Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Graag advies aanschaf stoelen  (gelezen 10745 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mavi

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 286
  • Holtkamper Cocoon
Re: Graag advies aanschaf stoelen
« Reactie #15 Gepost op: juni 03, 2012, 12:12:26 pm »

Dat zijn de stoelen van Obelink toch? Wij hebben ze 4 jaar geleden gekocht, gaat nog prima.
Gelogd

Mel-6

  • Gast
Re: Graag advies aanschaf stoelen
« Reactie #16 Gepost op: juni 03, 2012, 02:07:44 pm »

Bij obelink kon ik ze niet vinden wel bij diverse andere winkels,zijn niet al te duur daarom hoop ik dat iemand er ervaring mee heeft wil eigenlijk niet al te dure stoelen maar wel een beetje degelijk.
Kwam ook de dukdalf blues tegen, niet al te duur en ingeklapt 10 cm is dat veel?
Iemand ervaringen hiermee?
Gelogd

geertje68

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 206
  • smitveld ruebist
Re: Graag advies aanschaf stoelen
« Reactie #17 Gepost op: juni 03, 2012, 03:30:09 pm »

Wij hebben voor de kinderen Basecamp stoelen. Een paar jaar geleden gekocht bij ik-weet-niet-meer-welke kampeerwinkel. Waren redelijk goedkoop. Zitten ook best goed. Maar afgelopen meivakantie brak de bevstiging van de armleuning aan het 'standensysteem'. Nog wel te gebruiken maar dus wel vrij snel kapot!

Zelf hebben we al 10 jaar dezelfde Lallemand-stoelen. Super kwaliteit dus maar helaas beginnen ze nu een beetje door te zitten. En helaas niet meer te verkrijgen. We lezen dus mee hier!

O ja, we nemen ze mee op de imperiaal van de vw, plat als we geen fietsen meenemen en anders rechtop tussen de fietsen in. Ze nemen dus wel behoorlijk wat ruimte in! Maar zitcomfort is voor ons heel belangrijk, zeker als we 2 of 3 weken weggaan.
« Laatst bewerkt op: juni 03, 2012, 03:32:24 pm door geertje68 »
Gelogd
echte kampeerders slapen onder doek!

Gerda, Rokus, Ezrie en Tiemo

Gulpje

  • Gast
Re: Graag advies aanschaf stoelen
« Reactie #18 Gepost op: juni 03, 2012, 04:33:58 pm »

Goedkope stoelen bij de action. 13 euro en gaat al  voor het derde jaar mee. Had ik niet verwacht. Verder hebben we dukdalf bij, is niet echt goedkoop, maar we doen er al 8 jaar mee en nog geen slijtage.
Gelogd

faba

  • Gast
Re: Graag advies aanschaf stoelen
« Reactie #19 Gepost op: juni 04, 2012, 05:03:49 pm »

Wij hebben ook dukalf stoelen gekocht voor ik de action binnenliep en daar idd de stoelen aan 15,95 Euro (Blegische prijs) ontdekte in de action  :(

Wij hebben stoelen genomen met standjes en hebben er van die halve zitjes (visserstoeltjes) bijgekocht waar ook een mini leuning opzit kan danders geklapt worden). Zo hebben wij een extra stoeltje om onze benen op te leggen als we willen relaxen en zo hebben we 2 extra stoelen voor bezoek.  :P.

Maar had dan toch liever die van action gekocht  :#

Bovendien vaak al gemerkt dat goedkoop daarom niet slechter wil zeggen  :o
Gelogd

Hanneke

  • Gast
Graag advies aanschaf stoelen
« Reactie #20 Gepost op: juni 04, 2012, 07:24:23 pm »

We hebben inmiddels een aardig kapitaaltje uitgegeven aan stoelen:of te goedkoop(en dus snel stuk), of bleken na 2 weken niet lekker te zitten, te groot qua inpakken. Dit jaar maar eens besloten wat meer geld uit te geven en het zijn 2 crespo 237 geworden. Reden:zitcomfort en het belangrijkste:erg plat opvouwbaar! Op zich genoeg ruimte in de bak, maar die stoelen liggen bovenop en dan blijkt iedere keer de balk on de lattenbodem in de weg te zitten. Nu hebben we er geen last meer van. Het past perfect. Ze zijn zo plat dat ze evt zelfs onder het dekzeil kunnen liggen.
Gelogd

Taan

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 391
  • Merk Vouwwagen: Dethleffs 510TK 2003
Re: Graag advies aanschaf stoelen
« Reactie #21 Gepost op: juni 04, 2012, 09:35:39 pm »

Die willen wij ook. Dan passen er 4 op elkaar onder de voorste bank. hoewel, we beginnen maar eens met 2. Dat is al duur zat. Voor de jongens dan een gewone klapstoel.
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: Graag advies aanschaf stoelen
« Reactie #22 Gepost op: juni 04, 2012, 09:56:24 pm »

Wij hebben ondertussen al bijna 15 jaar L' allemand stoelen en ze zijn nog steeds super. De buizen zijn wel een beetje geoxideerd maar het zitcomfort in perfect. Aan het doek zie je nog niet eens dat ze gebruikt zijn.

Dan heb ik nog 4 Crespo stoelen nu ongeveer 5 jaar geleden 2de hands gekocht voor 50 euro. 2 gewone + 2 van het relax type. Hangt er een beetje vanaf wie er mee gaat en naar waar we gaan. We vinden steeds een combi die geschikt is.
Ik geef liever een beetje meer geld uit aan kwaliteitsstoelen of ik zoek ze in 2de hands versie. Maar ja, tweedehands is mijn stokpaardje  ::)

Ik vind het bv heel belangrijk dat de stoelen snel drogen. Als je kampeert en het regent of het dauwt 's morgens dan wil ik dat ze ten alle tijden toch op een droge stoel zitten. Dit is echt het geval met onze stoelen.
Gelogd

hermanusb

  • Gast
Re: Graag advies aanschaf stoelen
« Reactie #23 Gepost op: juni 04, 2012, 10:39:30 pm »

Goedkope stoelen bij de action. 13 euro en gaat al  voor het derde jaar mee. Had ik niet verwacht. Verder hebben we dukdalf bij, is niet echt goedkoop, maar we doen er al 8 jaar mee en nog geen slijtage.

Die van de action hebben wij ook gekocht maar de eerste is al kapot en het seizoen moet nog starten.... ( op klap weekend na dan )
Gelogd

ferrarigirl666

  • Gast
Re: Graag advies aanschaf stoelen
« Reactie #24 Gepost op: juni 10, 2012, 06:23:15 pm »

Als je niet onmiddellijk veel geld wilt spenderen aan stoelen , moet je zeker eens bij de Blokker enzo gaan kijken. Daar hebben ze altijd wel zomerstoelen, ook voor de kids.
Mijn kampeerstoelen komen uit de Action, die stonden in het voorjaar voor een heel zacht prijsje in hun folder. Ik weet niet of ze er altijd hebben.
Of ze lang meegaan, kan ik nog niet bevestigen :D

Enkele jaren geleden kocht ik ook een soort strandstoel/relaxstoel bij de Casa (weet niet of die ook in NL bestaat), maar na enkele jaren is de stof beginnen scheuren.
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal