Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Fiets liggend vervoeren opvouwwagen kan dat???  (gelezen 8259 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jofiena

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 104
  • Merk Vouwwagen: Jamet Easy
Fiets liggend vervoeren opvouwwagen kan dat???
« Gepost op: september 07, 2009, 07:53:34 pm »

Ik ben vrij nieuw op dit forum. Wij hebben pas een vouwwagen conway (met dekzeil) gekocht.

Volgend jaar gaan we hier voor het eerst mee op vakantie en willen onze fietsen meenemen.
Zijn er onder jullie ook  die de fietsen liggend op de vouwwagen meenemen. Zo ja! Hoe dan jullie dat dan, hoe leg je de fietsen vast.
Of is het beter om een andere oplossing te nemen.

Ik ben een leek in dit soort dingen. De vouwwagen gaan we binnenkort ophalen. Mijn man heeft hem al gezien.
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Fiets liggend vervoeren opvouwwagen kan dat???
« Reactie #1 Gepost op: september 07, 2009, 08:06:28 pm »

dan wordt het toch op een soort imperiaal denk ik, wij hebben ook een conway (Cortina) en bij ons zitten er al houders voor een drager.
« Laatst bewerkt op: september 07, 2009, 08:25:41 pm door muis »
Gelogd

gaaf

  • Gast
Re:Fiets liggend vervoeren opvouwwagen kan dat???
« Reactie #2 Gepost op: september 07, 2009, 08:56:11 pm »

Bij onze oude AK ook met dekzeil was geen imperiaal meer.
Wij legden een dunne plaat hout op het dekzeil om het tentdoek te beschermen en gewoon goed vast sjorren met spanbanden.
Gelogd

Jofiena

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 104
  • Merk Vouwwagen: Jamet Easy
Re:Fiets liggend vervoeren opvouwwagen kan dat???
« Reactie #3 Gepost op: september 07, 2009, 10:05:26 pm »

dan wordt het toch op een soort imperiaal denk ik, wij hebben ook een conway (Cortina) en bij ons zitten er al houders voor een drager.