Denk inderdaad dat de vraag mag zijn waarom de rest zo duur is.
Vorig jaar een Raclet aubergine jr 2003 in Belgie gekocht van de eerste eigenaar welke er 5x mee weg geweest is voor 1500 euro.
We moesten toen vanwege financiële middelen(we moesten ook een andere auto hebben om op vakantie te kunnen) beslissen om een wat goedkopere te kopen.
Dit jaar serieus nagedacht om toch een nieuwere vw te kopen, maar de raclet is zo goed bevallen dat we hebben besloten nog lekker een paar jaartjes met het ding op vakantie te gaan.
We hebben ook naar Trigano gekeken, maar denk dat het frame, doek en stevigheid van de raclet zeker niet slechter is dan de trigano oid.(maar o wat zet je zo'n Olympe of Galleon snel op)
Voor mensen die serieus de aanschaf van een 2e hands Raclet danwel een andere vouwwagen overwegen zou ik zeker bij onze zuiderburen gaan kijken.
Dit omdat de Belgen veel meer met zo'n caradinges op vakantie gaan en een (jong)gebruikte vouwwagen een stuk minder opbrengt dan in NL, puur omdat de vraag veel groter is in NL.