Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: wij hebben een vouwwagen met indentiteitscrisis... een raclet quiberon uit 1984  (gelezen 9976 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

muis

  • Gast
Re:wij hebben een vouwwagen met indentiteitscrisis... een raclet quiberon uit 1984
« Reactie #15 Gepost op: januari 16, 2011, 12:09:01 am »

Dat forum is best erg ja :J

Ik heb een Raclet gevonden die wel nieuwer is maar wel met een panoramatent
http://annonces.ebay.fr/viewad/Raclet-Louxor-caravane-pliante-/5019170007
Gelogd

muis

  • Gast
Re:wij hebben een vouwwagen met indentiteitscrisis... een raclet quiberon uit 1984
« Reactie #16 Gepost op: januari 16, 2011, 12:13:46 am »

http://link.marktplaats.nl/391358847 Hier staat er 1 te koop
Gelogd

de drie musketiers

  • Gast
Re:wij hebben een vouwwagen met indentiteitscrisis... een raclet quiberon uit 1984
« Reactie #17 Gepost op: januari 17, 2011, 08:28:59 pm »

dat is die van ons!! hahhaaa... die verkoop meneer heeft de advertentie er alleen nog niet af gehaald!!
Maar er zat wel een soort van bouwtekening bij (maar ja hij zit al in elkaar...!! en op zijn frans want maten???)
en een zeer vervaagde tekening van de voortent, maar die andere beschrijving is veel gemakkelijker en duidelijker!
Nu hebben we nog een ander probleem... er zit geen heumel in de slaapcabines... dus nu ben ik op zoek naar zo'n heumel...
hebben jullie nog suggesties voor een nieuwe binnentent-hemel voor de slaapvertrekjes?
Gelogd

muis

  • Gast
Re:wij hebben een vouwwagen met indentiteitscrisis... een raclet quiberon uit 1984
« Reactie #18 Gepost op: januari 17, 2011, 08:51:29 pm »

Bij ons is de bovenkant van de slaapcabine dicht maar er zit geen aparte hemel boven. In het middenstuk zit wel een hemel (zie foto) . Mist de bovenkant van de slaapcabine?
Gelogd

de drie musketiers

  • Gast
Re:wij hebben een vouwwagen met indentiteitscrisis... een raclet quiberon uit 1984
« Reactie #19 Gepost op: januari 17, 2011, 09:30:32 pm »

ohw... dat ziet er wel heel mooi uit.. nee wij hebben helemaal geen binnentent oid erin, zat er niet meer bij volgens de verkoop meneer.... :(
Gelogd

muis

  • Gast
Re:wij hebben een vouwwagen met indentiteitscrisis... een raclet quiberon uit 1984
« Reactie #20 Gepost op: januari 17, 2011, 10:03:43 pm »

Volgens mij zijn er wel losse binnententen te koop, je kunt het eens proberen bij bij een kampeerwinkel die ook vouwwagens verkoopt. Of kijken of iemand iets aanbiedt op bv marktplaats. Zelfmaken is natuurlijk ook altijd een optie met de juiste maten en dunne katoen
Gelogd

de drie musketiers

  • Gast
Re:wij hebben een vouwwagen met indentiteitscrisis... een raclet quiberon uit 1984
« Reactie #21 Gepost op: januari 19, 2011, 12:03:48 am »

ik heb idd binnententen gevonden, in dit geval voor een uitbouw, maar dat kan ook wel toch?
Zelf maken... oef zonder de oude is dat wel een heel project..
Maar misschien komt dat nog als ik later groot ben :))
We zijn wel erg blij hoor met onze rare kwiebus, (guiberon) vergeleken met onze tent is het helemaal
leuk!! we kijken uit naar onze eerste vakantie straks met onze klapkar!
Gelogd

muis

  • Gast
Re:wij hebben een vouwwagen met indentiteitscrisis... een raclet quiberon uit 1984
« Reactie #22 Gepost op: januari 19, 2011, 12:16:43 am »

Volgens mij moet dat wel kunnen, belangrijkste is toch dat de bodemmaat en matras overeenkomen. Hmm, zal toch nog eens zoeken... wie weet vind ik toch nog iets.
Gelogd

de drie musketiers

  • Gast
Re:wij hebben een vouwwagen met indentiteitscrisis... een raclet quiberon uit 1984
« Reactie #24 Gepost op: januari 21, 2011, 06:42:53 pm »

ja die had ik ook gezien, het grappige is dat de binnentent en een stukje gordijn (met dat groene blad/ bladeren) overeenkomt met een gordijn dat wij ook hebben idd...
Alleen hebben wij dan die grote voortent met die 5 hoeken zeg maar... (zoals de foto van mijn profiel)
Ik heb op marktplaats wel binnententen gevonden, maar ik zoek nog even door... we hebben nog even voordat we ermee weg kunnen...
Maar bedankt voor het zoeken (weer) ..
Gelogd

mlpg

  • Gast
Re:wij hebben een vouwwagen met indentiteitscrisis... een raclet quiberon uit 1984
« Reactie #25 Gepost op: maart 09, 2011, 06:48:31 pm »

Hoi,
Wij hebben 20 jaar zo'n zelfde vouwwagen gehad. Een geweldig ding. Ik mis hem nog steeds ( 3 jaar geleden naar sloop). Ik begreep je vraag niet helemaal. ik kan hem misschien beantwoorden?
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal