Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Re:Wevo  (gelezen 6052 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

knaai

  • Gast
Re:Wevo
« Gepost op: oktober 28, 2011, 12:17:52 am »

Ben ook nog in het bezit van een Wevo van de firma Heins. Familiestuk met het bouwjaar 1962, intensief gebruikt en het tentdoek vernieuwd. Nog steeds op vakantie mee naar Spanje en Frankrijk. Begint nu toch wel echt 'op' te raken doordat de houten onderdelen verweken of verslijten. Mijn vrouw begint ook steeds meer te protesteren...
We krijgen erg vaak reacties op de camping, waarvan de leukste wel was dat kinderen op de camping dachten dat we van het circus waren :H

Klein verbeterpuntje op de info hierboven; de bedden van de wevo zijn wel degelijk twee-persoons. Er zitten uitklapstukken bij die het tot een twee persoonsbed maken. Bij mij is er een verwijderd om te kunnen blijven lopen in gangpad.
Gelogd

Klavertjes

  • Global modderklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.781
  • Merk Vouwwagen: Opus Camper all-road 2022
  • Opus Camper all-road 2022
Re:Wevo
« Reactie #1 Gepost op: oktober 28, 2011, 08:22:37 am »

Mooi exemplaar!

Ben benieuwd of je er nog een seizoen mee op pad kan (en mag ;)), en dan... Wat komt er na een Wevo?
Gelogd
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

knaai

  • Gast
Re:Wevo
« Reactie #2 Gepost op: oktober 28, 2011, 10:24:27 am »

Ik vrees dat de tijd van de Wevo voorbij is.... ;(ik heb het nog enige jaartjes weten te rekken, maar nu is het beurt. Jammer, want ik ga al vanaf mijn geboorte met de Wevo op vakantie en ga nu zelf met mijn kleine kinderen er mee op pad. En ik vind hem er nog steeds erg mooi uitzien en in behoorlijke staat.

We zijn op vouwagenjacht geweest en hebben nu enorme twijfel over verschillende modellen.
We vonden de Cabanon Mercury het mooiste, maar we willen toch een vouwwagen die snel opgezet kan worden.
Nu zijn er twee modellen overgebleven, namelijk de Trigano Odyssee en de Combi Camp Valley. De tweede is een stuk prijziger maar de opzetsnelheid, bagagerek/imperiaal en waardevastheid trekt wel. De Odyssee is wel lekker ruim, maar daar moet wel altijd een voortent bijstaan.

Iemand nog een idee of er nog een markt is voor zulke oude vouwwagens en waar je dan het beste terecht kan?
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Wevo
« Reactie #3 Gepost op: oktober 28, 2011, 10:55:07 am »

Ik heb dit even los gemaakt van de merkinfo. Je aanvulling van de bedden zal ik aanpassen, bedankt.

Het is wel een mooi ding zeg :J Of er echt een markt voor is durf ik niet te zeggen Misschien een liefhebber, er is ook een oldtimerclub http://occ.oldtimercaravanclub.nl/index.htm
Gelogd

Ber

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 182
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon 2024
Re:Wevo
« Reactie #4 Gepost op: oktober 28, 2011, 02:32:36 pm »

Mooi ding. Veel plezier ermee.
Gelogd

cahummel

  • Klap prof
  • ****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 482
  • Merk Vouwwagen: Alpen Kreuzer Select (in wording)
  • Als je spelfouten vindt mag je ze houden!
Re:Wevo
« Reactie #5 Gepost op: oktober 28, 2011, 03:28:33 pm »

Hier op het forum bij de rubriek te koop?? Er zijn volgens mij wel klap enthousiastelingen die hem willen opknappen. Ik heb helaas geen ruimte en ook ben ik nog bezig met mijn eigen klappertje. Maar wat een stoer ding!!! Ik zou hem sowieso niet op marktplaats zetten, dan maakt iemand er een aanhanger van en dat is echt doodzonde!
Gelogd

caspar

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.053
Re:Wevo
« Reactie #6 Gepost op: oktober 28, 2011, 07:31:41 pm »

dat is echt een mooie wagen en zou hem ook wel willen opknappen
maaaaaaaaaaaar
ik denk dat francis gelijk echtscheiding aan gaat vragen
Gelogd

knaai

  • Gast
Re:Wevo
« Reactie #7 Gepost op: oktober 28, 2011, 09:39:58 pm »

Bedankt voor de reacties!
Ik ga eens kijken of ik hem hiet te koop kan zetten al doet het pijn in het hart.
Maar mijn vrouw wil echt niet meer met de beauty op vakantie 

« Laatst bewerkt op: oktober 29, 2011, 11:22:36 am door knaai »
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal