Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Iemand een idee?  (gelezen 3359 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rene10040

  • Gast
Iemand een idee?
« Gepost op: augustus 23, 2010, 09:30:42 pm »

Ik heb aan de vouwwagen 3 of 4 kapotte (weet niet hoe ze heten) je doet je elastiek eronder als je het dekzeil opspant.
Elastiek spanners misschien.... ;D het zijn die zwarte buisjes van 2cm die rondom op de bak genageld zijn.

Iemand een idee of en zo ja waar je die kan krijgen?

Alvast bedankt René
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Iemand een idee?
« Reactie #1 Gepost op: augustus 23, 2010, 09:34:48 pm »

Ik denk dat je het meeste kans maakt bij een dealer (van vouwwagens :#) Erica in Zeist is een goede optie, ze hebben een behoorlijke werkplaats. Om niet voor niets te rijden kun je ze natuurlijk altijd even bellen, vraag dan naar Laurens Bos. Hij weet daar echt alles over vouwwagens :J
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.640
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re:Iemand een idee?
« Reactie #2 Gepost op: augustus 23, 2010, 09:34:52 pm »

Volgens mij zijn die 'dingetjes-om-je-elastiek-achter-te haken' gewoon bij de grotere kampeerzaken te kopen. In Rotjeknor bij Vervat. Let wel op dat je ook meteen te bijpassende pop-nagels koopt... (ik weet niet of Vervat die levert).
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

rene10040

  • Gast
Re:Iemand een idee?
« Reactie #3 Gepost op: augustus 25, 2010, 04:54:08 pm »

Dank voor de info, we gaan binnenkort eens shoppen bij vervat, neem ik het gelijk mee.
Gelogd

marcel.s

  • Gast
Re:Iemand een idee?
« Reactie #4 Gepost op: augustus 25, 2010, 06:54:22 pm »

een popnageltang bij de bouwmarkt kost 11 euro en er zitten dan diversen maten bij.
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.640
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re:Iemand een idee?
« Reactie #5 Gepost op: augustus 25, 2010, 08:23:10 pm »

Let wel op met de poptang van de bouwmarkt: je hebt tamelijk lange popnagels nodig. Die zitten er meestal niet standaard bij, maar zijn natuurlijk wel los te koop.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

rene10040

  • Gast
Re:Iemand een idee?
« Reactie #6 Gepost op: augustus 26, 2010, 01:07:58 pm »

Dank, Dank, Dank, de pop nageltang die heb ik wel das geen probleem ben redelijk technisch aangelegd en heb gereedschappen zat :?.
Het zijn idd de specifieke lange nagels, weet niet of de bouwmarkt dergelijke lange verkoopt, dat vraag ik nog wel even na bij Vervat.
Als ze echt nergens te krijgen zijn wat ik me niet voor kan stellen kan ik altijd iets van een bout moer m2 verbinding proberen o.i.d.

Als ik het voor elkaar heb dan post ik daarover nog wel even, trouwens is er ergens iets van een pimp my bermkeuken topic, ben de keuken wat aan het aankleden.
Ben laden aan het maken voor die grote kale gaten 8) ietwat orde is toch niet verkeerd ook al gaan we kamperen, zal binnenkort wel wat foto's plaatsen.
Gelogd

screech

  • Gast
Re:Iemand een idee?
« Reactie #7 Gepost op: augustus 26, 2010, 01:15:58 pm »

Per persoon wordt er een project-topic geopend. Daarin kan je alles bijhouden en aangeven wat je aan jouw vouwwagen hebt veranderd.

Aangezien jij een Jamet hebt, mag je hier een topic openen: http://forum.vouwwagenclub.info/index.php/board,184.0.html
Gelogd

rene10040

  • Gast
Re:Iemand een idee?
« Reactie #8 Gepost op: augustus 26, 2010, 07:52:08 pm »

Ah okee dank voor de link....
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal