Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Ondervloer  (gelezen 1997 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

OhPeeCee

  • Ik ben te jong om me oud te voelen
  • Goldmember 2024
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.225
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon Aero
Re: Ondervloer
« Reactie #15 Gepost op: augustus 15, 2019, 04:01:11 pm »

Wij gebruiken green cover tegel. Open luchtdoorlatende tegel die je aanelkaar klikt. Passen precies in de opberg zak van het dekzeil van de Cocoon, extented softtop dat wel


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Gelogd

OhPeeCee

  • Ik ben te jong om me oud te voelen
  • Goldmember 2024
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.225
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon Aero
Re: Ondervloer
« Reactie #16 Gepost op: augustus 15, 2019, 06:12:30 pm »

Wij gebruiken green cover tegel. Open luchtdoorlatende tegel die je aanelkaar klikt. Passen precies in de opberg zak van het dekzeil van de Cocoon, extented softtop dat wel


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro


Zo Zien die tegels eruit



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Gelogd

NCLeeuw

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 22
  • Merk Vouwwagen: Jamet Arizona
Re: Ondervloer
« Reactie #17 Gepost op: augustus 15, 2019, 08:49:09 pm »

Ik heb alleen 2 uitwasbare deurmatjes liggen,  verder niks

Ik weet niet naar wat voor campings jij naar toe gaat, maar als ik dat de afgelopen 3 weken gedaan had, had alles onder de modder gezeten. Geen gras meer te vinden op de plek die wij kregen, en er zat zo'n rooster in de grond waar je zere voeten van krijgt.
Wij hebben ook een klapkar zonder kuipzeil (helaas) en leggen altijd folie onder het PVC grondzeil. De folie zetten we aan de randen 15 cm omhoog met knijpers aan de tentstokken zodat bij een stevige bui het water niet over het zeil gaat stromen.
Werkt voor ons al 10 jaar prima, al zou ik graag een klapkar met een kuipzeil willen, maar dan moeten we nog even sparen.
Gelogd

Jer81

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 932
  • Merk Vouwwagen: Trigano Itenea GL
Re: Ondervloer
« Reactie #18 Gepost op: augustus 15, 2019, 08:56:59 pm »

Ik weet niet naar wat voor campings jij naar toe gaat, maar als ik dat de afgelopen 3 weken gedaan had, had alles onder de modder gezeten. Geen gras meer te vinden op de plek die wij kregen, en er zat zo'n rooster in de grond waar je zere voeten van krijgt.
Wij hebben ook een klapkar zonder kuipzeil (helaas) en leggen altijd folie onder het PVC grondzeil. De folie zetten we aan de randen 15 cm omhoog met knijpers aan de tentstokken zodat bij een stevige bui het water niet over het zeil gaat stromen.
Werkt voor ons al 10 jaar prima, al zou ik graag een klapkar met een kuipzeil willen, maar dan moeten we nog even sparen.
Zag laatst bij Obelink grondzeil waarvan je de randen kan opblazen. Lijkt me een ideale en goedkope oplossing voor jullie.
https://www.obelink.nl/airbarrier-dry-camper.html?category_params=s_company%3D1%26category_id%3D11545
Gelogd

NCLeeuw

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 22
  • Merk Vouwwagen: Jamet Arizona
Re: Ondervloer
« Reactie #19 Gepost op: augustus 15, 2019, 09:05:03 pm »

Zag laatst bij Obelink grondzeil waarvan je de randen kan opblazen. Lijkt me een ideale en goedkope oplossing voor jullie.
https://www.obelink.nl/airbarrier-dry-camper.html?category_params=s_company%3D1%26category_id%3D11545

Ik weet het, daar is mij hier al eerder op gewezen, maar toch bedankt.
Goedkoop vind ik het echter niet en we gaan in deze oude Arizona niet meer investeren.
We denken er nog 1 of 2 jaar mee weg te gaan en dan op jacht te gaan naar een nieuwere kleinere occasion
met de voordelen van een kuipzeil, lattenbodems en een makkelijker opzetsysteem.
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Ondervloer
« Reactie #20 Gepost op: augustus 15, 2019, 10:18:58 pm »

Ik weet niet naar wat voor campings jij naar toe gaat, maar als ik dat de afgelopen 3 weken gedaan had, had alles onder de modder gezeten. Geen gras meer te vinden op de plek die wij kregen, en er zat zo'n rooster in de grond waar je zere voeten van krijgt.
Wij hebben ook een klapkar zonder kuipzeil (helaas) en leggen altijd folie onder het PVC grondzeil. De folie zetten we aan de randen 15 cm omhoog met knijpers aan de tentstokken zodat bij een stevige bui het water niet over het zeil gaat stromen.
Werkt voor ons al 10 jaar prima, al zou ik graag een klapkar met een kuipzeil willen, maar dan moeten we nog even sparen.
Verschillende soorten,  ik heb op gras, zand en stenen gestaan. Ik ben sinds het eerste weekend van augustus in Nederland aan het kanperen, mn plek loopt al naar voren maar ik heb nergens last van.  Ik zit ook nu heerlijk onder de luifel  W:
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal