Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Ervaringen levertijd  (gelezen 2549 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maurice

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 16
  • Merk Vouwwagen: Cabanon
Ervaringen levertijd
« Gepost op: september 13, 2020, 09:32:56 am »

Beste Campoozers,

Wij kamperen al een tijdje met een Cabanon Mercury. Deze is goed bevallen maar in verband met veranderende wensen en opgroeiende kinderen, hebben wij onze vouwwagen verkocht.

De zoektocht naar een nieuw model was voor ons niet heel moeilijk. Hoewel stevige concurrentie van Buite Lewe, kiezen wij waarschijnlijk toch voor een Campooz Lazy Jack! Ik heb geen voorkeur voor een bepaalde leverancier en hoewel de prijs van de offerte doorslaggevend kan zijn, zijn wij zeker gebaat bij goede service en aftersales mochten zich onverhoopt toch problemen voordoen. Ik denk dat we voor komend seizoen op tijd zijn met onze bestelling maar je weet maar nooit in deze rare tijd. Wie kan mij iets meer vertellen over de levertijd van een nieuwe Campooz en ervaringen bij aanschaf en service?

Ps. binnenkort gaan wij ook naar de Hello Campooz meeting in Zwolle.

Groet, Maurice
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Ervaringen levertijd
« Reactie #1 Gepost op: september 13, 2020, 10:11:19 am »

Ik hoor veel positieve verhalen over de Vouwwagenzaak in Amersfoort, zeker over de service :J
Gelogd

Jeronimo

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 228
  • Merk Vouwwagen: Campooz Lazy Jack Trekking
Re: Ervaringen levertijd
« Reactie #2 Gepost op: september 13, 2020, 12:46:45 pm »

De vouwwagenzaak is een aanrader! Wie weet is er op de Hallo Campooz meeting nog een leuke aanbieding? Levertijd was bij ons in 2019 geen enkel probleem. Toen hebben wij de wagen op de vakantiebeurs gekocht en in Maart laten leveren. Dit jaar is er wel wat vertraging geweest ivm Corona maar geloof dat iedereen zijn wagen wel voor het kampeer sezoen had.
Gelogd
Die-hard mooi-weer-kampeerder

Richard24

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 4
  • Merk Vouwwagen: Camp-let
Re: Ervaringen levertijd
« Reactie #3 Gepost op: september 15, 2020, 05:46:51 pm »

Wij hebben op 25 augustus bij de Vouwwagenzaak in Amersfoort de Lazy Jack besteld en deze wordt geleverd op 16 oktober. De eigenaren van de VWZ in Amersfoort weten waar ze het over hebben en laten ook de keus echt aan de koper. Wij hadden twijfel over een Malawi of Campooz maar er is zeker geen enkele kant op geduwd.
Het contact is tot op heden zeer vriendelijk en ok kan je deze zaak zeker aanraden.Je kan natuurlijk altijd een telefoontje wagen en vragen naarde levertijd.
Misschien leuk om ook hier eens te kijken ?
 https://www.facebook.com/groups/1559886410785053/?ref=share
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal