Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omlaag

Auteur Topic: ruimtebesparende hebbedingetjes gezocht of gevonden?  (gelezen 22941 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ruby

  • Gast
Re:ruimtebesparende hebbedingetjes gezocht of gevonden?
« Reactie #30 Gepost op: juni 24, 2011, 02:18:18 pm »

@stori: hop en ik naar Ikea :W
Vierkante dozen idd, heb ik ook al aan gedacht.
Nu je het zegt tot twee jaar terug zwierde ik ook sla op de ouderwetse manier. Erg he, dat je luxe zo vlug meeneemt en de rest vergeet. Dus idd geen slazwierder, vierkante kom met deksel en een extra keukenhanddoek :K



IJsbergsla nemen, die hoeft niet gewassen te worden..
Gelogd

Purk

  • Gast
Re:ruimtebesparende hebbedingetjes gezocht of gevonden?
« Reactie #31 Gepost op: juni 24, 2011, 05:07:40 pm »

Voor het badderen van kleintjes gebruikten wij altijd een krat (niet een vouwkrat met gaatjes  ;) maar een helemaal dicht krat) dat verder dienst deed als keukenkastje (tijdens het badderen dan even niet dus he...) Kunnen ze net in wat dieper water dan in zo'n zwembadje, maar het is wel kleiner, dus je kind moet er wel inpassen... Overigens zijn er op steeds meer campings babyrooms, met een badje. Ideaal voor kids niet niet van douchen houden!

Verder hebben wij veel opbergzakken en opbergkastjes van Ikea. Allemaal opvouwbaar.

 Als vergiet gebruik ik serveerwonder van tupperware: kun je ook pasta in koken, en wij bewaren het fruit er ook in (zit een deksel bij dus beestjes geen kans, en fruit ligt dan op een bodem met gaatjes, dus vocht druipt naar onder, fruit blijft langer goed). Multifunctioneel, da's de boodschap. Bij alles bedenk ik of het meerdere functies kan hebben. Mixbeker van tupperware ( geen aandelen, vroeger wel belangen...) bijvoorbeeld is ideaal voor pannenkoekenmis ed, maar is ook limonadekan.
Bij onze vouwwagen zat een superschattig theeketeltje. Heel leuk, maar niet multi-inzetbaar: water koken kan ook in een ander pannetje, dus het ding blijft thuis (iemand nog interesse? Oh nee, het gaat hier om ruimtebesparend!)
Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re:ruimtebesparende hebbedingetjes gezocht of gevonden?
« Reactie #32 Gepost op: juni 24, 2011, 05:23:53 pm »

Haha herkenbaar, hier ook een enorme tupper collectie...soms tot ergernis van mijn man...wat ook nog een handige is van die Mini Max bakjes, die kun je helemaal plat maken als je ze niet gebruikt.

Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

Dirk willem

  • Gast
Re:ruimtebesparende hebbedingetjes gezocht of gevonden?
« Reactie #33 Gepost op: juni 24, 2011, 06:35:00 pm »

Sannie,

Waar haal je die bakjes dan
Gelogd

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
Re:ruimtebesparende hebbedingetjes gezocht of gevonden?
« Reactie #34 Gepost op: juni 24, 2011, 07:42:05 pm »

Sannie,

Waar haal je die bakjes dan

en hoe zien die eruit??
Gelogd
Jevipro

Klepklap

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 198
  • Merk Vouwwagen: HK Spacer 2003
Re:ruimtebesparende hebbedingetjes gezocht of gevonden?
« Reactie #35 Gepost op: juni 24, 2011, 08:08:34 pm »

Zie http://www.tupperware.nl/xchg/nl/hs.xsl/668.html

Maar ik heb ze ook al eens bij de Lidl/Blokker/Action of zo gezien, want alles wordt gekopieerd..
Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re:ruimtebesparende hebbedingetjes gezocht of gevonden?
« Reactie #36 Gepost op: juni 24, 2011, 09:12:24 pm »

Citaat
Sannie,

Waar haal je die bakjes dan

Ik heb ze een keer op een party van de tupperware gekocht (en een vriendin van me is inmiddels een Tupperware verkoopster).

Citaat
Zie http://www.tupperware.nl/xchg/nl/hs.xsl/668.html

Maar ik heb ze ook al eens bij de Lidl/Blokker/Action of zo gezien, want alles wordt gekopieerd..

En daar zijn ze ongetwijfeld een stuk vriendelijker van prijs want Tupperware is goed spul maar daar betaal je dan ook voor :J :# :#
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

Dirk willem

  • Gast
Re:ruimtebesparende hebbedingetjes gezocht of gevonden?
« Reactie #37 Gepost op: juni 24, 2011, 09:48:06 pm »

Dank je wel ga het in de gaten houden
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re:ruimtebesparende hebbedingetjes gezocht of gevonden?
« Reactie #38 Gepost op: juni 25, 2011, 10:01:11 am »

Die mini max dingen zien er super uit. Ik heb ze ooit van een ander merk gezien maar die waren veel duurder. Weer iets om naar op zoek te gaan ;)
Gelogd

Stori

  • Gast
Re:ruimtebesparende hebbedingetjes gezocht of gevonden?
« Reactie #39 Gepost op: juni 26, 2011, 12:04:09 pm »

Ik heb anders een leuke anekdote over die dingen. Mijn vriendin heeft ook Tupperware verkocht en ze vertelde het volgende. Iemand van haar klanten deed een restje soep in die dozen, maar de deksels gaan in het begin nogal stroef en dan moet je flink duwen. Bij die potjes duw je echter de doos mee plat en dan met soep  8) Je ziet het zo al gebeuren.
Toch maar even goed over nadenken of ze nu wel zo handig zijn als je dacht, of voorzichtig zijn.
Gelogd

Ruby

  • Gast
Re:ruimtebesparende hebbedingetjes gezocht of gevonden?
« Reactie #40 Gepost op: juni 28, 2011, 11:26:06 pm »

Marskramer heeft leuke ledlampjes. In lampionvorm, duw je dus plat met opruimen. (kwalitatief niet je-van-het is meer voor de heb) En een ledlampje met 24 lichtjes die je op kan hangen. Leek mij praktisch en neemt weinig plaats in.

Iedereen heeft ze op het moment in het foldertje staan, prijzen zijn zo ongeveer allemaal gelijk.
« Laatst bewerkt op: juni 28, 2011, 11:46:11 pm door Ruby »
Gelogd

gaan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2012
  • als de klapper zonder klap klapt dan klopt het.
Re:ruimtebesparende hebbedingetjes gezocht of gevonden?
« Reactie #41 Gepost op: juni 29, 2011, 11:01:26 am »

Marskramer heeft leuke ledlampjes. In lampionvorm, duw je dus plat met opruimen. (kwalitatief niet je-van-het is meer voor de heb) En een ledlampje met 24 lichtjes die je op kan hangen. Leek mij praktisch en neemt weinig plaats in.

Iedereen heeft ze op het moment in het foldertje staan, prijzen zijn zo ongeveer allemaal gelijk.

Kun je daar dan ook soep in doen net als die tupperware klapbakjes :#
Gelogd
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

marcel.s

  • Gast
Re:ruimtebesparende hebbedingetjes gezocht of gevonden?
« Reactie #42 Gepost op: juni 29, 2011, 08:51:08 pm »

Gelogd

Purk

  • Gast
Re:ruimtebesparende hebbedingetjes gezocht of gevonden?
« Reactie #43 Gepost op: juni 29, 2011, 09:51:51 pm »

Wij hadden altijd een nestje pannen, zo'n goedkoper setje. Ben blij dat ik nu pannetjes heb met gewoon handvatten, en niet meer hoef je kl*en met zo'n los handgreepje :)  Maar dit setje ziet er wel mooi uit! Maar goed, wij hebben nu die zee van ruimte in onze HK keuken, dus nooit meer het handgreepje dat losschoet tijdens ht afgieten... ::)
Gelogd

cocoon

  • Gast
Re:ruimtebesparende hebbedingetjes gezocht of gevonden?
« Reactie #44 Gepost op: juli 09, 2011, 12:22:11 pm »

Wij gebruiken een gewone tefal pan waar we het handvat vanaf hebben gehaald. We gebruiken de aluminium knijper van zo'n aluminium pannesetje om de pan vast te pakken. werkt al jaren uitstekend
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal