Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Gordigear ervaring  (gelezen 3412 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jvos1972

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 38
  • Merk Vouwwagen: Alpen kreuzer
Gordigear ervaring
« Gepost op: augustus 09, 2019, 03:04:34 pm »

Hallo,

Door een forum gebruiker gewezen op Gordigear in mijn informatieve  zoektocht. De Holtkamper (Cocoon) en Campooz (Fat Freddy Trekking) spreken mij erg aan. Nu lijkt Gordigear ook aan onze eisen te voldoen. En voor een lagere prijs. Zijn er gebruikers die mij hun ervaringen  kunnen meedelen?

1 Lijkt me voor 2 personen ruim genoeg?
2 Is hij snel optezetten?
3 Hoe is de kwaliteit?
4 waterafstotendheid (3000mm waterkolom). Is dat waterdicht of krijg je bij dagen regen lekkage?
5 denk dat de luifel tot voortent te maken is?
6 wat moet ik nog meer weten?

Bvd

Groetjes Jacqueline
Gelogd

CJ-Albert

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 138
  • Merk Vouwwagen: Gordigear Taiga
Re: Gordigear ervaring
« Reactie #1 Gepost op: augustus 09, 2019, 05:49:41 pm »

1: Ja, kingsize bed en in de tent kunnen makelijk twee stoelen en een tafeltje.
2: Ja, wij doen het in een half uur.
3: Prima
4: Genoeg om dagen in de regen te staan. Al zou ik niet weten of ik dat wel wil.... :-)
5: De voortent is tot luifel te maken.
6: Lees de andere topics over de Gordigear en gebruik de zoekfunctie op dit onderwerp. Vraag gerust!

Welkom en succes met je keuze!
Gelogd

jvos1972

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 38
  • Merk Vouwwagen: Alpen kreuzer
Re: Gordigear ervaring
« Reactie #2 Gepost op: augustus 09, 2019, 07:27:20 pm »

1: Ja, kingsize bed en in de tent kunnen makelijk twee stoelen en een tafeltje.
2: Ja, wij doen het in een half uur.
3: Prima
4: Genoeg om dagen in de regen te staan. Al zou ik niet weten of ik dat wel wil.... :-)
5: De voortent is tot luifel te maken.
6: Lees de andere topics over de Gordigear en gebruik de zoekfunctie op dit onderwerp. Vraag gerust!

Welkom en succes met je keuze!

Dankjewel voor je reactie,

Heb filmpjes zitten kijken en ziet er goed uit. Opzetten is inderdaad zo gedaan. Doek is van zelfde soort materiaal al Campooz gebruikt.  Ga nog maar eens googlen. Interessant  merk voor niet zo idioot veel geld. Al begrijp ik dat vouwwagens hun waarde aardig behouden. Beter een vouwwagen in de garage  dan geld op de bank waar je geen rente over krijgt.

Groetjes Jacqueline
Gelogd

carvers

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 222
  • Merk Vouwwagen: Rettenmaier Strada Gordigear Taiga 2018
Re: Gordigear ervaring
« Reactie #3 Gepost op: augustus 10, 2019, 01:52:09 am »

De tent en aanbouw kennen bij Gordigear een vaste prijs via Gordigear.com. Dus dat betekent dat de keuze voor de trailer en de extra's die je daarnaast kiest, uiteindelijk de eindprijs bepalen.

De Gordigear is een basic australische tent. Geen overdreven luxe, maar alles zit er in en aan wat je nodig hebt tegen m.i. een goede kwaliteitprijs verhouding. Er zijn diverse bedrijven die een eindproduct voor je kunnen samenstellen en bouwen, je kunt ook dhz'en. Dus zelf de tent op een trailer bouwen. Wij hebben de combi door Rettenmaier laten bouwen. Communicatie met bedrijf soms wat moeizaam, zeer tevreden over het eindproduct. Voor het in gebruik nemen even goed met de tuinslang nat gespoten onder een warm zonnetje. Nooit een lekkage gezien. Ook niet met zware regenbuien. Als je vragen hebt, hoor ik het wel, of kom een keer langs dan rij ik hem zo uit de garage.

http://www.offroad-anhaenger.de/aktuelles.html
« Laatst bewerkt op: augustus 10, 2019, 01:54:21 am door carvers »
Gelogd

jvos1972

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 38
  • Merk Vouwwagen: Alpen kreuzer
Re: Gordigear ervaring
« Reactie #4 Gepost op: augustus 10, 2019, 02:36:04 pm »

De tent en aanbouw kennen bij Gordigear een vaste prijs via Gordigear.com. Dus dat betekent dat de keuze voor de trailer en de extra's die je daarnaast kiest, uiteindelijk de eindprijs bepalen.

De Gordigear is een basic australische tent. Geen overdreven luxe, maar alles zit er in en aan wat je nodig hebt tegen m.i. een goede kwaliteitprijs verhouding. Er zijn diverse bedrijven die een eindproduct voor je kunnen samenstellen en bouwen, je kunt ook dhz'en. Dus zelf de tent op een trailer bouwen. Wij hebben de combi door Rettenmaier laten bouwen. Communicatie met bedrijf soms wat moeizaam, zeer tevreden over het eindproduct. Voor het in gebruik nemen even goed met de tuinslang nat gespoten onder een warm zonnetje. Nooit een lekkage gezien. Ook niet met zware regenbuien. Als je vragen hebt, hoor ik het wel, of kom een keer langs dan rij ik hem zo uit de garage.

http://www.offroad-anhaenger.de/aktuelles.html

Bedankt voor uw reacte. Ben aan het neuzen geweest op internet. Mij lijkt het wel wat. Heb aardig wat berichten gelezen en gebruikers zijn tevreden.  Ik ga me verder verdiepen in het forum en veel lezen.

Groetjes Jacqueline
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal