevig-wit-art-80272327/
« Laatst bewerkt op: april 10, 2019, 02:05:26 pm door allesaanelkaar »
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal