Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 3 »   Omlaag

Auteur Topic: Campooz gaat vreemd  (gelezen 3475 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sammyvannorel

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 418
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Monaco
Campooz gaat vreemd
« Gepost op: augustus 27, 2019, 12:23:46 pm »

Niet echt een vouwwagen nieuwtje en toch ook weer wel: https://campooz.com/caravanning/?utm_medium=email&utm_campaign=Groot%20nieuws%20-%20Campooz%20Caravanning&utm_content=Groot%20nieuws%20-%20Campooz%20Caravanning+CID_c6d86c446e835a48521f68fc50188390&utm_source=Campaign%20Monitor%20Campooz&utm_term=Klik%20hier%20voor%20meer%20over%20Caravanning


Campooz gaat blijkbaar aan de luifels voor aan je Caradinges. Gaat dit een gevalletje schoenmaker blijf bij je leest zijn, of kunnen we binnenkort ook Hobby vouwwagens gaan verwachten?
Gelogd
Kamperen: een fortuin uitgeven om als oermens te leven

Spiegelbeeld

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 724
  • HK Cocoon, klappen doe je pas onder Lyon
Re: Campooz gaat vreemd
« Reactie #1 Gepost op: augustus 27, 2019, 12:50:52 pm »

"Caradinges" is gewoon een caravan toch, zo kinderachtig zijn we toch niet?

En waarom zou een klapkar fabrikant geen caravans mogen bouwen en omgekeerd?
Is allebei kamperen, dus zo'n bijzondere combi is het nu ook weer niet.
Gelogd

Jer81

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 932
  • Merk Vouwwagen: Trigano Itenea GL
Re: Campooz gaat vreemd
« Reactie #2 Gepost op: augustus 27, 2019, 01:09:00 pm »

Vind de luifel op een Campooz VW mooi staan, maar een caravan leuk je hier niet echt mee op mijn inziens.
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Campooz gaat vreemd
« Reactie #3 Gepost op: augustus 27, 2019, 01:16:15 pm »

Campooz gaat blijkbaar aan de luifels voor aan je Caradinges. Gaat dit een gevalletje schoenmaker blijf bij je leest zijn, of kunnen we binnenkort ook Hobby vouwwagens gaan verwachten?
Het is alleen de luifel die ze maken, zo'n luifel is tentdoek met een frame. Net zoiets als Issabella met Cam-let en Dorema met Alpenkreuzer.
Gelogd

JeroenGouda

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 165
  • Merk Vouwwagen: alpenkreuzer
  • ex- alpenkreuzer parade royal met panoramatent
Re: Campooz gaat vreemd
« Reactie #4 Gepost op: augustus 27, 2019, 01:23:40 pm »

Ik vind de zijwanden wel onpraktisch ver naar binnen staan.
Gelogd
alpenkreuzer parade royal met panoramatent 1996

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.270
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: Campooz gaat vreemd
« Reactie #5 Gepost op: augustus 27, 2019, 01:33:11 pm »

Holtkamper heeft ook ooit zo'n uitstapje geprobeerd.
Hoor je niks meer van.

Verstuurd vanaf mijn GS185 met Tapatalk

Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Urgje

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 846
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Mercury 2011
Re: Campooz gaat vreemd
« Reactie #6 Gepost op: augustus 27, 2019, 01:46:11 pm »

Als je maar lang genoeg wacht gaat elke Pooz een keer vreemd.....

Maar even zonder gekheid, ik denk dat het niet vreemd is dat een tent of vouwwagenmerk luifels voor caravans maakt.
En ik denk dat het zeker een succes kan worden.
Holtkamper snap ik dat het niet gelukt is, dat is een merk voor mensen die echt voor dat merk gaan vanwege het feit dat het Holtkamper is.
Dan koop je niet een Adria met een Holtkamper luifel, maar dan koop je een Nano met keuken.
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Campooz gaat vreemd
« Reactie #7 Gepost op: augustus 27, 2019, 01:52:06 pm »

Dat is wel kort door de bocht, ik heb een Flyer vanwege dat model , niet vanwege Holtkamper.  Als hij er was van een ander merk had ik waarschijnlijk een nieuwere gekocht.

De combi luifels en vouwwagens vind ik ook niet zo'n vreemde.
Gelogd

carvers

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 222
  • Merk Vouwwagen: Rettenmaier Strada Gordigear Taiga 2018
Re: Campooz gaat vreemd
« Reactie #8 Gepost op: augustus 27, 2019, 03:44:08 pm »

Mooie luifels, ik wilde er zelf al een op maat laten maken voor onze Gordigear. Eens even contact opnemen wat de mogelijkheden zijn.
« Laatst bewerkt op: augustus 27, 2019, 09:29:12 pm door carvers »
Gelogd

g11ling

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 565
  • Merk Vouwwagen: Campooz Fat Freddy II met Ugly Betty
Re: Campooz gaat vreemd
« Reactie #9 Gepost op: augustus 27, 2019, 09:58:09 pm »

Ik snap t best hoor. Tis een mooie luifel en ik kan me voorstellen dat ze veel vragen hebben gekregen naar die luifel van caravan bezitters. . Waarom niet op de markt brengen dan?
Gelogd
Ik klap, jij klapt, wij klappen

muis

  • Gast
Re: Campooz gaat vreemd
« Reactie #10 Gepost op: augustus 28, 2019, 12:06:51 am »

De luifel ansich vind ik een verrijking tov de standaard luifels, gaat een camping toch weer een andere uitstraling geven ( nu die bak er achter nog )
Gelogd

Matthijs_164

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 295
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL 2012
Re: Campooz gaat vreemd
« Reactie #11 Gepost op: augustus 28, 2019, 06:17:30 am »

Holtkamper snap ik dat het niet gelukt is, dat is een merk voor mensen die echt voor dat merk gaan vanwege het feit dat het Holtkamper is.
Dan koop je niet een Adria met een Holtkamper luifel, maar dan koop je een Nano met keuken.

Is nu de 2e keer in korte tijd dat ik een dergelijke opmerking lees. Wat een onzin. Waarom kunnen een aantal mensen niet accepteren dat Holtkamper succesvol is omdat ze een product maken dat blijkbaar de wensen en behoeftes van hun doelgroep goed bedient? Omdat Holtkamper vouwwagens bovengemiddeld duur zijn? En omdat mensen die bereid zijn wat meer geld uit te geven per definitie narcistische kapitalisten zijn? Kan het niet gewoon zo zijn dat Holtkamper ondanks de hoge prijs toch een goede prijs/ kwaliteitsverhouding biedt en geniale producten? Kan me hier echt ontzettend aan ergeren.. :( :(

Sinds de overname lijkt Holtkamper weer heel gefocusseerd te zijn en hebben ze hun aanbod flink versmald (slim!). Blijkbaar was het maken van luifels geen goed idee en past het niet meer in de strategie. Prima, een keer wat proberen kan voor geen enkel bedrijf kwaad. Zonder voortgang en experimenteren belandt ieder merk vroeg of laat in de vuilniswagen. Begrijpen wanneer zo’n experiment is mislukt is verdomd moeilijk en op tijd snappen dat je moet stoppen met zo’n experiment is de kunst van succesvol zaken doen.

Persoonlijk vind ik die Campooz luifels fraai - heel wat mooier dat wat je meestal aan een caravan ziet. Hoop dat ze succesvol zijn en zo niet, dat ze op tijd de stekker uit de activiteit trekken.

Groeten, Matthijs
« Laatst bewerkt op: augustus 28, 2019, 06:19:18 am door Matthijs_164 »
Gelogd

GJT

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.354
  • Merk Vouwwagen: HK Aero
Re: Campooz gaat vreemd
« Reactie #12 Gepost op: augustus 28, 2019, 09:38:41 am »

Is nu de 2e keer in korte tijd dat ik een dergelijke opmerking lees. Wat een onzin. Waarom kunnen een aantal mensen niet accepteren dat Holtkamper succesvol is omdat ze een product maken dat blijkbaar de wensen en behoeftes van hun doelgroep goed bedient? Omdat Holtkamper vouwwagens bovengemiddeld duur zijn? En omdat mensen die bereid zijn wat meer geld uit te geven per definitie narcistische kapitalisten zijn? Kan het niet gewoon zo zijn dat Holtkamper ondanks de hoge prijs toch een goede prijs/ kwaliteitsverhouding biedt en geniale producten? Kan me hier echt ontzettend aan ergeren.. :( :(

Sinds de overname lijkt Holtkamper weer heel gefocusseerd te zijn en hebben ze hun aanbod flink versmald (slim!). Blijkbaar was het maken van luifels geen goed idee en past het niet meer in de strategie. Prima, een keer wat proberen kan voor geen enkel bedrijf kwaad. Zonder voortgang en experimenteren belandt ieder merk vroeg of laat in de vuilniswagen. Begrijpen wanneer zo’n experiment is mislukt is verdomd moeilijk en op tijd snappen dat je moet stoppen met zo’n experiment is de kunst van succesvol zaken doen.

Persoonlijk vind ik die Campooz luifels fraai - heel wat mooier dat wat je meestal aan een caravan ziet. Hoop dat ze succesvol zijn en zo niet, dat ze op tijd de stekker uit de activiteit trekken.

Groeten, Matthijs

Waar is de plus knop? +1!
Gelogd

Hemertje

  • Goldmember 2024
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.794
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte-S 2018
Re: Campooz gaat vreemd
« Reactie #13 Gepost op: augustus 28, 2019, 09:56:21 am »

……………….

Holtkamper snap ik dat het niet gelukt is, dat is een merk voor mensen die echt voor dat merk gaan vanwege het feit dat het Holtkamper is.
Dan koop je niet een Adria met een Holtkamper luifel, maar dan koop je een Nano met keuken.


grote onzin natuurlijk
n.a.v. onze kampeerervaring(en) uit het verleden , 10 jaar geleden met mijn vriendin begonnen met een grote boog tunneltent en daarna 5 jaar geleden de overstap gemaakt naar de vouwwagen, maak jeje wensen en eisen lijstje en ga je op zoek naar de wagen die daar het beste bij past , uiteraard rekening houdende met je budget en beschikbare middelen

van een destijds goed betaalbare Jametic naar de duurdere Spacer en nu een nog duurdere tweedehandse Kyte omdat dat de wagen is die aan onze (mijn) wensen voldoet
en ja kost een behoorlijke bom duiten maar daar heb ik dan ook voor gespaard tussentijds, ben gelukkig in de gelegenheid dat te kunnen betalen en dat heb ik er ook voor over


ik hoop dat iedereen zijn/haar vakantiemiddel kiest waar hij/zij zich het beste bij voelt, niet wat de buren daarvan vinden!
Gelogd

KeithWM

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 140
  • Merk Vouwwagen: Combi-Camp
Re: Campooz gaat vreemd
« Reactie #14 Gepost op: augustus 28, 2019, 10:30:07 am »

Holtkamper snap ik dat het niet gelukt is, dat is een merk voor mensen die echt voor dat merk gaan vanwege het feit dat het Holtkamper is.
Dan koop je niet een Adria met een Holtkamper luifel, maar dan koop je een Nano met keuken.
Ik vind dit nog niet zo'n gekke opmerking. Niet precies dat je alleen Holtkamper zou kopen vanwege het merk, maar de producten van Holtkamper lijken mij erg te appeleren aan een wat puurdere kampeerervaring. Dat maakt het m.i. prachtige wagens, die echt onderscheidend zijn en waarvan ik me goed kan voorstellen dat het voor sommige mensen (rijke, vieze, neoliberale kapitalisten die de samenleving kapotmaken(!)) gewoon de beste wagen is voor hun eisen. Maar dan nog kan ik me slecht voorstellen dat de luifels van Holtkamper of Campooz, als die een beetje recht doen aan hun merken, aanslaan bij mensen die met een caravan gaan.

Je verwacht ook niet dat een automerk als Jeep of Land Rover, onder hun eigen merk, auto-accessoires gaat leveren die op/in/aan een Open of Kia passen. Of aan een touringcar. Niet dat ik iets tegen een van de merken heb, maar het botst wel een beetje.
Gelogd
Pagina's: 1 2 3 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal