Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Trigano Olympe voor het eerst opzetten maar wat stokken over 🤔😄  (gelezen 949 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Linda88

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 107
  • Merk Vouwwagen: Trigano Olympe
Trigano Olympe voor het eerst opzetten maar wat stokken over 🤔😄
« Gepost op: juni 29, 2019, 12:41:29 pm »

Best medekampeerders.

Wij hebben een weekje geleden een Trigano Olympe uit 2011 aangeschaft. Nu hebben we hem thuis opgezet maar er zijn nog wat stokken over. 3 van de overgebleven stokken zijn voor het zijtentje en er waren ook stokken om de ramen van de slaapcabines open te houden. Ik heb een vermoeden welke stokken dat zijn. Maar ik snap niet hoe die kromme stok in het midden van het dak erin moet. Aan 1 kant zit een witte plastic klem en aan de andere kant een buisje haaks op de lange kromme stok. Hoe maak ik dat buisje vast en waar?
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.639
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: Trigano Olympe voor het eerst opzetten maar wat stokken over 🤔😄
« Reactie #1 Gepost op: juni 29, 2019, 11:10:23 pm »

Probeer eens deze onderwerpen:
 https://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=6304.0
https://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=3905.0

De frames van de franse wagens wijzigen meestal niet of nauwelijks, succes!
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

edwin1234

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 106
  • Merk Vouwwagen: trigano olympe
Re: Trigano Olympe voor het eerst opzetten maar wat stokken over 🤔😄
« Reactie #2 Gepost op: juni 30, 2019, 07:59:15 am »

Gefeliciteerd met je mooie vouwwagen,
Ik heb hem zelf ook  8)
De “t stok” op de foto komt in het midden dit is een aanpassing omdat met veel regen daar een zak kan ontstaan. Dus tussen de 2 slaapcabines in op de strook die in het midden loopt en zo naar de voorkant van de vouwwagen waar hij met de stok met de vleugel moer of met de stok met witte haak bevestigd word.
En misschien zijn de andere stokken nog van de luifel
Gelogd

Linda88

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 107
  • Merk Vouwwagen: Trigano Olympe
Re: Trigano Olympe voor het eerst opzetten maar wat stokken over 🤔😄
« Reactie #3 Gepost op: juli 19, 2019, 10:42:37 pm »

Gefeliciteerd met je mooie vouwwagen,
Ik heb hem zelf ook  8)
De “t stok” op de foto komt in het midden dit is een aanpassing omdat met veel regen daar een zak kan ontstaan. Dus tussen de 2 slaapcabines in op de strook die in het midden loopt en zo naar de voorkant van de vouwwagen waar hij met de stok met de vleugel moer of met de stok met witte haak bevestigd word.
En misschien zijn de andere stokken nog van de luifel


De drie stokken aan de linker kant zijn van de gastencabine. Die kromme stok is die voor de aanpassing. ( die tussen de slaapcabines naar voren moet). De twee stokken met de vleugelmoertjes zijn vervangers voor de hoekstokken. De originele hoekstokken ( die er ook gewoon bij zitten) valken er steeds onder uit. Schijnt een bekend probleem te zijn. Heb het meer gelezen. De vier stokken daarnaast zijn extra stokken bedoeld om de ‘ramen’ van de slaapcabines aan de buitenkant open te zetten. Ik ben er nu dus uit, geen onbekende stokken meer over 😀. Bedankt voor de reacties!
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal