Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omlaag

Auteur Topic: Modificatie jamet 4x4  (gelezen 20769 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

PeterKr

  • Gast
Re: Modificatie jamet 4x4
« Reactie #15 Gepost op: januari 19, 2012, 10:56:03 pm »

Van de week dit antwoord ontvangen van Ubachs, ze blijven maar aangeven dat er een doorstart van Vervat aan zit te komen.
Ik hoop alleen dat het niet te lang duurt.
Peter

Goedendag,

Als Vervat klant wordt u automatisch voor deze terugroep actie benaderd. Dit echter nog even in afwachting van een toch nog mogelijke doorstart bij Vervat. Zo niet zullen wij U doorverwijzen naar een andere Jamet dealer. Wij verzoeken u echter nog even geduld te hebben(enkele weken).

Mvrgr

Jamet NL
Gelogd

noudje

  • Gast
Re: Modificatie jamet 4x4
« Reactie #16 Gepost op: februari 06, 2012, 07:24:22 pm »

Oeps zie net deze posting nadat ik mijn verhaal hier heb gezet. Ben ook heel benieuwd vind het namelijk wel allemaal lang duren zeker te bedenken dat je een nieuw product aanschaft voor aardig wat centen geeft Ubachs me niet echt veel vertrouwen.

Suc 6 allemaal

Grr Noudje
Gelogd

Angel

  • Gast
Re: Modificatie jamet 4x4
« Reactie #17 Gepost op: februari 06, 2012, 10:00:39 pm »

Ik heb een aangetekende brief gestuurd op advies van de rechtsbijstand en ik heb hun verzocht voor eind februari met een oplossing te komen per mail heb ik daarop de volgende reactie ontvangen:

Op uw aangetekend schrijven zoals hierboven vermeld willen wij verder niet in detail ingaan. Wel kunnen wij u mede delen dat wij u uiterlijk eind februari kunnen laten weten bij welke dealer uw wagen gerepareerd zal kunnen worden. Overigens naar wij hopen bij Vervat.

Dus ik heb nog wel een beetje hoop, zeker ook vanwege het feit dat er bij Vervat op de website nu ineens gesproken wordt over een collectie van 2012 en dat ze inmiddels al beperkt open zijn?
Gelogd

jelijn

  • Gast
Re: Modificatie jamet 4x4
« Reactie #18 Gepost op: februari 08, 2012, 05:20:10 pm »

Net voor alle sneeuwval en ijs onze 4x4 naar de dealer gebracht, twee daagjes later was hij klaar! Nu mag 'ie daar nog even overnachten totdat al het sneeuw en ijs weg is. In ieder geval dus ruim op tijd klaar voordat we hem weer nodig hebben  :)Ben wel nog benieuwd naar wat ze precies met het frame hebben gedaan maar dat horen we vast als we hem weer ophalen!
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Modificatie jamet 4x4
« Reactie #19 Gepost op: februari 08, 2012, 06:21:40 pm »

Net voor alle sneeuwval en ijs onze 4x4 naar de dealer gebracht, twee daagjes later was hij klaar! Nu mag 'ie daar nog even overnachten totdat al het sneeuw en ijs weg is. In ieder geval dus ruim op tijd klaar voordat we hem weer nodig hebben  :)Ben wel nog benieuwd naar wat ze precies met het frame hebben gedaan maar dat horen we vast als we hem weer ophalen!
Denk wel om de pekel goed af te spoelen als dit nog op de wegen ligt. Gemeen spul en een vw is daar niet op ingericht en tegen beschermd zoals een auto.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

jelijn

  • Gast
Re: Modificatie jamet 4x4
« Reactie #20 Gepost op: februari 08, 2012, 09:11:05 pm »

@jellejawa: bedankt voor de tip! Dat is inderdaad ook de reden dat we met de dealer overlegd hebben om hem daar nog even te laten staan ipv een ritje naar de stalling, gelukkig vond de dealer dat ook een beter plan!
Gelogd

PeterKr

  • Gast
Re: Modificatie jamet 4x4
« Reactie #21 Gepost op: februari 10, 2012, 09:32:00 am »

Van de week een brief naar Vervat gestuurt met de vraag over de doorstart en het verwijzen van Ubachs naar een doorstart van Vervat
Kreeg direct een reactie van Vervat, ze zijn bezig met een doorstart maar ze weten niet of ze dealer van Jamet mogen blijven?

Gelogd

sapperdeklap

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 32
  • Merk Vouwwagen: Jametic outdoor 2011 + avonturen luifel
Re: Modificatie jamet 4x4
« Reactie #22 Gepost op: februari 17, 2012, 03:37:40 pm »

Hallo Klappers,

Vorig jaar de Jametic outdoor aangeschaft bij Vervat.
Vandaag een brief ontvangen met daarin de verwijzing naar "Campolife" als zijnde de nieuwe dealer/aanspreekpunt. Tevens daarin de uitnodiging om onze Jametic te voorzien van nieuwe framedelen.

Elf.
Gelogd

Angel

  • Gast
Re: Modificatie jamet 4x4
« Reactie #23 Gepost op: februari 18, 2012, 11:09:04 am »

wij hebben deze brief ook ontvangen.
Gelogd

PeterKr

  • Gast
Re: Modificatie jamet 4x4
« Reactie #24 Gepost op: februari 20, 2012, 01:57:54 pm »

Wij ook , eindelijk opgelost ga 6 maart gelijk maar even langs om een afspraak te maken.
Gelogd

PeterKr

  • Gast
Re: Modificatie jamet 4x4
« Reactie #25 Gepost op: februari 20, 2012, 02:01:12 pm »

Vraagje zijn er al mede forum gebruikers met een 4x4 waar de modificatie`s zijn uitgevoerd? en wat wordt er precies aangepast?

ben benieuwd :)
Gelogd

Angel

  • Gast
Re: Modificatie jamet 4x4
« Reactie #26 Gepost op: februari 20, 2012, 02:32:56 pm »

ik ben ook erg benieuwd, maar Jelijn zal daar waarschijnlijk meer over kunnen vertellen, wanneer de 4X4 opgehaald is...
Gelogd

jelijn

  • Gast
Re: Modificatie jamet 4x4
« Reactie #27 Gepost op: februari 21, 2012, 11:47:18 am »

Mijn man heeft van het weekend de vouwwagen opgehaald bij de dealer. Degene die de modificatie heeft uitgevoerd was er niet. Degene die mijn man hielp wist alleen te vertellen dat er een nieuwe  schokdemper onderzat en dat er een kleine aanpassing aan het frame was gedaan. Maar niet precies wat :N zijn dus nog niet veel wijzer wat precies mbt het frame, daar was ik nou net benieuwd naar......wachten totdat we hem weer openklappen in april, of binnenkort toch nog ff bellen met de monteur.......
Gelogd

mees

  • Gast
Re: Modificatie jamet 4x4
« Reactie #28 Gepost op: februari 21, 2012, 02:11:39 pm »

Offtopic deels, maar zou mooi zijn als ik alsnog met een defect aan de tent bij Vervat terecht zou kunnen aangezien we de vouwwagen daar vorig jaar gekocht hebben!
Ik hou het in de gaten.
Gelogd

Angel

  • Gast
Re: Modificatie jamet 4x4
« Reactie #29 Gepost op: februari 21, 2012, 02:52:22 pm »

Daarvoor kun je vanaf maart terecht bij Campolife in Heinenoord als ik de website en de brief van jamet goed begrijp:

http://www.jamet.nl/nieuws/2-nieuwe-jamet-dealers-29

Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal