Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 »   Omlaag

Auteur Topic: Cabanon Columbia later geleverd  (gelezen 19761 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

gaan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2012
  • als de klapper zonder klap klapt dan klopt het.
Re: Cabanon Columbia later geleverd
« Reactie #45 Gepost op: april 14, 2012, 12:38:32 pm »

Gefeliciteerd, hoe gaan jullie hem ...... eh, of haar noemen  :)
Gelogd
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

Mieke

  • Gast
Re: Cabanon Columbia later geleverd
« Reactie #46 Gepost op: april 14, 2012, 12:56:39 pm »

leuk, leuk!
Gelogd

EdwinMerks

  • Gast
Re: Cabanon Columbia later geleverd
« Reactie #47 Gepost op: april 14, 2012, 01:31:21 pm »

Gefeliciteerd en veel klapplezier!  :>
Gelogd

zippey

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 101
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi DL 2013 groen
Re: Cabanon Columbia later geleverd
« Reactie #48 Gepost op: april 14, 2012, 07:50:38 pm »

Gefeliciteerd couson met jullie aanwinst! Veel klapplezier.

Verstuurd van mijn Transformer Prime TF201 met Tapatalk
Gelogd
Cabanon Malawi DL 2013 groen

Petteflat

  • Gast
Re: Cabanon Columbia later geleverd
« Reactie #49 Gepost op: april 14, 2012, 09:45:52 pm »

Heb je misschien al foto's van de lattenbodem gemaakt? Ben benieuwd hoe ze dit hebben gemaakt.
Gelogd

couson

  • Gast
Re: Cabanon Columbia later geleverd
« Reactie #50 Gepost op: april 14, 2012, 10:03:24 pm »

En wij maar denken dat het gisteren vrijdag de 13de was .....

We hebben heel veel plezier gehad bij het opzetten van de vouwwagen ..... totdat het doek van de voortent scheurde. Ja, echt waar, dit hadden we echt niet verwacht. Bij het opzetten van de voortent, trok ik de voorboog omhoog en in ėėn keer ..... KRAK. Precies vanuit een naad scheurde het doek meteen door. Lichte paniek, en meteen maar De Wit gebeld. Het goede nieuws is dat De Wit het gaat oplossen. Dinsdag kunnen we de voortent weer ophalen.

Typische was de schoonzus erbij stond, ze hebben zelf een Cabanon Mercury, en ook een oud-medewerkster van De Wit, en beiden hadden ze geen idee hoe dit heeft kunnen gebeuren.

Al met al, wel even schrikken, maar het wordt opgelost. We hebben in ieder geval wel de kans gehad om de vouwwagen zelf zoveel mogelijk te vullen, zodat we wel al het idee hebben dat we alles kunnen vervoeren.

Vrijdag de 13de heeft zijn streken dus een dagje verlaat. Maar het vakantiegevoel kwam wel helemaal op. En daar gaat het natuurlijk wel om.
Gelogd

couson

  • Gast
Re: Cabanon Columbia later geleverd
« Reactie #51 Gepost op: april 14, 2012, 10:06:13 pm »

Heb je misschien al foto's van de lattenbodem gemaakt? Ben benieuwd hoe ze dit hebben gemaakt.
Ik kan alleen maar zeggen dat de lattenbodems er strak in zitten. Ik moet mog even wennen aan het idee dat er geen plank onder de slaapplek ligt, maar de constructie is zo stevig dat dat ook niet nodig is. Elke lattenbodem heeft een metalen kader en het valt heel plat in het geheel.
Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re: Cabanon Columbia later geleverd
« Reactie #52 Gepost op: april 14, 2012, 10:08:51 pm »

Jeetje dat is schrikken zeg! Fijn dat het zo snel opgelost gaat we orden!
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

zippey

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 101
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi DL 2013 groen
Re: Cabanon Columbia later geleverd
« Reactie #53 Gepost op: april 14, 2012, 10:29:16 pm »

Tsjonge wat een pech zeg. Gelukkig wordt het opgelost. Hadden jullie de bogen te hoog staan ofzo (aan de onderkant kun je ze stellen)?

Verstuurd van mijn Transformer Prime TF201 met Tapatalk
Gelogd
Cabanon Malawi DL 2013 groen

CenC

  • Gast
Re: Cabanon Columbia later geleverd
« Reactie #54 Gepost op: april 14, 2012, 10:51:53 pm »

Lijkt mij op een naadje verkeerd genaaid.... Gelukkig lost de Wit het zelf op.

Ik denk wel dat je voortaan die incident(je) opdoem bij het opzetten van je luifel....
Gelogd

couson

  • Gast
Re: Cabanon Columbia later geleverd
« Reactie #55 Gepost op: april 15, 2012, 12:15:26 am »

Tsjonge wat een pech zeg. Gelukkig wordt het opgelost. Hadden jullie de bogen te hoog staan ofzo (aan de onderkant kun je ze stellen)?

Verstuurd van mijn Transformer Prime TF201 met Tapatalk
Ik was net bezig met de boog die buiten de voortent staat, omhoog te trekken. Bij de Columbia loopt de boogtunnel door tot bijna op de bodem. Het blijft natuurlijk raar dat bij het omhoogtrekken de stof inscheurt. De Wit gaat het op dat punt wel extra verstevigen. Zoals gezegd, stonden er 2 experts bij, dus dan ga ik er vanuit dat ik de juiste handelingen doe. Het zal best spannend zijn,de volgend keer datwe hem opzetten. Ik verwacht dat het dan op een camping is en dan is De Wit niet in de buurt.
Gelogd

Gertjan De Meern

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 350
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Columbia
Re: Cabanon Columbia later geleverd
« Reactie #56 Gepost op: april 15, 2012, 08:24:26 am »

Zo, dat is schrikken! Gelukkig pakt De Wit het meteen op.
Gelogd

biccie

  • Gast
Re: Cabanon Columbia later geleverd
« Reactie #57 Gepost op: april 15, 2012, 08:45:52 am »

toch weer een voordeel dat je hem bij de wit hebt gekocht, ookal is het balen dat het dan het bij jullie moet gebeuren.
maar ik ben zeer tevereden over de wit. we hebben toen wij onze vouwwagen kregen een kleine rondleiding gehad van de verkoper en die liet ons met trots alles zien en vertelde inderdaad trots over hun eigen naaiatelier... echt een pluspunt en goede experts daar!
Gelogd

GJT

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.355
  • Merk Vouwwagen: HK Aero
Re: Cabanon Columbia later geleverd
« Reactie #58 Gepost op: april 15, 2012, 08:56:03 am »

Zow, dat is pechhebben! Gelukkig wordt het opgelost.

Indien mijn vermoeden wat er gebeurd is juist is:

Het is idd een kritisch puntje. Indien je de stokken beneden te ver naar voren hebt staan en je trekt het geheel omhoog (waarbij de stokken zich deels vastzetten in de grond) dan komt er flink spannning aan de onderkant, o.a. aan de stiknaad van de voorste boogtunnel. Je maakt een soort hefboom waar je met de hele boog aan trekt.  Zorg er voor dat je de onderkant van de voorste boog iets te veel richting van de wagenbak legt (de stokken dus voor je gevoel iets te veel richting grondzeil/wagentent leggen). Er komt dan bij het omhoogtrekken geen spanning aan de onderzijde/zijkanten van de voortent. Als de boel omhoog staat trek je de boog aan de onderzijde op spanning.
Gelogd

dorus_jolan

  • Gast
Re: Cabanon Columbia later geleverd
« Reactie #59 Gepost op: april 15, 2012, 12:18:04 pm »

Dat is inderdaad pech hebben. Wel grappig want wij reden om 20.15 ongeveer weg bij de wit. Dan was het dus jullie bevalling die we hebben gezien!!!
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal