Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Gezocht 3 eindstokken voor Jamet Arizona  (gelezen 1035 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

c.heijstek@yahoo.com

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1
  • Merk Vouwwagen: Jamer Arizona
Gezocht 3 eindstokken voor Jamet Arizona
« Gepost op: juli 18, 2021, 10:31:08 pm »

Ik heb een tweedehands Jamet Arizona gekocht maar de verkopers waren niet zo eerlijk :( Bij het opzetten kwam ik er achter dat de eindstokjes ontbreken. Wie kan me helpen?? Het is een Jamet Arizona van 2004-2005 beige met mintgroen. Ook zoek ik een spanstok voor de luifel dus de stok helemaal aan de voorkant van de hoek naar het midden hoogste punt.

Ik hoop dat iemand me kan helpen aangezien ik nu de vouwwagen niet kan opzetten.

Groetjes Carole
Gelogd

Tago Herman

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 865
  • Merk Vouwwagen: vh Alpenkreuzer Select ,Tago Settler Crossing. nu een sleurhut
  • Tago Settler Crossing met Cross-over Luifel
Re: Gezocht 3 eindstokken voor Jamet Arizona
« Reactie #1 Gepost op: juli 18, 2021, 11:04:04 pm »

Bij een kampeerzaak zijn allerlei stokken te verkrijgen, dus mijn eerste gang zou zijn om daar te kijken. Anders is uiteraard een Jamet dealer een optie.
Maar wat anders, als de verkopers iets geleverd hebben wat niet voldoet aan het aangebodene, is dat een reden om de verkoop ongedaan te maken. Dit geldt ook bij 2e hands verkopen. Dus eventueel kan je hier een beroep op doen, of in ieder geval een prijsverlaging ( teruggave van geld) te vragen.
Gelogd
Een jaar niet geklapt is een verloren jaar

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.634
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: Gezocht 3 eindstokken voor Jamet Arizona
« Reactie #2 Gepost op: juli 19, 2021, 08:21:24 am »

Elders op dit forum, gebruik de meer dan uitstekende zoekfuntie, staan afbeeldingen met stokken etc. Daar kan je exact zien wat je mist, zodat je eenvoudig bij een Jamet-dealer de juiste stokken kunt aanschaffen (of zelf maken van oude palen oid).

Zoeken op Instructie Arizona levert onder andere de volgende link op: https://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=14277.0

Succes en laat je vakantieplezier hier niet door bederven!
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal