Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: De luxe luifel van de Cabanon Mercury  (gelezen 19344 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kien

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 406
  • Merk Vouwwagen: Malawi 2.0
  • lekker water is nog geen bier....
Re: De luxe luifel van de Cabanon Mercury
« Reactie #30 Gepost op: mei 16, 2013, 10:18:29 pm »

Jammer dat ik nog niet veel gebruikerservaringen heb gelezen over de luxe luifel, lijkt me een enorm handig ding, vooral met die flappen er aan.. Zouden die er ook zijn voor de Manga?

ps: Sannie, als jullie de luifel nu gaan testen dit weekend, dan wacht ik jullie ervaringen af..... :J :J :J :J :J
Gelogd

GJT

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.356
  • Merk Vouwwagen: HK Aero
Re: De luxe luifel van de Cabanon Mercury
« Reactie #31 Gepost op: mei 16, 2013, 10:26:38 pm »

Hij is er ook voor de Manga. Volgens mij heeft de Manga dezelfde wagenbak als de Mercury.
In de prijslijst staat de luxe luifel ook als optie bij de Manga.
Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re: De luxe luifel van de Cabanon Mercury
« Reactie #32 Gepost op: mei 16, 2013, 11:42:20 pm »

Jammer dat ik nog niet veel gebruikerservaringen heb gelezen over de luxe luifel, lijkt me een enorm handig ding, vooral met die flappen er aan.. Zouden die er ook zijn voor de Manga?

ps: Sannie, als jullie de luifel nu gaan testen dit weekend, dan wacht ik jullie ervaringen af..... :J :J :J :J :J

Wij gaan de luxe luifel pas in de zomervakantie testen! Die van de Columbia heeft overigens geen windhoeken eraan...

We hebben hem met het opzetten in de meivakantie wel ff aangeritst om te zien of de ritsen pasten, dat was prima dus we zien de zomervakantie vol vertrouwen tegemoed
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

hgtenheuw

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 20
  • Combi Camp Country 2017
Re: De luxe luifel van de Cabanon Mercury
« Reactie #33 Gepost op: mei 20, 2015, 11:04:28 am »

Wij hebben recent de luxe luifel (inclusief windhoeken en slikranden) gekocht voor onze Mercury.
Nu willen we deze komend weekend gaan proberen, maar ik vraag me af of de luxe luifel ook met een stok van de voortent op te zetten is?
Ik heb de stokken (liggend op de grond) al even vergeleken, en de stok van de luxe luifel leek net een andere vorm te zijn.....

Hebben andere luxe-luifel-bezitters hier ervaring mee??
« Laatst bewerkt op: mei 20, 2015, 11:08:32 am door hgtenheuw »
Gelogd

Thienen

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 9
  • Merk Vouwwagen: cabanon Malawi 2.0
Re: De luxe luifel van de Cabanon Mercury
« Reactie #34 Gepost op: juli 14, 2015, 10:02:48 pm »

En? Hoe was de luxe luifel bevallen in mei? Wij hebben een aantal wkn terug ook de luxe luifel met windhoeken en slikranden gekocht. Begin aug. Vertrekken we voor ruim 3 wkn naar Kroatiƫ. We willen alleen de luxe luifel en zonneluifel gebruiken. Geen voortent dus. Ik ben benieuwd...
Gelogd

hgtenheuw

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 20
  • Combi Camp Country 2017
Re: De luxe luifel van de Cabanon Mercury
« Reactie #35 Gepost op: juli 15, 2015, 10:20:01 am »

De luxe luifel is ons prima bevallen! Snel opzetten, maar toch aardig wat opbergruimte onder de luifel dankzij de windhoeken!
Met 3 kinderen neem je toch altijd weer aaridg wat spulltjes mee  :)
Gelogd

Sander

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 8
Re: De luxe luifel van de Cabanon Mercury
« Reactie #36 Gepost op: juli 18, 2015, 07:36:52 pm »

Wij hebben de luxe luifel vorige zomer gekocht en in zuid-frankrijk gebruikt. We hadden de voortent niet eens meer mee. Twee weken gestaan. Aan de luifel hebben we nog wel de zonneluifel geritst. Voor ons voldoende privacy en ruimte. Ook bij regen bleef het droog.

Maar volgens mij hebben wij de panoramaluifel, met raampjes. Ieder geval wel zijflappen.
Dit jaar nemen we wederom de voortent niet mee, enkel de luifels. Nu 3 weken.

Kortom, bevalt ons prima.
Gelogd

superkoe32

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.413
  • Merk Vouwwagen: CCC Xclusive 2021
  • ** Pluk de dag! **
Re: De luxe luifel van de Cabanon Mercury
« Reactie #37 Gepost op: juli 19, 2015, 10:50:40 am »

Ziet er goed uit Sander!
Gelogd

van Thienen

  • Gast
Re: De luxe luifel van de Cabanon Mercury
« Reactie #38 Gepost op: juli 19, 2015, 12:18:47 pm »

Ziet er inderdaad erruggg goed uit. Gisteren hebben we de luxe luifel opgezet om het eens 'live' te zien. Daaraan ook de zonneluifel. Toch heel veel ruimte, zeker met de windhoeken. Gaat helemaal goedkomen. Wij gaan onze comfort keuken niet gebruiken in de vakantie, deze zullen we dan opbergen onder de wagenbak. Scheelt weer ruimte. We hebben de skottelbraai. Weet iemand zo precies de afmeting van de zonneluifel? Ben hem gisteren vergeten te meten  :I
Gelogd

van Thienen

  • Gast
Re: De luxe luifel van de Cabanon Mercury
« Reactie #39 Gepost op: juli 19, 2015, 08:02:31 pm »

Ziet er inderdaad erruggg goed uit. Gisteren hebben we de luxe luifel opgezet om het eens 'live' te zien. Daaraan ook de zonneluifel. Toch heel veel ruimte, zeker met de windhoeken. Gaat helemaal goedkomen. Wij gaan onze comfort keuken niet gebruiken in de vakantie, deze zullen we dan opbergen onder de wagenbak. Scheelt weer ruimte. We hebben de skottelbraai. Weet iemand zo precies de afmeting van de zonneluifel? Ben hem gisteren vergeten te meten  :I

Ik weet het al! 1.30 meter  :)
Gelogd

hgtenheuw

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 20
  • Combi Camp Country 2017
Re: De luxe luifel van de Cabanon Mercury
« Reactie #40 Gepost op: augustus 10, 2015, 03:57:47 pm »

maar ik vraag me af of de luxe luifel ook met een stok van de voortent op te zetten is?
Ik heb de stokken (liggend op de grond) al even vergeleken, en de stok van de luxe luifel leek net een andere vorm te zijn.....

Hebben andere luxe-luifel-bezitters hier ervaring mee??

Vorige week hebben we de dag voordat we weggingen de voortent eraf gehaald en de luxe luifel aangeritst!
Ik heb gewoon 1 aluminium boogstok gebruikt van de voortent, zodat we de volgende keer de stalen boogstok van de luxe luifel niet hoeven mee te nemen!!
De luifel stond prima, ondanks de iets andere vorm van de boog.
Gelogd

PetraL

  • Gast
Re: De luxe luifel van de Cabanon Mercury
« Reactie #41 Gepost op: augustus 30, 2015, 10:26:07 pm »

Ziet er inderdaad erruggg goed uit. Gisteren hebben we de luxe luifel opgezet om het eens 'live' te zien. Daaraan ook de zonneluifel. Toch heel veel ruimte, zeker met de windhoeken. Gaat helemaal goedkomen. Wij gaan onze comfort keuken niet gebruiken in de vakantie, deze zullen we dan opbergen onder de wagenbak. Scheelt weer ruimte. We hebben de skottelbraai. Weet iemand zo precies de afmeting van de zonneluifel? Ben hem gisteren vergeten te meten  :I

Waar laat je dan al je keukenspullen?
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal