Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Monaco met luxe luifel  (gelezen 1613 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Essie75

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 32
  • Merk Vouwwagen: Cababon Monaco deluxe
Monaco met luxe luifel
« Gepost op: juni 17, 2021, 02:14:25 pm »

Na lang twijfelen, hebben we dan toch maar een luxe luifel aangeschaft voor onze Monaco (2019). Het lijkt ons vooral makkelijk bij doorreis en weekenden weg, dit jaar staat voor de mannen ook nog een weekendje Zandvoort (Grand Prix F1) in de planning. Bij wat slechter weer toch een wat drogere instap en bij mooi weer toch nog wat schaduw.
Nu vragen wij ons wel af of de zonneluifel en zijluifels hier ook op passen. Wij hebben de luxe luifel besteld bij vd Slik, tegelijk met een 2e zijluifel. Zij belden mij nog met de vraag of dit bewust was, want de zijluifel zou niet aan de luxe luifel kunnen?
Gelogd

bernie

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 284
  • Merk Vouwwagen: Alpen Kreuzer parade SL. En nu Raclet Safari GL
Re: Monaco met luxe luifel
« Reactie #1 Gepost op: augustus 14, 2021, 06:48:08 pm »

Geen idee of dat wel of niet past. Maar waar ik nieuwsgierig naar ben..... Gaan de heren nog naar Scheveningen?
Gelogd

Borrie

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 14
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Chamonix
Re: Monaco met luxe luifel
« Reactie #2 Gepost op: augustus 15, 2021, 02:34:18 pm »

Wij hebben de luxe luifel op een Cabanon Chamonix (zelfde luifel). Hier zit enkel een rits aan voor de zonneluifel. Ik weet niet precies hoe de zijluifel aan de voortent gaat, maar als deze vast geritst wordt dan past deze inderdaad niet aan de luxe luifel omdat deze maar 1 rits heeft aan de voorzijde.
Gelogd

klapjes_arendsen

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 66
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Mercury
  • VW met de vw Mercury
Re: Monaco met luxe luifel
« Reactie #3 Gepost op: augustus 15, 2021, 10:25:05 pm »

De zijluifel wordt aan de zonneluifel geritst, dus dat moet passen. Bij de Mercury kan de zonneluifel in ieder geval aan de panoramaluifel geritst worden. De panoramaluifel past niet aan de tent. Daarmee alle combinaties gehad, denk ik zo.

Bij de Europa Camper (oa. Sunliner) is er een adapter te verkrijgen waarbij een zonneluifel ook aan de trailertent bevestigd kan worden. Theoretisch zou dit een extra aanschaf van een panoramaluifel besparen. Zelf hebben wij liever de zijkanten dicht, bij alleen het bevestigen van een luifel aan de tent trailer.



Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk

Gelogd
---------------

Essie75

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 32
  • Merk Vouwwagen: Cababon Monaco deluxe
Re: Monaco met luxe luifel
« Reactie #4 Gepost op: augustus 16, 2021, 02:57:03 pm »

Bedankt allen!

Deze week horen de mannen of ze naar de Grand Prix mogen (ingeloot of niet), maar als het een "ja" is, nemen ze de luxeluifel, zonneluifel en zijluifels mee!
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal