Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: Nieuwe Kavango Game Drive bezitter!  (gelezen 8438 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rijksen

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 559
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive
Re: Nieuwe Kavango Game Drive bezitter!
« Reactie #30 Gepost op: januari 17, 2021, 10:41:58 am »

Klep scharniert aan dezelfde zijde als bij de Livingstone en deze bak is nog 20 cm breder. Scheelt ook nog hoe groot je bent. Ik vind de achterste bakken ook niet het makkelijkst bereikbaar maar als je inderdaad met kratten werkt kan je deze op locatie als een soort schuifpuzzel op de handigste plek zetten is dit voor ons goed werkbaar. Als je een bank maakt van je bed ben je inderdaad je bergruimte kwijt. Je kan volgens mijn nog wel een paar kratten onder de bank kwijt dan. Ook dan zijn kratten handig. Wij hebben vorig jaar  gelijk goede kratten met deksel gekocht in verschillende maten. Super handig.
Gelogd

Carolo

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 16
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Kavango GD
Re: Nieuwe Kavango Game Drive bezitter!
« Reactie #31 Gepost op: januari 17, 2021, 11:30:56 am »

https://images.app.goo.gl/HsBKaS9xqVVv7yKp6


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
https://aartkok.nl/content/uploads/2020/06/vouwwagen-loungebank-ak-nieuws.jpg

Dit is hoe de Kavango scharniert als je de loungebank hebt. Zowel met inpakken als uitgeklapt gaat hij zo open.
Met inpakken houd je rekening met gewicht (zwaarste dicht bij de dissel) en met wat je als eerste nodig hebt als je uit gaat klappen (vooraan).
Als we eenmaal staan, staan er helemaal achterin nog 3/4 kratjes met inhoud die je niet vaak nodig hebt. De rest staat bij ons in de voortent of onder het andere bed (in het ondertentje).

Jouw afbeelding is de versie die geen loungebank heeft ;)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd

Rijksen

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 559
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive
Re: Nieuwe Kavango Game Drive bezitter!
« Reactie #32 Gepost op: januari 17, 2021, 12:37:51 pm »

Oeps :? dan klopt mijn info ook niet in dit geval. De bak scharniert inderdaad anders.
Gelogd

Tito

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 6
  • Merk Vouwwagen: Geen
Re: Nieuwe Kavango Game Drive bezitter!
« Reactie #33 Gepost op: januari 17, 2021, 01:34:42 pm »

Oeps :? dan klopt mijn info ook niet in dit geval. De bak scharniert inderdaad anders.

Er staan dan verschillende Foto’s op de site. Blijkbaar in 2020 veranderd?

https://aartkok.nl/content/uploads/2017/01/Daarom-een-Kavango-Game-Drive-XL.jpg
Gelogd

Carolo

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 16
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Kavango GD
Re: Nieuwe Kavango Game Drive bezitter!
« Reactie #34 Gepost op: januari 17, 2021, 06:00:37 pm »

Er staan dan verschillende Foto’s op de site. Blijkbaar in 2020 veranderd?

https://aartkok.nl/content/uploads/2017/01/Daarom-een-Kavango-Game-Drive-XL.jpg
De loungebank is een extra optie.
Jouw foto is de ‘standaard’ kavango, zonder loungebank. Die laadt je n via de lange zijde.

Kies je voor de loungebank dan scharniert hij aan de korte kant bij het inladen.

Eenmaal uitgeklapt, kun je alleen via de korte kant (keuken) bij je bagage. Logisch, want de ene lange kant is de buitenkant, en aan de andere lange zijde bevindt zich het 2e tweepersoonsbed.

Nadeel is dus bij beide versies dat je eerst de koelkast weg moet zetten, zodat je je opstap hebt.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd

Tito

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 6
  • Merk Vouwwagen: Geen
Re: Nieuwe Kavango Game Drive bezitter!
« Reactie #35 Gepost op: januari 18, 2021, 04:51:14 pm »

De loungebank is een extra optie.
Jouw foto is de ‘standaard’ kavango, zonder loungebank. Die laadt je n via de lange zijde.

Kies je voor de loungebank dan scharniert hij aan de korte kant bij het inladen.

Eenmaal uitgeklapt, kun je alleen via de korte kant (keuken) bij je bagage. Logisch, want de ene lange kant is de buitenkant, en aan de andere lange zijde bevindt zich het 2e tweepersoonsbed.

Nadeel is dus bij beide versies dat je eerst de koelkast weg moet zetten, zodat je je opstap hebt.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Lounge bank zouden wij een prettige aanvulling vinden. Dus als ik het goed begrijp. Moet de keuken er altijd vanaf wil je vanuit de vw bij de berging onder het bed komen. (Als je niet de bank gebruikt)

Hoe ervaren jullie de lengte van de wagen. Toch zeker 9m incl scheerlijn. Wordt dit ervaren als lastig?

Gelogd

Carolo

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 16
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Kavango GD
Re: Nieuwe Kavango Game Drive bezitter!
« Reactie #36 Gepost op: januari 18, 2021, 05:10:05 pm »

Lounge bank zouden wij een prettige aanvulling vinden. Dus als ik het goed begrijp. Moet de keuken er altijd vanaf wil je vanuit de vw bij de berging onder het bed komen. (Als je niet de bank gebruikt)

Hoe ervaren jullie de lengte van de wagen. Toch zeker 9m incl scheerlijn. Wordt dit ervaren als lastig?

Nee, de keuken kan blijven zitten hoor! Alleen de koelkast, die de meesten in het midden zetten tijdens het reizen (daar is de plek ook voor gemaakt), moet er af. Je hebt dan een opstap, door de keuken, de aanhanger op naar je loungebank. Of pakt je bagage ;)

Het beste is gewoon de wagen in het echt bekijken, dan snap je het gelijk.
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal