Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: NL: Gelderland: Berg en Dal: Minicamping "De Wylerberg"  (gelezen 3036 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bensi

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.426
  • Merk Vouwwagen: Smitveld Ruebist
    • Mijn andere hobby
NL: Gelderland: Berg en Dal: Minicamping "De Wylerberg"
« Gepost op: juni 15, 2011, 09:14:53 pm »

De camping ligt vlak bij Nijmegen, aan de voet van de Duivelsberg, vanaf de openbare weg is de camping niet zichtbaar. De Wylerberg ligt in een grillig en ruig bosgebied. Op het erf van de camping vindt u een bestaande leemkuil waaruit de Romeinen los leem opgroeven voor hun nabij gelegen steen- en pannenbakkerij.

De faciliteiten zijn uitstekend;
Ruime plaatsen met electriciteit.
Nette sanitaire voorzieningen, 5 douches, 4 toiletten
Recreatieruimte met gezelschapsspelletjes
Gratis gebruik van koelkast en diepvries
Tegen betaling kan er gebruik worden gemaakt van een wasmachine
Stortplaats voor chemische toiletten
Mini-camping Wylerberg ligt centraal voor diverse leuke uitstapjes.
Op loopafstand treft u het dorpje Berg en Dal met verschillende leuke restaurantjes en het pretpark Tivoli en op loopafstand (15 minuten) bent u in Beek-Ubbergen met het natuurbad "Het Wylerberg meer". Zin aan pannenkoeken? Pannenkoeken-restaurant "de Duivelsberg" ligt midden in het prachtige natuurreservaat de Duivelsberg. Vandaar uit kunt u naar het hoogste punt van de Duivelsberg en genieten van het prachtige uitzicht. Het dorp Groesbeek ligt op 4 kilometer afstand. Daar kunt u bijvoorbeeld naar het bevrijdingsmuseum of gezellig winkelen.


Bovenstaande tekst heb ik "gejat" van de website Kamperen bij de boer. Ik had het niet beter kunnen omschrijven.
We zijn er 3 keer geweest en het is er fantastisch, het is echt een kleine boeren camping, maar de sfeer is geweldig, de eigenaren, Johan en Dorien, zijn geweldige leuke gastvrije mensen die je echt het thuis gevoel weten te geven en altijd voor je klaar staan.
Dorien gaat iedere avond de camping rond om op ieder zitje die ze hebben staan de waxinelichtjes aan te doen. ook in de vensterbanken bij de toiletten branden de waxinelichtjes. Bij de wastafels zorgt Dorien iedere dag voor schone handdoekjes.
Allemaal van die kleine dingen die het zo leuk maken daar.
Het terrein is prachtig onderhouden en het ziet allemaal heel erg gezellig uit.

Ieder avond zie je in het weiland tussen de camping en het bos de reeën lopen. Een stevige (klim) wandeling door de bossen rond en over de Duivelsberg is echt fantastisch mooi.
Dus wil je een keer naar een minicamping dan is deze zeker de moeite waard.

Oh ja, en hier is warm water en douchen nog gratis.

http://www.minicamping-wylerberg.nl/index.htm
« Laatst bewerkt op: juni 20, 2011, 09:03:46 pm door Klavertjes »
Gelogd
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

CenC

  • Gast
Re:NL: Gelderland - Minicamping "De Wylerberg"
« Reactie #1 Gepost op: juni 16, 2011, 10:53:41 pm »

De omgeving ken ik redelijk goed, de camping zelf niet, maar lijkt mij erg leuk.
Wat ik wel weet is dat de Pannenkoekrestaurant "de Duivelsberg" de lekkerste pannenkoeken bakken van NL!!
Echt waar, super kneuterige huis, met heerlijk terras, ook voor kinderen genoeg te doen en een fantastische omgeving.
Deze camping heb ik dus al bij mijn favo staan.
Bedankt!
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal