Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omlaag

Auteur Topic: inklapbare picknicktafel; wel of niet  (gelezen 25191 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bosje

  • Gast
Re:inklapbare picknicktafel; wel of niet
« Reactie #15 Gepost op: mei 30, 2011, 01:25:07 pm »

Ook wij gebruiken zo'n handige PNT, is niet overdreven stevig, maar gaat ondertussen al wel 5 jaar mee ::)
ideaal voor de spelletjes en de kidsmaaltijd.
pa&ma gebruiken campingstoelen en een mooi tafel.
Hebben wel voor iedereen een eigen stoel mee, zodat ze niet verplicht de hele vakantie op de PNT hoeven te zitten. :K
Maar wat wil je; toch ruimte genoeg in de Arizona-bak :>
Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re:inklapbare picknicktafel; wel of niet
« Reactie #16 Gepost op: mei 30, 2011, 09:55:35 pm »

Wij hebben er een aantal bekeken en hebben toch gekozen voor een losse tafel en stoelen. Wij hebben helaas geen maatje 36 en vonden het toch wat wiebelig/gammel bovendien toch ook niet echt praktisch want dan moet je ook nog een paar "lekkere stoelen" meenemen en dan sleep je nog meer mee...Dus voor de kleinste een Ikea kinderstoel, de andere 2 kids een klapstoel waarmee ze goed aan tafel kunnen zitten en voor onszelf hebben we twee standen stoelen.

Succes met je keuze!
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

muis

  • Gast
Re:inklapbare picknicktafel; wel of niet
« Reactie #17 Gepost op: mei 30, 2011, 11:12:14 pm »

Met het klapweekend zullen er waarschijnlijk meerdere zijn, kom maar proefzitten  ;)
Gelogd

Gnoric

  • Gast
Re:inklapbare picknicktafel; wel of niet
« Reactie #18 Gepost op: mei 30, 2011, 11:25:17 pm »

Oh ja !! leuk leuk leuk hihihiiii :) lekker elkaars spullen ervaren...

Zag er nu ook per toeval ééntje bij de Halfords voor het superprijs van ?15,- ... Tja wat moet ik daar nou van vinden.

http://www.halfords.nl/shop/zomer/kampeerartikelen/503802
« Laatst bewerkt op: mei 30, 2011, 11:30:03 pm door Gnoric »
Gelogd

muis

  • Gast
Re:inklapbare picknicktafel; wel of niet
« Reactie #19 Gepost op: mei 30, 2011, 11:30:56 pm »

Wij hadden er 1 voor een tientje :H verschrikkelijk en niets voor volwassenen. Voor de kids ging het nog wel maar wij hebben de pnt altijd onder de luifel staan en eten daar vaak aan. dat werd dus niets. Maar aan de andere kant, kijken kost niets, misschien valt het mee.
Gelogd

gaan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2012
  • als de klapper zonder klap klapt dan klopt het.
Re:inklapbare picknicktafel; wel of niet
« Reactie #20 Gepost op: mei 31, 2011, 02:30:56 am »

Oh ja !! leuk leuk leuk hihihiiii :) lekker elkaars spullen ervaren...

Zag er nu ook per toeval ééntje bij de Halfords voor het superprijs van ?15,- ... Tja wat moet ik daar nou van vinden.

http://www.halfords.nl/shop/zomer/kampeerartikelen/503802

Gewoon proberen, zitten en wiebelen maar met die billen, dan merk je vanzelf of het ding stevig is of dat alle glazen al plat zouden liggen.
Gelogd
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

Didi

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 279
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon XL met MKK
Re:inklapbare picknicktafel; wel of niet
« Reactie #21 Gepost op: mei 31, 2011, 11:47:11 am »

Wij hebben er ook 3 jaar mee gekampeerd. Wij hadden zo'n tafel met aan elke kant een éénpersoons-zitting. Op zich vond ik die steviger omdat de hoeken aan alle kanten werden ondersteund. Wel iets complexer met in en uitklappen, natuurlijk.

Maar na 3 jaar en voorschreiend ( ;)) inzicht toch maar gekozen voor 2 tafels en losse stoelen. Waarom? Wij gaan altijd naar campings die geen volledig uitgevlakte kampeerplaatsen hebben. Het loopt af, is ongelijk, onmogelijk hoekje, enz.... En dan wordt het opzetten en recht, stabiel zitten een bijna onmogelijke opgave. Met 2 'halve' tafels en losse stoelen zijn we veel flexibeler en kunnen we veel meer 'heen en weer' over onze kampeerplek schuiven.
Gelogd
Netheid is voor de dommen, alleen genieën beheersen de chaos

Purk

  • Gast
Re:inklapbare picknicktafel; wel of niet
« Reactie #22 Gepost op: juni 06, 2011, 10:13:45 am »

Okay, na een dagje proefdraaien hebben wij toch maar besloten de pichnicktafel t?ch maar wel mee te nemen... Is met eten voor de kinderen toch handiger. Zelf gaan we aan een andere tafel ernaast zitten, waar wíj aan passen :)
Redenen om het mee te nemen: we hebben hem al. (als we hem nu  moesten aanschaffen zouden we het ws niet doen) En we hebben meer dan genoeg ruimte. En we hebben voor de jongste twee kinderen kleine stoeltjes, waarmee ze niet bij een hoge tafel kunnen zitten. Dus helaas... Ben nog niet va hem af! (maar voor mezelf en manlief een andere oplossing is bij ons al de oplossing van het grootste probleem)
Gelogd

esentim

  • Gast
Re:inklapbare picknicktafel; wel of niet
« Reactie #23 Gepost op: juni 06, 2011, 11:58:33 am »

zegge...das niet minnimalistisch he ;) :#. Wat voor stoelen hebben jullie? Wij hebben van die inklapbare visserstoeltjes, en daarmee zaten we perfect aan de kopse kanten van de picknicktafel. Ik vond hem ideaal! En zo mooi ook...ik werd blij van mijn houten picknicktafeltje! :# Parasolletje erin maakte het feest compleet voor de kids. Noemden ze ook een tent. "ikke onner tent ete!" :#
Gelogd

Purk

  • Gast
Re:inklapbare picknicktafel; wel of niet
« Reactie #24 Gepost op: juni 06, 2011, 02:11:26 pm »

Minimalistisch en Holtkamper Feluka zin toch al woorden niet helemaal met elkaar in overeenstemming zijn... :P
Gelogd

ewhuitema

  • Gast
Re:inklapbare picknicktafel; wel of niet
« Reactie #25 Gepost op: juni 06, 2011, 04:08:16 pm »

Mij lijkt zo'n pnt nou zo handig voor de kinderen. Helaas denkt mijn man daar weer heel anders over...
Gelogd

mijosi

  • Gast
Re:inklapbare picknicktafel; wel of niet
« Reactie #26 Gepost op: juni 06, 2011, 05:14:18 pm »

Wij hebben die van Bo-camp: tafel met twee bankjes en twee krukjes. Onze klapstoelen passen er ook onder, dus wij zetten de kids (drie in totaal) op de bankjes en gebruiken de krukjes als voetensteuntjes. Voordeel vind ik dat de zitplaatsen niet aan de tafel vast zitten. Wij maken van de twee bankjes weer tafeltjes voor de kinderen om aan te knutselen en daar staan dan weer van die kleine invouwstoeltje bij. multifunctioneel.
Wel prijzig zo'n set.
Gelogd

Gnoric

  • Gast
Re:inklapbare picknicktafel; wel of niet
« Reactie #27 Gepost op: juni 26, 2011, 11:45:09 pm »

Wij hebben die van Bo-camp: tafel met twee bankjes en twee krukjes. Onze klapstoelen passen er ook onder, dus wij zetten de kids (drie in totaal) op de bankjes en gebruiken de krukjes als voetensteuntjes. Voordeel vind ik dat de zitplaatsen niet aan de tafel vast zitten. Wij maken van de twee bankjes weer tafeltjes voor de kinderen om aan te knutselen en daar staan dan weer van die kleine invouwstoeltje bij. multifunctioneel.
Wel prijzig zo'n set.

is dat deze, mijosi ?
Gelogd

RonaldL

  • Gast
Re:inklapbare picknicktafel; wel of niet
« Reactie #28 Gepost op: juni 28, 2011, 03:55:38 pm »

Wij hebben deze, steviger kan bijna niet. Ik ben 1.90 en met eten kan ik er gewoon aan zitten. Maar goed, hij kost ook 65 euro.



http://www.obelink.nl/kampeer-accesoires/campingtafels/picknicktafel.html?category_params=

Gelogd

Dirk willem

  • Gast
Re:inklapbare picknicktafel; wel of niet
« Reactie #29 Gepost op: juni 29, 2011, 09:31:03 pm »

Ronald,

Laat hem niet buiten staan in de winter want eh al stond hij onder een afdek..vorige winter gewoon kapot gevroren en hij is niet echt kleurbestendig maar verder is het voor 3 zoemers ene handig ding om te eten ff vlug hoor wnat je zit toch wel erg shokking klem maar voor de kids top
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal