Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Nieuwe Trigano Odyssee  (gelezen 2150 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xray

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 639
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee GL 2016
Re: Nieuwe Trigano Odyssee
« Reactie #15 Gepost op: september 19, 2019, 12:40:34 pm »

Check de foto's van de link die muis plaatste
http://www.trigano-camping.com/nl/blog/odyssee-vouwwagen-n50
volgens mij is dit het 2018 model want de voortent lijkt hier nog recht te zijn en deze luifel heeft andere panden, zoals wij die op het 2017 model ook hebben namelijk recht en niet die druppelvormige ramen.
Ach mooi dat ze innoveren en wie weet over 10+ jaar als de kinderen niet meer meegaan eens kijken wat er allemaal anders is, want voor nu is de Odyssee die we hebben prima :K
Gelogd

metalpe

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 808
Re: Nieuwe Trigano Odyssee
« Reactie #16 Gepost op: september 21, 2019, 09:01:56 am »

volgens mij is dit het 2018 model want de voortent lijkt hier nog recht te zijn en deze luifel heeft andere panden, zoals wij die op het 2017 model ook hebben namelijk recht en niet die druppelvormige ramen.
Ach mooi dat ze innoveren en wie weet over 10+ jaar als de kinderen niet meer meegaan eens kijken wat er allemaal anders is, want voor nu is de Odyssee die we hebben prima :K
Inderdaad. Deze foto is gewoon de onze, inlidd 2 jaar oude Odyssee met booguifel.
Verkeerde foto's/link

Verstuurd vanaf mijn TA-1012 met Tapatalk

Gelogd

Lars

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 353
  • Merk Vouwwagen: Combi-Camp Flexi Comfort XL LL
Re: Nieuwe Trigano Odyssee
« Reactie #17 Gepost op: oktober 21, 2019, 06:22:27 pm »

Op de website van Trigano staat nu meer info: http://www.trigano-camping.com/nl/vouwwagens/420-odysee.html

Nog wel in het Frans  ::)

De petluifel valt me trouwens op. Daar zal wel een extra boogstok nodig zijn om die zo rond te houden. Zonde als je het mij vraagt!

En ik zit even verder te kijken, maar het keukenblok zit andersom aan de wagen vast??? Lijkt me niet echt handig?
« Laatst bewerkt op: oktober 21, 2019, 06:25:53 pm door Lars »
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.639
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: Nieuwe Trigano Odyssee
« Reactie #18 Gepost op: oktober 21, 2019, 06:28:02 pm »

En ik zit even verder te kijken, maar het keukenblok zit andersom aan de wagen vast??? Lijkt me niet echt handig?

Met die schuifdeurtjes wel handig, anders ligt je halve inventaris op de peage bij een bocht... maar keuken onderweg gebruiken wordt idd erg ingewikkeld zo!
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Lars

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 353
  • Merk Vouwwagen: Combi-Camp Flexi Comfort XL LL
Re: Nieuwe Trigano Odyssee
« Reactie #19 Gepost op: oktober 21, 2019, 06:30:15 pm »

Eens, maar daar hadden ze toch al sinds jaar en dag de oplossing voor in de vorm van een klep  ::)

Zou het gedaan zijn voor gewichtsbesparing?
Gelogd

xray

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 639
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee GL 2016
Re: Nieuwe Trigano Odyssee
« Reactie #20 Gepost op: oktober 22, 2019, 09:52:10 am »

Keuken andersom is idd met het oog op gewichtsbesparing, geen klep en lichter materiaal. Ook maar 2 pitten..... Was vraag naar van klanten maar voor mij alleen maar onhandig omdat je nu de keuken eraf moet halen als je hem wil in en uitpakken. Ok is maar paar minuten werk maar toch.... En 2 pitten is voor ons soms te weinig, maar wel mee te leven.
Staat op de https://www.facebook.com/TriganoVouwwagens/photos/pcb.2563569607043549/2563569557043554/?type=3&theater uitgelegd.
Ben blij dat ik de mijne al heb in de oude variant alhoewel de boogluifel en het feit dat je die dicht kan maken met de panden me ook wel fijn lijkt.
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal