Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omlaag

Auteur Topic: Cabanon nieuwtjes 2020  (gelezen 6960 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FriedelP

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.379
  • Merk Vouwwagen: Raclet Safari 2016
Re: Cabanon nieuwtjes 2020
« Reactie #30 Gepost op: september 08, 2019, 03:02:34 pm »

Nou, ik weet niet wat jullie dan allemaal in de wagen stoppen dat je hem thuis niet meer open hoeft te klappen, maar bij ons moeten er toch echt nog wel boeken en gasflessen e.d. in. Spullen die qua gewicht niet in de disselbak of dakkoffer kunnen. En kleding dekbedden e.d. gaan er ook nog in. Anders is ie half leeg!!!
Die dekbedden en pyama's gaan bij ons op de bedden zelf. Dus om die in te laden moeten we hem toch openklappen. Bij ons is hij aardig vol geladen de wagen.
Bij ons staat de wagen ook thuis gestald en hebben we daar de ruimte. Dus worden die dingen meestal in één keer mee ingeladen.
Gelogd

Essie75

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 32
  • Merk Vouwwagen: Cababon Monaco deluxe
Re: Cabanon nieuwtjes 2020
« Reactie #31 Gepost op: september 08, 2019, 04:37:10 pm »

Dekbedden gaan bij ons (in vacuümzak) achterin de auto. Na de overnachting komen ze onder het dekzeil (dat zou ik zelfs al voor de overnachting kunben doen, maar heb daar geen pack&go voor nodig). Een kleine gasfles komt in de keuken en de grote in de disselbak.
Boeken heb ik op een ereader, voor de kinderen heb ik deze achter in de auto.
In de vouwwagen liggen de tent, luifel, tafel, stoelen en een kastje. In de bakjes liggen de vakantiespellen, (drijf) luchtbedden met pomp en wat ander buitenspeelgoed.
Gelogd

Klapmoose

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 411
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi deluxe 2.0
Re: Cabanon nieuwtjes 2020
« Reactie #32 Gepost op: september 24, 2019, 07:55:54 am »

In de Facebook groep van Cabanon kwam ik dit leuke filmpje tegen over de Cabanon fabriek.


Past misschien niet helemaal in dit topic. Een eigen topic voor dit filmpje lijkt me wat teveel eer.
Gelogd

Klapmoose

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 411
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi deluxe 2.0
Re: Cabanon nieuwtjes 2020
« Reactie #33 Gepost op: september 29, 2019, 08:14:02 pm »

Ik heb de prijslijst voor 2020 gevonden. Zonder keuken zijn de vouwwagens die vanaf 2020 zijn voorzien van pack&go 400 euro duurder geworden. Met keuken 500/600 euro. Ook de Malawi is iets in prijs gestegen. Voor het grote bed in de Malawi betaal je 1000 euro extra. De Europa Camper krijgt ook pack&go.


Ik mis de prachtige Safari Lodge op de prijslijst, ik hoop niet dat deze uit productie gaat.
« Laatst bewerkt op: september 29, 2019, 08:17:28 pm door Klapmoose »
Gelogd

Klapmoose

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 411
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi deluxe 2.0
Re: Cabanon nieuwtjes 2020
« Reactie #34 Gepost op: september 30, 2019, 05:54:02 am »

 Nog eens de prijslijst doorgekeken en bij de accessoires staat een basic luifel voor de Malawi. Hopelijk een snelle luifel voor aan de wagentent. Ben benieuwd hoe deze eruit gaat zien
Gelogd

Urgje

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 846
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Mercury 2011
Re: Cabanon nieuwtjes 2020
« Reactie #35 Gepost op: december 14, 2019, 10:43:12 pm »

Nog eens de prijslijst doorgekeken en bij de accessoires staat een basic luifel voor de Malawi. Hopelijk een snelle luifel voor aan de wagentent. Ben benieuwd hoe deze eruit gaat zien

Het klinkt als wat eerst de luxe luifel heette. Ik denk dat ze de naam veranderd hebben ivm de verwarring met de luxe panoramaluifel.
Gelogd

Klapmoose

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 411
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi deluxe 2.0
Re: Cabanon nieuwtjes 2020
« Reactie #36 Gepost op: december 15, 2019, 09:35:59 am »

Het klinkt als wat eerst de luxe luifel heette. Ik denk dat ze de naam veranderd hebben ivm de verwarring met de luxe panoramaluifel.
Er staan 3 luifels op de prijslijst 2020. De luxe panorama luifel, de zonneluifel en een basic luifel met 3 staanders. Die laatste is nieuw volgens mij . Kan er alleen nog niks over vinden helaas.

Ik hoop op een simpele luifel die aan de wagentent kan. Ik vind de luxe panorama luifel veel werk, helemaal voor een weekendje weg en overweeg daarom een tent erbij te kopen. Maar als ik voor hetzelfde geld een snelle luifel kan krijgen vind ik dat zeer interessant.

Verstuurd vanaf mijn Nokia 7 plus met Tapatalk

Gelogd

Koenta_kinte

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 352
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi deluxe (2014)
Re: Cabanon nieuwtjes 2020
« Reactie #37 Gepost op: december 15, 2019, 10:09:27 am »

Basic en drie staanders? Klinkt als de 'normale' luifel van de 1.0 en die staat inderdaad zo en past aan de wagentent van de 1.0 dus ook aan de 2.0 want de wagententen zijn op dat punt identiek.
Gelogd

Urgje

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 846
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Mercury 2011
Re: Cabanon nieuwtjes 2020
« Reactie #38 Gepost op: december 15, 2019, 01:53:07 pm »

Door die drie staanders klinkt het als de gewone Luxe luifel.
Gelogd

Klapmoose

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 411
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi deluxe 2.0
Re: Cabanon nieuwtjes 2020
« Reactie #39 Gepost op: december 15, 2019, 07:10:35 pm »

Basic en drie staanders? Klinkt als de 'normale' luifel van de 1.0 en die staat inderdaad zo en past aan de wagentent van de 1.0 dus ook aan de 2.0 want de wagententen zijn op dat punt identiek.


Ja, dat dacht ik eerst ook maar die kost volgens de site van Cabanon 749 euro. De basic luifel kost volgens bovenstaande prijslijst 399. Wellicht een luifel zonder zijwanden?
Gelogd

Koenta_kinte

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 352
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi deluxe (2014)
Re: Cabanon nieuwtjes 2020
« Reactie #40 Gepost op: december 15, 2019, 07:34:42 pm »

Zonder zijwanden is wel echt minder bruikbaar, al rollen wij ze vaak op (en dan bij regen snel naar beneden).

Gelogd

Douwe

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2
  • Merk Vouwwagen: Geen
Re: Cabanon nieuwtjes 2020
« Reactie #41 Gepost op: december 20, 2019, 08:05:04 pm »

Hoi! Gezien ik veel gehad heb aan dit forum bij onze oriëntatie, hierbij een toevoeging aan de  2020 nieuwtjes.

Wij hebben vandaag een Malawi 2.0 gekocht en daarbij werden we verrast dat we konden kiezen uit twee verschillende achtertenten. De standaard 1.30m diepe maar ook een nieuwe grotere achtertent van maar liefst 2.20 diep. We kregen bijgevoegd printjes te zien. Prijs was 550€ (tov 399€ voor de standaard).

Uiteindelijk hebben we toch de standaard achtertent gekocht, omdat de Malawi anders wel weer erg diep zou worden en we juist een compacte wagen willen. Onze twee kids zijn nog heel klein dus daar kunnen we nog wel even mee vooruit schat ik zo in!



« Laatst bewerkt op: december 20, 2019, 08:35:47 pm door Douwe »
Gelogd

Jer81

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 932
  • Merk Vouwwagen: Trigano Itenea GL
Re: Cabanon nieuwtjes 2020
« Reactie #42 Gepost op: december 20, 2019, 08:32:36 pm »

Zo, dat is een grote achtertent. Mooi voor de gezinnen die 2 grotere kinderen kwijt willen in de wagen.
Van harte gefeliciteerd met de Malawi 2.0. Volgens mij een hele mooie wagen die makkelijk op te zetten is.
Gelogd

Klapmoose

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 411
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi deluxe 2.0
Re: Cabanon nieuwtjes 2020
« Reactie #43 Gepost op: december 20, 2019, 10:28:26 pm »

Het fijne aan de kleine achtertent is dat hij net zo diep is als de dissel. Maar deze tent is een mooie aanvulling. Ook mooi groot raam erin. Ze hadden hem alleen wel wat strakker mogen opzetten  :#
Gelogd

Bucharestblues

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 104
  • Merk Vouwwagen: Geen
Re: Cabanon nieuwtjes 2020
« Reactie #44 Gepost op: december 20, 2019, 10:47:19 pm »

Leuk idee wel.
Wij ook toevallig vandaag de aankoop gedaan. Ook met de gewone achtertent plus voortent.
Nu lekker uitzoeken wat en hoe qua alle accessoires, meubilair, keukenkast, verlichting, koelbox, servies, kleed, grondzeil, etc,etc.
Iedereen bedankt voor dit mooie forum!
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal