Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Keuken Livingstone  (gelezen 1643 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Keuken Livingstone
« Gepost op: september 01, 2020, 05:36:35 pm »

Wij zijn nog steeds heel blij met onze Livingstone maar hebben een vraagje over de koelbox. Staat deze bij jullie ook los in de uitsparing? Op twee balkjes?

Wij kwamen van het voorjaar een keer aan opde camping en onderweg was de koelbox blijkbaar omhoog gestuiterd. Hij stak een cm of 10 boven het blad uit en een hoek leunde op het magneetslotje van het deurtje...

Daar destijds niet zoveel aandacht aan besteedt maar afgelopen zomervakantie bleek dat de keuken toch wel een flinke opdonder gekregen  heeft. De gasaansluiting van de koelkast lijkt afgebroken en de lade onder de koelbox gaat zeer stroef.

Heeft iemand van jullie dit ook meegemaakt? Staat bij jullie de koelbox ook "los" in de uitsparing? En iemand misschien een idee hoe we de koelbox vast kunnen zetten?
« Laatst bewerkt op: september 01, 2020, 10:39:05 pm door sannie75 »
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

Jerome

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 811
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone
Keuken Livingstone
« Reactie #1 Gepost op: september 01, 2020, 08:00:55 pm »

Wij hebben ook wel iets met die balkjes/ lade gehad. Ik kan me het niet meer herinneren wat het ook alweer was. Of dat de balkjes krom getrokken waren of los zaten of ...
Wat ik gedaan heb is een dun plaatje multiplex boven op de balkjes bevestigd. Dan houden de balkjes netjes de juiste afstand en kan de koelkast ook niet langs een balkje schieten.
Daarnaast komen de spullen in de lade ook niet meer klem te zitten onder de koelkast.

We hebben de koelkast verder niet gefixeerd.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gelogd

johanvanmarion

  • Klapperraar
  • **
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 43
  • Merk Vouwwagen: Roadmaster
Re: Keuken Livingstone
« Reactie #2 Gepost op: september 01, 2020, 09:20:55 pm »

Wij hebben ook wel iets met die balkjes/ lade gehad. Ik kan me het niet meer herinneren wat het ook alweer was. Of dat de balkjes krom getrokken waren of los zaten of ...
Wat ik gedaan heb is een dun plaatje multiplex boven op de balkjes bevestigd. Dan houden de balkjes netjes de juiste afstand en kan de koelkast ook niet langs een balkje schieten.
Daarnaast komen de spullen in de lade ook niet meer klem te zitten onder de koelkast.

We hebben de koelkast verder niet gefixeerd.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Onze livingstone is van 2019 en deze heeft standaard een plankje op de balkjes, ws lost dit het probleem op. Koelkast staat idd niet vast


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd

Rijksen

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 559
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive
Re: Keuken Livingstone
« Reactie #3 Gepost op: september 01, 2020, 10:18:57 pm »

Ik weet wel zeker dat de koelkast niet vast staat. Onze wagen is ook van 2019 dus volgende keer even kijken of het plankje er ook zit  :)
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal