Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: Raclet Safari  (gelezen 14331 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

135jerry

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1
  • Merk Vouwwagen: trigano odyssee
Re: Raclet Safari
« Reactie #30 Gepost op: februari 21, 2019, 10:38:57 am »

Yesss sinds deze week ook trotse bezitter van een Raclet Safari. Maar helaas ook afscheid moeten nemen van onze Trigano Chantilly uit 92 welke na 7 jaar trouwe dienst. Geluukig mag die dit jaar nog wel mee gezien we vrienden hebben die hem mee willen nemen.


De safari gekocht in Boxtel wat een prettige zaak zeg met goede service. Onze raclet, na enkele tips hier, voorzien van een trigano disselbak ipv die van Raclet omdat ik deze praktischer vond. Tevens de nieuwe powerunit laten installeren zodat we nu 4 stopcontacten en 2 usb aansluitingen hebben. Lekker makkelijk kabel aan de zijkant er in en geen gedoe met een losse stekkerdoos.


De vouwwagen staat nu nog even lekker in de stalling maar kijken al uit naar het mooie en wat warmere weer om hem op te zetten. Als mensen nog tips hebben voor het opzetten of handige accessoires houd ik me zeker aanbevolen.
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Raclet Safari
« Reactie #31 Gepost op: februari 22, 2019, 09:28:56 am »

Gefeliciteerd  :> :> en veel kampeerplezier :J
Gelogd

AnnekeCornee

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 542
  • Merk Vouwwagen: Raclet Safari 2008
Re: Raclet Safari
« Reactie #32 Gepost op: februari 26, 2019, 05:20:44 pm »

Als mensen nog tips hebben voor het opzetten of handige accessoires houd ik me zeker aanbevolen.
Wij hebben altijd de meeste moeite met de boogbuizen van de voortent. Als je ze goed neerlegt (zoals in het opzetfilmpje), kun je de voorste boog (aan de deurkant) tegelijk met de bovenrand aan de voorkant van het doek omhoog tillen. En vergeet niet eerst de middelste spanband aan te klikken!
Gelogd

Nobody

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 10
  • Merk Vouwwagen: Ben opzoek naar de eerste
Re: Raclet Safari
« Reactie #33 Gepost op: april 29, 2019, 07:45:16 pm »

Is de Safari sneller op te zetten dan de Panama UP?

Of het echt sneller is weet ik niet. Maar deze week voor de aller eerste keer onze safari opgezet. Was inclusie koffie en lunch pauze 3,5 uur. Waterpas vastgezet en klaar.
Wat ik van de up weet is dat de basis heel snel is maar alle zij tentjes enz redelijk wat tijd vergt.

Maar we zijn blij met de safari. Wat een ruimte echt genieten. (wel met kachel is nu nog beetje koud in de avond)
Gelogd

defke

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 21
  • Merk Vouwwagen: raclet safari gl
Re: Raclet Safari
« Reactie #34 Gepost op: augustus 17, 2020, 02:56:03 pm »

nieuwe safari gekocht- dit jaar op vakantie geweest en alles opgezet om de vakantie te beginnen op 2 uurtjes tijd ,meeste tijd is /zijn de haringen.
ook af en toe iets drinken en dan nog eens de kids meehelpen met hun tent 
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal