Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omlaag

Auteur Topic: inklapbare picknicktafel; wel of niet  (gelezen 25187 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

muis

  • Gast
Re:inklapbare picknicktafel; wel of niet
« Reactie #30 Gepost op: juni 29, 2011, 09:50:57 pm »

Wij hebben deze, steviger kan bijna niet. Ik ben 1.90 en met eten kan ik er gewoon aan zitten. Maar goed, hij kost ook 65 euro.



http://www.obelink.nl/kampeer-accesoires/campingtafels/picknicktafel.html?category_params=


Dat is niet duur, wij hebben die ook maar dan voor ? 89,00 en dat was met 10% korting via de clubpas. Ik vind deze vooral prettig omdat hij iets groter is qua blad tov de versie met 2 zitplaatsen aan beide kanten :J
« Laatst bewerkt op: april 12, 2012, 12:34:55 am door muis »
Gelogd

Dirk willem

  • Gast
Re:inklapbare picknicktafel; wel of niet
« Reactie #31 Gepost op: juni 29, 2011, 09:51:59 pm »

maar toch niet bij obelink?? of wel
Gelogd

muis

  • Gast
Re:inklapbare picknicktafel; wel of niet
« Reactie #32 Gepost op: juni 29, 2011, 09:53:05 pm »

Nee, bij Erica in Zeist
Gelogd

schorpioentje73

  • Gast
Re:inklapbare picknicktafel; wel of niet
« Reactie #33 Gepost op: juli 01, 2011, 11:21:21 am »

wij hebben nog zo een picknicktafeltje gehad en vond het erg instabiel
wij zijn ook niet van de magerste  ::), en vind het makkelijk kantelen
dus hebben we een gewone plooitafel met stoelen voor ons, weten nog niet of we klapstoelen of gewone stapelstoeltjes meenemen (heb hele grote koffer)
voor de kids ( jongens van 5 en 3)heb ik nu een apart laag tafeltje, met plooibare stoeltjes en ons kleinste meid van 13 maand in zo Ikea hoog stoeltje dat de pootjes er af kunnen, bij ons aan tafel
want ik ondervind toch dat de jongens niet zo goed zitten aan de grote tafel
Gelogd

Fam.J.Bos

  • Gast
Re:inklapbare picknicktafel; wel of niet
« Reactie #34 Gepost op: juli 31, 2011, 11:40:22 am »

Wij hebben zo'n goedkope gekocht bij de kijkshop, 25 eurie. waardeloos ...... :(
Gelogd

Gnoric

  • Gast
Re:inklapbare picknicktafel; wel of niet
« Reactie #35 Gepost op: augustus 01, 2011, 12:34:57 am »

Uiteindelijk maar niet overgegaan tot de aankoop van de ipnt.
Belangrijkste reden van afzien is dat we meestal niet op een vlakke kampeerplek staan. Met de huidige tafel kunnen we altijd pootjes
verschuiven voor vlaktestelling.

Wel ge?nvesteerd in 2 goede klapstoelen en dat scheelt al aanzienlijk.
Tafels zijn in praktijk toch altijd te klein en onze is verder goed, dus houden we het zo (gewoon minder zooi op tafel).

Ieder bedankt voor bijdrage en tips !
Gelogd

buzz

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 108
  • Merk Vouwwagen: holtkamper flyer
Re:inklapbare picknicktafel; wel of niet
« Reactie #36 Gepost op: september 03, 2011, 12:05:15 am »

ik heb een inklapbaar picknicktafeltje gescoord bij Gamma voor 12.50 euro eens kijken of het handig is voor ons!! en zoja dan koop ik volgend jaar wel iets stevigers
Gelogd

Dennis Janine

  • Gast
Re:inklapbare picknicktafel; wel of niet
« Reactie #37 Gepost op: september 04, 2011, 12:59:25 pm »

Wij hebben zo'n goedkope van  ?15,- van Halfords erbij voor onze meiden (6 en 3 jaar) als teken/speel tafel.
Gelogd

stkl

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Berichten: 149
  • Merk Vouwwagen: Tago Settler -> Camplet Concorde -> AK Prestige
Re: inklapbare picknicktafel; wel of niet
« Reactie #38 Gepost op: maart 04, 2012, 07:45:57 pm »

Hier gaat zo'n uitklap geval mee; aan twee zijden twee zitjes voor het klein grut (daar hoort papa ook bij <60kg), aan de kopse kanten plek voor de grote mensen (of papa) op hun makkelijke stoel.
Voor klein grut ideaal omdat het onmogelijk is om de tafel omver te gooien. Prima eet-, teken- en knutseltafel. Makkelijk mee te nemen. Die van ons is een tikkie gammel. Bij ongelijke ondergrond buigt ie gewoon in de goeie vorm.
Papa & mama hebben ook nog een klein los tafeltje om 's avonds W:& bier te stallen.
Gelogd

Boes

  • Gast
Re: inklapbare picknicktafel; wel of niet
« Reactie #39 Gepost op: maart 09, 2012, 06:12:16 pm »

onze tafel is een deel van de vw.
deze kan je gebruiken om een extra bed te maken van de bankjes.
dus we hadden alleen drie vouwstoeltjes nodig
vind ze wel leuk die dingen!
Gelogd

sarah

  • Gast
Re: inklapbare picknicktafel; wel of niet
« Reactie #40 Gepost op: april 12, 2012, 12:13:48 am »

Arg mijn man heeft dat afschuwlijke ding ook gekocht! En dan ook nog in het blauw. Was 20 euro via dailyoffers(kijkshop). Zag hem ook bij de vrijbuiter voor 30 en obelink 25. Ik heb maar een kleurige parasol gekocht om in de picknick tafel te pimpenen en dan hopen dat het afleidt van het afschruwlijke ding. Maar serieus voor de kinderen is het denk ik wel leuk. EN voor verjaardagen in de tuin misschien handig.
« Laatst bewerkt op: mei 11, 2012, 11:50:02 pm door sarah »
Gelogd

CF

  • Gast
Re: inklapbare picknicktafel; wel of niet
« Reactie #41 Gepost op: mei 11, 2012, 10:09:42 pm »

Een poosje terug dit topic met veel belangstelling gelezen en heel wat afgetobt wat nu het allerhandigst was.
In de "kampeerwinkel" viel het voor de kinderen niet mee op met de pnt áán tafel te zitten...
Vandaag kroop dochterlief in een andere winkel telkens in onderstaande stoel...
't kost aardig wat maar als het moet pas ik er zelf nog in (al gok ik dat ie daar niet op gemaakt is) maar hij moet dus wel even bruikbaar zijn. Ik hoop dat we zo heel wat relaxt eten en heerlijk aan tafel kleuren/ knutselen plezier etc tegemoet gaan.....



hoogte 52 cm breedte 40 cm --> zithoogte ongeveer gelijk aan volwassenstoel. Voetsteun ook erg ideaal.
Gelogd

Miss BBQ

  • Gast
Re: inklapbare picknicktafel; wel of niet
« Reactie #42 Gepost op: mei 12, 2012, 09:20:05 am »

@CF: welke winkel heb je deze gekocht, i.c. welk merk is stoel? Lijkt me voor die van ons ook wel een handige stoel, de gewone tuinstoel aan de tafel zijn, nog steeds, net te laag voor hem om makkelijk aan tafel aan te kunnen schuiven met eten.
Gelogd

herowebe

  • Global modderklaptor
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.566
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Spacer Expedition
  • Carpe Diem
Re: inklapbare picknicktafel; wel of niet
« Reactie #43 Gepost op: mei 12, 2012, 10:26:27 am »

@CF: welke winkel heb je deze gekocht, i.c. welk merk is stoel? Lijkt me voor die van ons ook wel een handige stoel, de gewone tuinstoel aan de tafel zijn, nog steeds, net te laag voor hem om makkelijk aan tafel aan te kunnen schuiven met eten.

Ik zat gisteren op MP te neuzen, en daar kwamen deze stoelen voorbij! Ik heb ze even voor je opgezocht!

http://link.marktplaats.nl/558132912
http://link.marktplaats.nl/558614734
http://link.marktplaats.nl/538643579
http://link.marktplaats.nl/538643579
Gelogd

Miss BBQ

  • Gast
Re: inklapbare picknicktafel; wel of niet
« Reactie #44 Gepost op: mei 12, 2012, 11:45:37 am »

@herowebe: dank voor je moeite. alleen jammer dat wij in het Zuiden wonen en Overijssel en Drenthe daarom toch wel wat ver rijden vindt om deze evt. daar op te halen. Maar nu ik weet waar ik op moet zoeken, zal ik hier ook eens gaan rondspeuren. :zw
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal