Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: Re:Conway  (gelezen 18614 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

meeder

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.010
  • Aart Kok Zambezi River Lodge 2009
Re:Conway
« Reactie #30 Gepost op: februari 18, 2010, 11:39:04 am »

Heeft Cabanon niet al langer ook de tenten gemaakt voor de Conway produkten?
Ik weet mij te herinneren dat "onze" Contiki DL uit 1988 een in Frankrijk geproduceerde tent had.
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Conway
« Reactie #31 Gepost op: februari 18, 2010, 08:06:35 pm »

klopt, ze hebben de tenten gemaakt voor veel conwayvouwwagens en ze hebben het ook overgenomen (de bouwtekeningen dan) Kijk maar naar de huidige Cabanons, een Conwaybak met een Cabanontent
Gelogd

caspar

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.053
Re:Conway
« Reactie #32 Gepost op: februari 18, 2010, 08:29:49 pm »

dus als ik het goed begrijp is mijn vw tussen 87 en 89 gemaakt en Contiki DL de luxe is  :W mijn dank voor de zoek tocht en voor de link naar de goede wagen
ben er op het moment zeer tevreden mee :P en hopen er een paar mooie vakantie,s mee te maken
maar eerst als het van het weekeind of de komende dagen droog weer is zal ik een poging gaan wagen om de vw op te zetten maar moet eerst ff de tuin reoganiseren er staat ook nog een caravan in de tuin dus die moet ff in de hoek gezet worden
dus als alles gaat lukken zo als ik wil ga ik binnekort een foto album aanmaken
mvg caspar
Gelogd

caspar

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.053
Re:Conway
« Reactie #33 Gepost op: februari 20, 2010, 02:02:55 pm »

nou ik heb een poging gewaagd om de wagen voor en deel uit te pakken dus alleen de wagentent heb een schadetje gevonden de wiel bak is kapot maar dat is met glasvezel zo gemaakt en er zitten aan de zijkant boomhars vlekjes in de tent en daar moet ik nog een oplossing voor vinden
en de ramen moeten gezeemd worden
maar heb ook alle stokken gordijnen en andere spulletjes die er bij zaten goed bekeken en die zijn mooi een cremewit gordijn met en klein bloemetje in het blauw en dat zit ook in de binnentent dus dat is orgineel alles bij elkaar geen slechte tent
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Conway
« Reactie #34 Gepost op: februari 20, 2010, 10:37:30 pm »

Mooi dat het er goed uitziet. Als je die wielbak maakt, kun je daar dan wat foto's van maken. Binnen het hoofdtopic van Conway is een projecten gedeelte en dit klinkt wel als een projectje waar anderen ook iets aan kunnen hebben. Als het mogelijk is met een ervoor en erna foto. Hars uit tentdoek halen is heel lastig (  ;) tip van Edward: knip het eruit :H )
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Conway
« Reactie #35 Gepost op: februari 20, 2010, 11:02:56 pm »

http://forum.vouwwagenclub.info/index.php/topic,28.0.html hier nog wat tips om vlekken te verwijderen.
Gelogd

caspar

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.053
Re:Conway
« Reactie #36 Gepost op: februari 20, 2010, 11:26:34 pm »

ja ik zal eens goed kijken als het beter weer is heb nu een beetje rond gekeken in de wagen wat ik nog wil veranderen en mooier maken dan het nu is zo als het keukentje wil ik ff uit elkaar halen en alles schoon maken zag dat er ook een gril in zit dat is vreemd voor mij en er moet een nieuw tectiel laag onder en het frame moet hier en daar geholpen worden (roest plekjes )maar nog niet ernstig gelukkig heb ik alle gereedschap dus kan lekker klussen
maar dat stuk er uit knippen is wel een idee heb ik een achter uitgang in mijn slaapruimte
gr caspar
heb trouwens geprobeerd 2 fototjes er bij te zetten maar dat lukt op geen manier hij geeft steeds een fout melding dat ik ze al geplaatst heb :? 
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Conway
« Reactie #37 Gepost op: februari 20, 2010, 11:33:13 pm »

Bij die foto's even de naam aanpassen met bv een . of , Er is dan op het forum al een bestand met die naam aanwezig. Een grill is het keukentje is typisch engels. De onze heeft geen grill maar in engeland weer wel. Mooie klus om het eea op te knappen dus maar die is aan jou wel besteed begrijp ik.
Gelogd

caspar

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.053
Re:Conway
« Reactie #38 Gepost op: maart 25, 2010, 02:32:20 pm »

nou mensen lang gewacht toch gekomen het mooie weer
dus de vouwwagen staat uit in de tuin maar hoop toch op een beetje regen  :X
maar heb gelijk foto,s gemaakt van de boel  :O
heb 2 kleine gaatjes gevonden in het dak dus dat moet ik ff maken denk dat het doek klem heeft gezeten
en dan og wat rommelen hier en daar  8)
Gelogd

meeder

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.010
  • Aart Kok Zambezi River Lodge 2009
Re:Conway
« Reactie #39 Gepost op: maart 26, 2010, 09:38:10 pm »

Leuk de foto's komen bij mij weer nostalgische gevoelens boven :)
Ik zie wel wat dingen die bij die van mijn ouders anders waren, de keuken had in mijn herinnering witte folie op de laatjes en ook de bankjes waren wit.
De slaaptent was effen, de kleur weet ik niet precies meer. Dit zal op foto's nog wel terug te vinden zijn moet ik eens even gaan zoeken...
Gelogd

stacy

  • Gast
Re:Conway
« Reactie #40 Gepost op: oktober 26, 2011, 10:16:59 am »

]Tja ik ben nieuw hier ..

(zal me zo meteen even nog ergens voorstellen  even zoeken nog naar dat topic).


maar ik zit ook met een vraag over de cumbria   dit zou er een zijn van 1998.
maar waarmee komt ie dan overeen qwa maten  en soort ?


misschien dat we hier intresse in hebben nl en dan wil ik wel graag alles weten hahah ...

alvast heel erg bedankt !
groetjes stacy
« Laatst bewerkt op: oktober 26, 2011, 10:20:43 am door stacy »
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Conway
« Reactie #41 Gepost op: oktober 26, 2011, 10:36:06 am »

Welkom op het forum, dit is in Engeland de Cardale. Dit type is in '97 / '98 gemaakt. Hij is vergelijkbaar met de onze (hier Cortina en in engeland de Cumbria) de voortent is een meter korter tov de Cortina, je ziet er ook wel een tussenstuk bij.

Cardale
min. 4 persoons
kleur: roestbruin, beige
maten: breedte 4.20 mtr, diepte 4.60 mtr
luifelmaat: breedte 4.20, diepte 2.00 mtr (mogelijk met 2 zijwanden)

Als je nog vragen hebt, gewoon stellen. Succes

Gelogd

stacy

  • Gast
Re:Conway
« Reactie #42 Gepost op: oktober 26, 2011, 09:53:13 pm »

Dankje wel voor het snelle antwoord!!!

lees al paar dagen intensief mee en wist gewoon dat jullie ?jij hier wel antwoord op zou hebben . geweldig!!
bedankt!
groetjes!
Gelogd

caspar

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.053
Re:Conway
« Reactie #43 Gepost op: oktober 26, 2011, 10:01:39 pm »

onze alle muis snuffelt alles af om het zo goed mogelijk uit te leggen  ;) :K
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Conway
« Reactie #44 Gepost op: oktober 27, 2011, 08:52:28 am »

In het volgende topic vind je de folder van de Cardale http://forum.vouwwagenclub.info/index.php/topic,6119.0.html
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal