Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 »   Omlaag

Auteur Topic: Kleding opbergen en gebruiken; tips?!?  (gelezen 25204 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.316
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re:Kleding opbergen en gebruiken; tips?!?
« Reactie #15 Gepost op: augustus 15, 2010, 10:32:12 am »

Wij hebben (4 pers) allemaal onze eigen krat. Zo'n plastic krat met een deksel en klem.
Vol is vol en meer wordt er niet meegenomen.
Voor de boodschappen hadden eerst een vouwkrat en daarna een kastje.
We hebben al bezoek gehad van muizen die alles gingen aanvreten.
Afgelopen zomer hadden we veel last van torren 'nijptangen' of zo heten ze, ze zaten zelfs in de rietjes voor de kinderen.
En natuurlijk standaard de mieren.
Ik had er genoeg van en ik doe de boodschappen ed. nu ook in een afsluitbare krat.
Zo willen zij het ook gaan doen.
Dan hoeven de kinderen ook niet in onze kleding zitten te zitten en blijven die tenminste netjes.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

screech

  • Gast
Re:Kleding opbergen en gebruiken; tips?!?
« Reactie #16 Gepost op: augustus 19, 2010, 04:26:15 pm »

Nou daar komt ie:
Wij nemen 4 niet hele grote koffers mee. Per persoon een koffer. Voor de kids zijn het nog wel kleine koffertje ook.
2 koffers leggen we (als we op de camping staan) op elkaar aan het kopzijde in het gangpad (tussen de banken, zeg maar). De koffers, luiertas, luiers, babydoekjes gaan op het 2e bed, waar ook onze jongste dochter in een Daryan slaapt.

In de voortent hebben we er rij met haakjes waar we vesten en handoeken op hangen. Bij de keuken hangen daar handdoek en theedoek aan.
Verder hebben we een dakkoffer op de imperiaal op de vouwwagen liggen. Deze ligt op de camping in de buurt van de dissel en doet dienst als opslag/rommelhok. Daar gaat dus chips, voorraad frisdrank, schoenen, jassen, dekzeil van de vw, kleden, nieuwe aankopen, laarsen in. Alles wat we dus niet direct nodig hebben en in de voortent alleen maar in de weg ligt.
Best handig hoor zo'n 420 ltr opslagruimte.  :#
Gelogd

peter123456

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 438
  • Merk Vouwwagen: (G) roadmaster
Re:Kleding opbergen en gebruiken; tips?!?
« Reactie #17 Gepost op: augustus 19, 2010, 06:25:27 pm »

Wij gezin met 5 kinderen waarvan er 4 nog meegaan hebben bij de gamma een demonteerbare stelling gekocht a 35 euries, de bijgeleverde spaanplaatjes vervangen door multiplex en deze bouwen we op als 3 en  2 breed, op de 3 kunnen met gemak 6 grote kratten en op de 2 zetten we oa de koelkast, is die ook mooi van de grond....
gaat al 4 jaar prima zo!

                    groetjes Heleen en Peter  :zw
Gelogd
nu roadmaster familie S, was holtkamper Family de luxe.....
heet tegenwoordig (g)roadmaster

marcel.s

  • Gast
Re:Kleding opbergen en gebruiken; tips?!?
« Reactie #18 Gepost op: augustus 19, 2010, 06:29:01 pm »

bij perry's sport staat een leuke kastje te koop voor 24 euro.
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.316
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re:Kleding opbergen en gebruiken; tips?!?
« Reactie #19 Gepost op: augustus 19, 2010, 06:34:45 pm »

bij perry's sport staat een leuke kastje te koop voor 24 euro.
Ja maar heb ik een snelle klapper ben ik uren bezig met allemaal kastjes.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

panevino

  • Adminiklaptor
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.316
  • Merk Vouwwagen: HK Flyer Bedouin
Re:Kleding opbergen en gebruiken; tips?!?
« Reactie #20 Gepost op: augustus 22, 2010, 09:55:34 pm »

Volgens mij betreft het hier dezelfde discussie als met de snelheid van opbouwen en inklappen van je tent : hoe meer troep je maakt, des rommeliger het eruit ziet cq des te meer werk heb je.

Wij hebben per persoon een krat met deksel. Thuis inpakken zodat de deksel dicht kan, exclusief schoenen. Die gaan allemaal in een grote tas. In de tent staan de kinderkistjes of bij hun bed of in de voortent/onder de luifel. Onze kratten staat in het middendeel van de kar.

Als je je spullen steeds overal neerlegt wordt het een zooi. Gewoon effe opruimen en het ziet er weer ruim uit.



(Ik kan dit 1000x tegen mijn vrouw en kinderen zeggen, maar ik blijf de Assepoester is de ervaring...)
Gelogd
// Marcellino Pane e Vino \\

geertje68

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 206
  • smitveld ruebist
Re:Kleding opbergen en gebruiken; tips?!?
« Reactie #21 Gepost op: augustus 23, 2010, 12:17:23 am »


Als je je spullen steeds overal neerlegt wordt het een zooi. Gewoon effe opruimen en het ziet er weer ruim uit.



(Ik kan dit 1000x tegen mijn vrouw en kinderen zeggen, maar ik blijf de Assepoester is de ervaring...)

Tjee...ik zou deze woorden gezegd kunnen hebben!!! Alleen lees man ipv vrouw. Er bestaan dus mannen die rotzooi zien en het opruimen???????
Gelogd
echte kampeerders slapen onder doek!

Gerda, Rokus, Ezrie en Tiemo

caspar

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.053
Re:Kleding opbergen en gebruiken; tips?!?
« Reactie #22 Gepost op: augustus 23, 2010, 03:05:21 am »

wij zijn nog aan het uitzoeken wat het beste is heb het de afgelopen 3 weken geprobeert met de ski box we hebben zo,n lang smal ding en die heb ik in de schuine rand van de tent gelegt en daar de kleding in gelegt maar wij hebben een redelijk grote tent dus dat kan en moest dat ding toch ergens laten  :# maar ga voor het gemak volgend jaar toch op zoek naar zo,n in klapbare kleding kast of en paar kleine zelf bouw kastjes
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re:Kleding opbergen en gebruiken; tips?!?
« Reactie #23 Gepost op: augustus 25, 2010, 06:35:24 am »

Wij zijn met 3 personen. Ieder een groot afsluitbaar krat met deksel. Die staan in de bak van de Jametic op een rij en kun je zo bij. Dan nog wat kratjes voor andere spullen die in de tent langs de kant staan. Daar wil ik nog iets simpels voor bedenken dat ze boven de bankjes in de bak komen. En de boodschappen zitten ook in een krat die in de bak staat. Alleen voor de zoete producten zoek ik nog een Tupperware bak of iets dergelijks, want mieren hebben aan 1 mm ruimte al genoeg om ergens in te komen. Alle afsluitbare bekken van tegenwoordig komen ze met het grootste gemak binnen. Afgelopen zomer had ik ze in de vruchtenhagel waar ik dacht dat ze niet in konden. Verder zitten de overige spullen als schoenen etc in de bankjes van de wagen opgeborgen. De kussens van de banken laat ik volgend jaar thuis, die zijn alleen maar lastig.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Marinajl

  • Gast
Re:Kleding opbergen en gebruiken; tips?!?
« Reactie #24 Gepost op: oktober 20, 2010, 09:33:24 pm »

Ha, daar is het oorspronkelijke topic. Ik begrijp dat de meesten onder ons kratten of koffers gebruiken, die zetten ze in de voortent. Ik weet niet of ik dat handig vind. Kennelijk is de ruimte onder de bedden van een jametic niet makkelijk genoeg te bereiken om er spullen te leggen die je vaak nodig hebt?
Gelogd

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re:Kleding opbergen en gebruiken; tips?!?
« Reactie #25 Gepost op: oktober 20, 2010, 09:42:34 pm »

Wij zijn met zijn viertjes, 2 volwassen en 2 tieners. Bij de tieners gaat genoeg mee maar het moet wel in het kratjes passen :#. Als je in de linker hoek van de Jametic deze kistjes opstapelt (dat is een beetje een dode hoek) dan heb je er absoluut geen last van. Juist handig omdat je er staand goed bij kan. Er blijft genoeg ruimte over om een tafel met 4 luxe stoelen neer te zetten. Tenminste dat is onze ervaring :).
« Laatst bewerkt op: oktober 20, 2010, 09:56:58 pm door Lien »
Gelogd

masker

  • Gast
Re:Kleding opbergen en gebruiken; tips?!?
« Reactie #26 Gepost op: oktober 27, 2010, 09:41:40 pm »

hoi

wij hebben onder het linkerslaapgedeelte van onze camplet savanne een bagageruimte kunnen 3 groote boodschappentassen )van die breede lage'
dus ieder 1 tas dan heb ik bij ikea van die hangnetten gekocht oorspronkelijk voor speelgoed maar bij ons zitten daar sokken en ondergoed in en hangen aan de stangen van die tent
en in de hoek hebben we zon opvouwbare hogekast met 4 planken daar liggen de handoeken in en de verschoning van lakens hele fijne kast weegt weinig en je kunt er veel troep in kwijt!
het enigste wat op de grond onder het raam staat zijn de schoenen heb zelf wel de ervaring dat je vaak teveel meeneemt dus wat er niet gebruikt is schrap ik ook direct van mn vakantielijstje
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re:Kleding opbergen en gebruiken; tips?!?
« Reactie #27 Gepost op: januari 14, 2011, 01:28:06 pm »

Afgelopen weekend bij een groot Action filiaal een opvouwbaar en hangend kastje gezien. Nog geen 5 euro. Niet heel groot. Wel 2 maten, voor schoenen en voor kleding. Zit ook geen voorkant in om de spullen "uit zicht"te houden. Is eigenlijk iets heel simpels. 3 zijden doek met daartussen harde planken om iets op te leggen. Deze hang je ergens aan een stok in je voortent.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Klavertjes

  • Global modderklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.784
  • Merk Vouwwagen: Opus Camper all-road 2022
  • Opus Camper all-road 2022
Re:Kleding opbergen en gebruiken; tips?!?
« Reactie #28 Gepost op: januari 14, 2011, 01:40:12 pm »

Wij hebben iets dergelijks maar dan van Ikea, werkt prima, alleen er kunnen niet erg zware dingen in hoor! Schoenen lijkt mij niet wenselijk bijv. de bodem'plankjes' (in het kastje wat wij hebben gewoon van stevig karton volgens mij, wel met stof erom natuurlijk), zakken erg snel door, en dan vallen er spullen uit.

Wij gebruiken deze echt voor losse 'rommeltjes' die anders al gauw op de tafel blijven liggen. Kastje is dus bij start leeg, en vult zich steeds meer naar mate het verblijf op een camping duurt...
Gelogd
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

muis

  • Gast
Re:Kleding opbergen en gebruiken; tips?!?
« Reactie #29 Gepost op: januari 14, 2011, 02:05:50 pm »

Wij hebben die kastjes ook, het nadeel is bij ons dat de achterkant altijd in het tentdoek drukt als je ze aan de zijkant hangt
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal