Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: NL: Overijssel, De Krim (gem. Hardenberg) De Boergondiër (minicamping)  (gelezen 1392 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.628
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
NL: Overijssel, De Krim (gem. Hardenberg) De Boergondiër (minicamping)
« Gepost op: augustus 27, 2020, 05:04:31 pm »

In verband met het gedoe rondom Covid-19 zijn we, in plaats van naar Frankrijk, een week naar genoemde camping geweest.

De Boergondiër is een boeren camping. Men kweekt daar bloemen.

De grasmat is meer dan in orde, eindelijk een plek waar ik die plastic haringen kon gebruiken.

We hadden een plek met privé-sanitair. Kost 10 EUR per nacht en is wat mij betreft zijn geld meer dan waard. Er mooi uitgevoerd, leuk weetje: de eigenaresse probeert stap-voor-stap de camping ciculair te maken. Maar, op de moderne manier: prima faciliteiten in milieuvriendelijke vorm. In een volgende fase (ze adverteren op moment van boeken nog niet met het prové-sanitair, het dak was nog niet helemaal afgewerkt) komen er zonne panelen om de stroom voor warm water en toilet (sanibroyeur) op te wekken.

Ik denk dat dit voor kleine kinderen een leuke camping is: wat speeltuigjes in het midden en een springkussen. Het springkussen gaat om ongeveer 8 uur 's-avonds uit, dus je hebt geen last van gillende kinderen of het gebonk van het apparaat. Ik geloof dat het kussen ergens rond 2 uur in de middag aangaat, maar dat weet ik niet zeker.

Je zit in een voormalig veen-gebied, het landschap is vlak te noemen. Wel was het er 's-avonds erg rustig. Ook toen er 's-avonds doorgewerkt werd en de avond dat er twee dirt-bikes over de akker scheurden, houdt het allemaal op een prettig tijdstip op. De camping is goed verlicht. Dat hoeft niet per sé van mij, maar het was ook niet heel storend.

De plekken hebben 8A stroom, de sanitairgebouwtjes 16A. Ook hadden wij water en afvoer op de plek. De helft van de plekken heeft dat niet, die zijn ook iets goedkoper.

Gastvrije eigenaresse die niet ingewikkeld doet. Niet over betalen, niet over vertrekken (mits er geen volgende kampeerder klaarstaat), eigenlijk nergens over. Heel erg prettig!

Op een minuut of 10 lopen is er een bakker en een Coop-supermarkt met een heel behoorlijk assortiment.

Er is WiFi op de hele camping, je auto kan naast de tent staan. De plekken zijn zo'n 180 m2 groot.

    * Vriendelijkheid personeel: 10
    * Sanitair: 10 (privé-sanitair)
    * Schoonheid van de camping zelf: 10
    * Animatie team: n.v.t.
    * Voorzieningen: n.v.t.
    * Eet gelegenheden op de camping: n.v.t.

(cijfers van 1-10 en als het niet aanwezig is, een n.v.t.)
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal