Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 »   Omlaag

Auteur Topic: Malawi 2.0 foto's....  (gelezen 5445 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

PCM_Smeets

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 48
Malawi 2.0 foto's....
« Gepost op: december 30, 2019, 02:34:14 pm »

Zoals eerder in een ander topic vermeld, hebben wij vandaag de Malawi 2.0 model 2020 gekocht. Basic (Dus zonder keuken), maar wel mét  voortent en grondzeil, disselbak etc etc.

Nu ben ik benieuwd naar foto's... Ik ben zo dol op foto's. Wie helpt mij.

Laat eens foto's zien van hoe jullie de opbergbak van de Vouwwagen inladen. Hoe ziet dat eruit?!

Hoe richten jullie de vouwwagenbak en/of voortent in. Leuke lampjes etc etc...

Wie helpt me met leuke ideeen voor onze vouwwagen straks.....

Ben benieuwd.
Gelogd

Bucharestblues

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 104
  • Merk Vouwwagen: Geen
Re: Malawi 2.0 foto's....
« Reactie #1 Gepost op: december 30, 2019, 03:44:16 pm »

Ben ook benieuwd naar de binnenbak afmetingen. Kelder begint al lekker vol te stromen met karstens en obelink pakketjes.
Gelogd

Koenta_kinte

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 352
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi deluxe (2014)
Re: Malawi 2.0 foto's....
« Reactie #2 Gepost op: december 30, 2019, 04:00:24 pm »

Wij hebben jaren alles in bakken van de IKEA gehad, dat werkte prima. Maar nu we wat meer losse spullen mee nemen (vouwkast, peddels voor de boot, tentjes) en de luifel thuis laten, zijn we meer in weekendtassen aan het doen, dat is wat makkelijker aanduwen en gaten vullen. Wij hebben alleen de overnachtingstassen en de zwemspullen in de auto, al het andere in de wagen en op het bed. Het afdekzeil is enorm ruim, dus je kan er veel onder stoppen.
Gelogd

PCM_Smeets

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 48
Re: Malawi 2.0 foto's....
« Reactie #3 Gepost op: december 30, 2019, 05:17:13 pm »

Thanks.

En verlichting?! Etc etc. Maak me gek. 

Foto's foto's foto's....  verhalen. Tips. Tricks. etc hahaha

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Gelogd

Koenta_kinte

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 352
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi deluxe (2014)
Re: Malawi 2.0 foto's....
« Reactie #4 Gepost op: december 30, 2019, 06:33:16 pm »

Verlichting? Een simpele lamp op batterijen van de Decathlon en een ouderwetse looplamp voor in de binnentent. In de loop van de tijd maak je daarin je eigen routine. Onze kinderen liggen nu in eigen tentjes, dus met eigen lampjes.
Gelogd

PCM_Smeets

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 48
Re: Malawi 2.0 foto's....
« Reactie #5 Gepost op: december 30, 2019, 06:35:13 pm »

Verlichting? Een simpele lamp op batterijen van de Decathlon en een ouderwetse looplamp voor in de binnentent. In de loop van de tijd maak je daarin je eigen routine. Onze kinderen liggen nu in eigen tentjes, dus met eigen lampjes.
Wij klappen al jaren en veel spullen en handigheden. .maar  nu nieuwe en volledige andere vouwwagen. En dus benieuwd naar hoe mensen  hebben. En idd..... die decathlon  lampen hebben  wij ook veel hahaha. En onze kids slapen ook in een eigen tent

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Gelogd

Fam. Lucassen

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 50
  • Merk Vouwwagen: Cabanon malawi 2
Re: Malawi 2.0 foto's....
« Reactie #6 Gepost op: december 30, 2019, 07:33:34 pm »

Als je bij de jumbo online boodschappen besteld krijg je zwarte jumbo kratten. Passen precies qua hoogte in de bak heben we ontdekt  :>
Verder aantal dingen los. Slaapzakken en deryan tentjes van de kinderen. We hebben een boodschappentas met handdoeken, kleding in weekendtassen. Badlakens los, kun je mooi wat opvullen. Het is een beetje handigheid zoeken.

Onder de lattenbodem heeft mijn man een ledlampje gemaakt. Zo een smalle strip
Ideaal voor in het donker iets uit de bak pakken en handen vrij. We hebben geen losse kastjes maar gebruiken de bak als opslag.
In de vaste tent zeg maar hebben we 2 ledstrips die je kunt dimmen. Erg fijn met kleine kinderen en je toch keer meer licht nodig hebt 's nachts bij calamiteiten. De draad zit met taille rips vast aan het buizenwerk. De schuine aan de zijkanten. De lampen kunnen we eraan klikken en het werkt.

Onder de luifel zijn we ook nog aan het zoeken wat we leuk en handig vinden. Nu gebruiken we een lampje op tafel.
Gelogd

PCM_Smeets

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 48
Re: Malawi 2.0 foto's....
« Reactie #7 Gepost op: december 30, 2019, 07:40:07 pm »

Als je bij de jumbo online boodschappen besteld krijg je zwarte jumbo kratten. Passen precies qua hoogte in de bak heben we ontdekt  :>
Verder aantal dingen los. Slaapzakken en deryan tentjes van de kinderen. We hebben een boodschappentas met handdoeken, kleding in weekendtassen. Badlakens los, kun je mooi wat opvullen. Het is een beetje handigheid zoeken.

Onder de lattenbodem heeft mijn man een ledlampje gemaakt. Zo een smalle strip
Ideaal voor in het donker iets uit de bak pakken en handen vrij. We hebben geen losse kastjes maar gebruiken de bak als opslag.
In de vaste tent zeg maar hebben we 2 ledstrips die je kunt dimmen. Erg fijn met kleine kinderen en je toch keer meer licht nodig hebt 's nachts bij calamiteiten. De draad zit met taille rips vast aan het buizenwerk. De schuine aan de zijkanten. De lampen kunnen we eraan klikken en het werkt.

Onder de luifel zijn we ook nog aan het zoeken wat we leuk en handig vinden. Nu gebruiken we een lampje op tafel.
Yep.... hier was ik op aan  hopen..... En meteen een handige tip.... Handig idd om een lampje in/boven  de bak te hebben. Onlangs hebben we bij de action een ledstrip van 1 meter gehaald op batterijen. Voor 3 euro. (https://www.action.com/nl-nl/p/ledstrip-met-sensor--3b9ef621/ )

Dus die ga ik zeker meenemen voor in de bak.  Thanks.

Onder de luifel van onze vorige vouwwagen  hadden we een lichtslinger hangen van de action. Zoiets als deze:
https://www.action.com/nl-be/p/lichtslinger--8cae5f91/
En daar kwam nog best wel wat licht  vanaf.  Alleen de onze was van plastic en alleen maar witte  lampjes

Meer tips zijn welkom

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
« Laatst bewerkt op: december 30, 2019, 07:47:20 pm door PCM_Smeets »
Gelogd

wb.alpine

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 4
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi 2.0
Re: Malawi 2.0 foto's....
« Reactie #8 Gepost op: januari 27, 2020, 08:27:28 pm »

Bijgevoegd de foto's zoals wij hem de eerste keren geladen hebben.
We hadden van het kamperen met de tent nog afsluitbare kratten (blauw met een oranje deksel op de foto). Deze hebben een afmeting van 400x300x250mm.
Hier bovenop kan nog de voortent of kuipzeil meer opengevouwen bovenop (er zit dus nog een ruime 5cm boven de kratten).

Wij hebben bij de Wit Schijndel een stuk bisonyl (van de rol) gekocht. Dit is is het zelfde materiaal als het afdekzeil.
Dit ligt boven op de ingeklapte vouwwagen, daar komen de stoelen op voor het afdekzeil erover komt.
Het bisonyl voorkomt schuurplekken van de stoelpoten op het tentdoek en voorkomt vlekken van de poten.

« Laatst bewerkt op: januari 27, 2020, 09:07:51 pm door wb.alpine »
Gelogd

Lars

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 353
  • Merk Vouwwagen: Combi-Camp Flexi Comfort XL LL
Re: Malawi 2.0 foto's....
« Reactie #9 Gepost op: januari 28, 2020, 07:40:10 pm »

En de stoelen blijven goed plakken zo als de wagen op zijn kop hangt  :H
Gelogd

PeterEllie

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 16
  • Merk Vouwwagen: Cabanon
Re: Malawi 2.0 foto's....
« Reactie #10 Gepost op: mei 23, 2020, 09:40:51 pm »

Zoals eerder in een ander topic vermeld, hebben wij vandaag de Malawi 2.0 model 2020 gekocht. Basic (Dus zonder keuken), maar wel mét  voortent en grondzeil, disselbak etc etc.

Nu ben ik benieuwd naar foto's... Ik ben zo dol op foto's. Wie helpt mij.

Laat eens foto's zien van hoe jullie de opbergbak van de Vouwwagen inladen. Hoe ziet dat eruit?!

Hoe richten jullie de vouwwagenbak en/of voortent in. Leuke lampjes etc etc...

Wie helpt me met leuke ideeen voor onze vouwwagen straks.....

Ben benieuwd.

Wij hebben al enkele jaren plezier van onze Malawi 2.0 (waarvan 2 jaar in het buitenland.
Aangezien wij van een tent af kwamen (waarbij alles in de auto zelf werd gepakt, vonden wij de bak onder het bed PERFECT.
Oké, toen was de klus om alles netjes in te pakken. Zoals de foto laat zien, ging dat redelijk goed (niet dat de auto leeg was gebleven hoor).

Op de bak, bovenop, ligt onze voortent met grondzeil en 2 relax stoelen.
Wij hebben vorig jaar een disselbakje van aluminiumtraanplaat geplaatst en deze bekleedt met ondertapijt.

Vandaag bij De Wit geweest en daar de gloed nieuwe Basic Luifel gekocht die speciaal voor de Malawi 2.0 is ontworpen.
Eindelijk een luifel als wij alleen de basistent willen gebruiken.

Een aanrader!

Veel geluk met jullie Malawi!
Gelogd

Bucharestblues

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 104
  • Merk Vouwwagen: Geen
Re: Malawi 2.0 foto's....
« Reactie #11 Gepost op: mei 23, 2020, 10:33:09 pm »

Die ruimte bovenop de kar is geniaal ja. Tafel, keuken, drie klapstoelen, twee binnentapijten en een wasrek. It saved the day.
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.863
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Malawi 2.0 foto's....
« Reactie #12 Gepost op: mei 24, 2020, 02:29:40 pm »

Gratis bananendozen werken ook heel goed als opslag ipv kratten kopen.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Theu

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.749
Re: Malawi 2.0 foto's....
« Reactie #13 Gepost op: mei 24, 2020, 05:26:48 pm »

Dat kan ik bananen.
Uhhh.... Sorry beamen. ;-)
Ik heb er van hardboard een bodem in gemaakt.


Kamperen met de CC Flexi T&T. Niet omdat het moet, maar omdat het kan....
Gelogd

Trissje

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 52
  • Merk Vouwwagen: Cabanon
Re: Malawi 2.0 foto's....
« Reactie #14 Gepost op: mei 24, 2020, 06:17:50 pm »

Wij hebben vrijdag onze nieuwe Malawi 2.0 royale opgehaald, en er valt me direct een verschil op met de foto’s in dit topic, en dat is de plaats van de gasveren. Die zitten bij ons meer naar binnen, wat eigenlijk best onhandig is met inruimen van spullen. Helemaal aan de zijkant was denk ik toch handiger als de plek waar ze nu zitten.
Gelogd
Pagina's: 1 2 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal