Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 »   Omlaag

Auteur Topic: wij hebben een vouwwagen met indentiteitscrisis... een raclet quiberon uit 1984  (gelezen 9954 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

de drie musketiers

  • Gast

hallo allemaal,

Wij hadden eerst een tent, maar nu hebben we een raclet quiberon aangeschaft,
een leuke vouwwagen  :) met een 5 hoeks voortent, nu was ik op zoek naar iets van een
instructieboekje oid, maar er is niks over te vinden over deze raclet...  :?
(nu is het wel een oudje... maar toch zielig voor hem.... :Z)
Kan iemand misschien iets meer over deze vouwwagen vertellen????

Vriendelijke groet....
Gelogd

Richard

  • Gast
Re:wij hebben een vouwwagen met indentiteitscrisis... een raclet quiberon uit 1984
« Reactie #1 Gepost op: januari 14, 2011, 08:52:40 pm »

Hoi,
en welkom...

ff aanmelden bij en lezen maar of daar vragen....http://racletowners.proboards.com/index.cgi
Gelogd

de drie musketiers

  • Gast
Re:wij hebben een vouwwagen met indentiteitscrisis... een raclet quiberon uit 1984
« Reactie #2 Gepost op: januari 14, 2011, 09:15:10 pm »

dank je wel ik ga even kijken....
sorry voor het verkeerd geplaatste bericht maar ik snap er niks van :(
ben al blij dat dit lukt :)
Gelogd

muis

  • Gast
Re:wij hebben een vouwwagen met indentiteitscrisis... een raclet quiberon uit 1984
« Reactie #3 Gepost op: januari 14, 2011, 09:20:14 pm »

Ach, hij stond in het algemene deel maar past beter bij Raclet. Wat gaat er mis?

Gelogd

de drie musketiers

  • Gast
Re:wij hebben een vouwwagen met indentiteitscrisis... een raclet quiberon uit 1984
« Reactie #4 Gepost op: januari 14, 2011, 09:26:16 pm »

eigenlijk alles! haha... wil ik antwoorden en dan gaat dat weer niet.. blijk ik uitgelogd...

maar goed ik vond het lastig al die topics en polls ..

maar ik was al op die site geweest, helaas nog niks gevonden, daar dan ook nog maar een berichtje er aan wagen...
Wel een hoop leuke info op deze site, zeker voor vouwwagen-maagden als wij...
Gelogd

Richard

  • Gast
Re:wij hebben een vouwwagen met indentiteitscrisis... een raclet quiberon uit 1984
« Reactie #5 Gepost op: januari 14, 2011, 09:39:54 pm »

eigenlijk alles! haha... wil ik antwoorden en dan gaat dat weer niet.. blijk ik uitgelogd...

maar goed ik vond het lastig al die topics en polls ..

maar ik was al op die site geweest, helaas nog niks gevonden, daar dan ook nog maar een berichtje er aan wagen...
Wel een hoop leuke info op deze site, zeker voor vouwwagen-maagden als wij...

Veel lezen en vragen  I:  en zeker langs komen op ons klapweekend :J ...Daar kun je veel zien en vragen en vouwwagens bekijken hoe e.e.a. gebruikt/gedaan word :#.
Muis of iemand anders zal de link van het klapweekend wel hier plaatsen :O
Gelogd

de drie musketiers

  • Gast
Re:wij hebben een vouwwagen met indentiteitscrisis... een raclet quiberon uit 1984
« Reactie #6 Gepost op: januari 14, 2011, 09:50:01 pm »

lijkt ons heel erg gezellig... (en kunnen jullie lekker lachen als wij de klapkar uitvouwen..... hahaha..!!)
ik heb een engels (ja ja... most effe graven in mijn vocabulaire maar het is eruit...) geplaatst
op de site van de link die muis mij gegeven heeft...
fijne avond nog allen...
Gelogd

caspar

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.053
Re:wij hebben een vouwwagen met indentiteitscrisis... een raclet quiberon uit 1984
« Reactie #7 Gepost op: januari 14, 2011, 10:22:53 pm »

nou ik denk dat er weinig gelachen wordt als iemand zijn of haar tent opklapt als het niet lukken wilt komen we zekers helpen en daarna gaan we lekker een  bier drinken om over de vouwwagen te kletsen want oud of nieuw ze hebben allemaal en verhaal en iets aparts  :J
dus mocht je willen/kunnen kom zekers langs op het weekeind
Gelogd

muis

  • Gast
Re:wij hebben een vouwwagen met indentiteitscrisis... een raclet quiberon uit 1984
« Reactie #8 Gepost op: januari 14, 2011, 10:34:27 pm »

Lachen niet hoor, we helpen elkaar juist. Er zijn al 17 aanmeldingen dus er zal veel te zien zijn. Hier de link naar het gedeelte over de meetings, kijk maar eens bij het voorjaarsweekend
http://forum.vouwwagenclub.info/index.php/board,55.0.html
« Laatst bewerkt op: januari 14, 2011, 11:51:55 pm door muis »
Gelogd

de drie musketiers

  • Gast
Re:wij hebben een vouwwagen met indentiteitscrisis... een raclet quiberon uit 1984
« Reactie #9 Gepost op: januari 14, 2011, 11:47:11 pm »

ik ga zo even bij de link kijken... maar lachen mag hoor... wij lachen vaak zelf het hardst...
maar wel lief dat jullie ons helpen... en dat  bier mag dat ook  W: zijn? :)
Gelogd

Richard

  • Gast
Re:wij hebben een vouwwagen met indentiteitscrisis... een raclet quiberon uit 1984
« Reactie #10 Gepost op: januari 14, 2011, 11:48:09 pm »

hoe meer hoe beter, maar dan wel in het Cafe.. :#
Gelogd

muis

  • Gast
Re:wij hebben een vouwwagen met indentiteitscrisis... een raclet quiberon uit 1984
« Reactie #11 Gepost op: januari 14, 2011, 11:54:29 pm »

 :J :J zowel DEZE als DEZE  W: proost
Gelogd

de drie musketiers

  • Gast
Re:wij hebben een vouwwagen met indentiteitscrisis... een raclet quiberon uit 1984
« Reactie #12 Gepost op: januari 15, 2011, 12:17:16 am »

ik heb even zitten kijken en het lijkt ons in elk geval een leuke camping...
even kijken of het lukt om te komen... en of we vrij kunnen krijgen...

by the way jullie reageerde wel erg leuk en snel op mijn indentitietn... scrisis... nou ja die
van de klapkar dan...

van die owners site heb ik helaas nog geen breichtje (zelfs geen welkoms groet... :( )

nu ga ik echt zo  :ZZZ morgen weer een vroege dag (met een lopende wekker van bijna 4 jaar....:))
Dag allemaal en heel erg bedankt voor de tips en moeite...
en... slaap lekker

Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.254
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re:wij hebben een vouwwagen met indentiteitscrisis... een raclet quiberon uit 1984
« Reactie #13 Gepost op: januari 15, 2011, 09:45:13 am »

Hmzzzzzzz het is een chat topic geworden. ;)
Maar wat is die engelse forum slecht zeg of ligt dit aan mij. :?
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

de drie musketiers

  • Gast
Re:wij hebben een vouwwagen met indentiteitscrisis... een raclet quiberon uit 1984
« Reactie #14 Gepost op: januari 15, 2011, 11:22:46 am »

ik vindt het ook slecht... dat engelse forum, maar ik dacht dat het aan mij lag... (ik heb niet zo'n forum ervaring, dus ben zowel klapper wagen als forum maagd... :)) iedereen weer fris en fruitig opgestaan vandaag???
Gelogd
Pagina's: 1 2 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal