Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Nieuw matras in Jamet Arizona BJ 2005  (gelezen 2073 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MarionMulder

  • Gast
Nieuw matras in Jamet Arizona BJ 2005
« Gepost op: augustus 17, 2011, 09:46:33 pm »

Dag allemaal,

Wij zijn Allard en Marion Mulder. Aanstaande zondag gaan we een Jamet Arizona uit 2005 bezichtigen. Heel spannend, ons eerste eigen kampeermiddel, en we hebben er heel veel zin in. Hopelijk kunnen we de deal sluiten en volgend voorjaar voor het eerst met onze drie meiden gaan kamperen in onze allereerste vouwwagen.

Nu lezen wij ons nogal in en komen wat negatieve ervaringen tegen v.w.b. de matrassen in de vouwwagen.

Ik vind een goede nachtrust erg belangrijk en ik zit er dus over te denken om sowieso voor 1 bed een nieuw matras te kopen. (De meiden slapen op luchtbedden)

Welk formaat matras past er in deze wagen. Wat is de maximale dikte die er in past?

Ik las hier al iets over de matrasvakman, dat klink interessant. Maar ik weet niet welke afmetingen ik kan aanhouden.

Hopelijk kan iemand me van deze informatie voorzien. aangezien wij nogal nieuw zijn op dit gebied zullen er in de nabije toekomst vast nog een heleboel meer vragen volgen.  ;)

Hartelijke groet,

Marion Mulder
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Nieuw matras in Jamet Arizona BJ 2005
« Reactie #1 Gepost op: augustus 18, 2011, 12:22:53 am »

Het beste is om, als je de vouwwagen hebt, de matrassen op te meten zodat je het helemaal zeker weet :J Speciale maten worden nl apart gemaakt en dan wil je het echt wel helemaal zeker weten omdat ze niet zomaar terug kunnen maar ze slapen super :J
Gelogd

boswachter

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 913
  • Merk Vouwwagen: Europa Camper Futura 2015
Re:Nieuw matras in Jamet Arizona BJ 2005
« Reactie #2 Gepost op: augustus 18, 2011, 08:56:24 am »

Wij hebben in onze vouwwagen de originele matrassen uit 2005 en die slapen prima hoor.... Het is de lattenbodem die het verschil maakt. mijn zwager heeft een hele oude tago en slaapt op de plank of de bak, en dan is het belang van een goede matras groter (was ook wat ik ondervond bij het kijken naar roadmasters destijds....)
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal