Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Uitbouw Atlantic / tips langer staan?  (gelezen 2198 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rpascal

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3
  • Merk Vouwwagen: Gerjak Tago Atlantic
Uitbouw Atlantic / tips langer staan?
« Gepost op: mei 23, 2019, 10:46:20 am »

Hoi allemaal!

Ik heb sinds twee jaar een Gerjak Tago Atlantic en ga deze zomer er voor de derde keer mee op pad. Omdat ik hem nu twee maanden op een camping ga zetten, kan prima met dat ding, zoek ik uitbouwmogelijkheden. Ook niet in de laatste plaats omdat er op z'n top ook 5 kids mee moeten.
Heeft iemand een tip waar ik een keukenuitbouw en/of een tussenstuk van 1 of anderhalf meter kan kopen? Origineel is het mooiste, maar dat wordt lastig denk ik.

Verder ben ik nog wel op zoek naar tips hoe om te gaan met je spullen als je een vouwwagen ergens langere tijd neerzet. Een vouwwagen wordt, anders dan een caravan, wat vochtig van binnen, en je wil natuurlijk geen schimmel of andere ellende.
Ook zoek ik tips hoe ik wat waardevollere spullen veilig kan opbergen als ik er niet ben.

Dank jullie alvast voor de hulp!


Groetjes Ramón
Gelogd

Drikusniet

  • Techneut in hart en nieren
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.680
  • Merk Vouwwagen: Campwerk Family
  • Een happy kampeerder
Re: Uitbouw Atlantic / tips langer staan?
« Reactie #1 Gepost op: mei 25, 2019, 08:45:34 pm »

Voor de waardevolle spullen gebruik ik een kluis, vastgemaakt aan de bodem van de bak. Voor vocht zou ik vooral bang zijn bij een grondzeil, omdat daarover het niet kan drogen. Ik zou dus geen grondzeil gebruiken maar van die tegels voor een voortent die open zijn zodat water er onderdoor kan.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal