Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Trigano Odyssee 2018 of nieuwer te koop?  (gelezen 1106 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

etl

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2
  • Merk Vouwwagen: Geen
Trigano Odyssee 2018 of nieuwer te koop?
« Gepost op: juli 03, 2021, 01:36:59 pm »

We hebben een ouder model Trigano Odyssee en zouden heel graag over gaan op een jonger model (vanaf 2018, met easy pack systeem). Heeft of weet iemand er 1 te koop staan?
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.628
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: Trigano Odyssee 2018 of nieuwer te koop?
« Reactie #1 Gepost op: juli 04, 2021, 07:31:08 am »

Ik zou haast zeggen, heb even geduld. Ik verwacht dat er relatief veel aanbod komt na de zomer. Voor volgend jaar is er weer uitzicht op 'mooie all-in-resorts voor weinig', en de Corona-kampeerders zullen hun (al dan niet deskundig gebruikte (aandachtspuntje)) kampeermiddel gaan verkopen. Er zijn 25% meer kampeerders in Nederland volgens de ANWB, mijn inschatting zou zijn dat er best veel zijn voor wie kamperen een soort noodzakelijk kwaad is/was. (mening van mij, aan deze mening kunnen geen rechten worden ontleend, resultaten uit het verleden... etc. etc.)

Succes met je zoektocht!
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

etl

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2
  • Merk Vouwwagen: Geen
Re: Trigano Odyssee 2018 of nieuwer te koop?
« Reactie #2 Gepost op: juli 04, 2021, 09:51:16 am »

Ik zou haast zeggen, heb even geduld. Ik verwacht dat er relatief veel aanbod komt na de zomer. Voor volgend jaar is er weer uitzicht op 'mooie all-in-resorts voor weinig', en de Corona-kampeerders zullen hun (al dan niet deskundig gebruikte (aandachtspuntje)) kampeermiddel gaan verkopen. Er zijn 25% meer kampeerders in Nederland volgens de ANWB, mijn inschatting zou zijn dat er best veel zijn voor wie kamperen een soort noodzakelijk kwaad is/was. (mening van mij, aan deze mening kunnen geen rechten worden ontleend, resultaten uit het verleden... etc. etc.)

Succes met je zoektocht!


Ja daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. We blijven rondkijken. Bedankt voor de reactie en het meedenken!!
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal